Raskaaksi 2015

Anskunen tsempit uuteen kiertoon :)

Minjelmiina voi höh että Nega. Mutta eiköhän se täti sitten sinne löydä ja saatte nokan kohti uutta kiertoa!

Nennaa mihin asti aijot malttaa olla testaamatta :D tai kuinka pitkä ylipäätänsä sun kierto on?

Ansu tervetuloa mukaan :) toivottavasti pikkukakkonen tulee nopeammin. Meille on puhuttu että icsi hoidot olis meillä edessä. Miltä susta on tuo ivf hoito tuntunut?

Tyttötiikerillä nätti ovisplussa testi tullut! Voi kun olisitte pystynyt hyödyntämään.
 
Tervetuloa Johanna takaisin.:)

Pepe: Onnittelut ovis-plussasta.:) Nyt heiluttelemaan peittoa ahkerasti!:sex

Ilpuri: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Nou hätä, jospa plussaisitkin.:)

Garnagan: Jospa siulki tulossa plussa. Oireet kuulostaa lupaavalta.:)

:welcomeAneska ja Ansu pikaista plussaa toivotan molemmille.:)

Miljelmiina: Pahoittelu negasta, mutta niin kauan on toivoa kun menkkoja ei näy.

Anskunen: Pahoittelut menkoista.:sad001

Aivan ihana tuo uusi äitiyspakkaus.:) Miul noita on jo kolmet, mutta mieluummin ottaa sen pakkauksen ku rahat. Oon aatellu, et säilyttäisi kaikille lapsille jotain heijän omista pakkauksistaan..esim. makuupussin ja toppahaalarin..yms.:happy:

Täällä kp13 ja ovis-jomotuksia on ollu ja limojakin jo jonkun verran. Jos kierron mukaan laskee, ni ovis ois 15 pvä, mut kosteet paikat on ollu jo eilisestä asti. Äsken tehtiin miehen kaa pikainen talletus ku poika saatiin päikkäreille ja sisko touhuili omiaan omassa huoneessa.:rolleyes:

Eilen tein cb digi ovistestin, mut se ei toiminutkaan, niin kuin piti.:mad: 2 testipuikkoa tuhlaantu.:angry5 Omasta mielestä tein niin kuin ennenkin, mutta testisymboli ei alkanut vilkkumaan ja jonkun ajan kuluttua tuli virhesymboli, jonka mukaan: Näyt.ottopäähän olisi tullut virtsaa ennen puikon asettamista laitteeseen, näyt.puikkoa ei pidetty alaspäin tai testiä ei ei asetettu vaakatasoon, kun se oli kasteltu virtsalla, testissä on käytetty liikaa tai liian vähän virtsaa ja testipuikko on irrotettu liian aikaisin. Tein just niin kuin ohjeessa sanottiin, en noita mitä virhesymboli väittää!!:angry4 Aikasemmin ei oo tehny tälläistä. Onko kenellekkään muulle käynyt näin? Vielä jäi 5 testipuikkoa, mut ei kehtais niit koittaa, jos nekin menee tuhlaukseksi ku ei oo mikään halpa vekotin.
 
150 viestiä :D eli nyt vastailen mitä väsyneenä mieleen jäi. Yövuoro siis lusittu, mutta oli pakko tulla tänne lukemaan teidän jutut ennen päikkäreitä. :D

Voi Silv ❤️Todella toivon, että on harmitonta! Voimia ja halaus! ❤️ :hug013

Beisla, tuhru heti hus pois ja plussa testiin!

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa!

Onnea ovisplussista (ainakin Pepe ja joku toinenkin oli saanut) ja tärppionnea! Harmi Tyttötiikeri, kun mies oli kurjalla päällä ja tänään aikataulut ei kohtaa :(

Nyt ei jaksa kurkata äp:sta, mutta jos siellä jotain pöllöä on, niin tänne tänne tänne heti!

Anskunen, pahoittelut kp1:stä! Ihailtava asenne. Tsemppiä uuteen kiertoon! Saisi teillekin jo se plussa pärähtää ❤️

On. Tissit pursuaa liiveistä, valkkaria lorisee älyttömästi ja eilen meinasi oksennus lentää, kun työkaveri keitti äyriäisiä :sick006 Täällä koitan henkisesti valmistautua huomiseen pettymykseen (en tiedä tänäsiä aamulämpöjä, onko laskeneet jo) ja jäätäviin menkkakipuihin. Nyt parin tunnin unet, että saa nukuttua ens yön (jos saa :nailbiting:).
 
Voi Silv, todella ikäviä uutisia. :'( Tsemppiä kaikille muillekin tilanteisiinne.

Kirjoittelen jälleen puhelimella ja kiireessä, joten pidemmittä puheitta haluaisin kuulla mitä mieltä olette, kun oireista päätellen voisi ovis olla lähipäivinä, mutta tuli nyt mieleen sellainen kun pitäisi tänään mennä sellaiseen todella rankkaan intervallijumppaan, joka ohjaajan mukaan tehostaa kalorinkulutusta jopa muutaman vuorokauden jumpan jälkeen. Siis voiko tällaisesta rehkimisestä olla haittaa ovulaatioon tai raskauden alkamiseen? Mitä mieltä olette? Kannattaisko mennä nyt näinä päivinä johonki kevyempään. Tunnin selostuksessakin sanotaan että ei raskaanaoleville. Toki se on eriasia kuin raskautta yrittävä, mutta silti mietin voiko keho reagoida sellaiseen rääkkiin. Toisaalta se on vain puolen tunnin rääkki mutta viimekerrallakin se oli niin tehokas että hyvä kun sen puoli tuntia jaksoi loppuun saakka. Mietityttää. Jos en mene niin en tiedä mitä sanoisin kaverille jonka kanssa ollaan menossa.. Pitää ehkä hulluna jos kerron todellisen syyn. En haluaisi kuitenkaan olla menemättä ollenkaan. :O
 
ImageUploadedByVau Foorumi1424786049.889437.jpg


OLEN ONNELLINEN <3
 
Minjelmiina, pahoittelut negasta! :( Toivottavasti kierto ei venyisi enää yhtään pidemmäksi, vaan täti tulisi tai mieluummin se plussa!

Sannamiia, mulla myös liput perjantain keikalle :woot:

Minttulakulle en nyt osaa vastata, mutta en jokseenkaan jaksaisi uskoa, että vaikuttaisi ovulaatioon.

Mitään nukuttua saa, kun käy jo ylikierroksilla :shifty:

Muoks. Ihanaa Pepe!!!!! ❤️❤️❤️
 
Huh tälläinen pikainen katsaus... oltiin 1 veen kans neuvolassa tänään ja kolmen piikin jälkeen mulla on itkuinen ja syliä kaipaava neiti tänään :sad001

Silv voimahalit, toivotaan ettei nyt olis käynyt huonosti.

Tuosta alkuraskauden vuodoista muutoinkin on sellainen kokemus kakkosen kohdalta, että mun alkoi menkat, vuosi päivän normaalisti ja sidettä sai vaihtaa, seuraavana päivänä ei mitään, jolloin testasin negan, siitä kahden päivän päästä plussasin.

Mä oon varmaan ainoa kunnei tykännyt äitiyspakkauksen värimaailmasta, tosi poikamainen :grin tosin mä en ottanut viime kerrallakaan pakkausta kun se oli mun mielestä silloinkin ruma :rolleyes:

Tervetuloa uusille munkin puolesta!

pahoittelut tädeistä ja negoista sekä onnet ovisplussista!

oviksesta puheenollen...kans... mulla tuli tässä kierrossa tädin jälkeen tosiaan huonovointisuutta, hormoonit vissiin pauhaa, laskeskelin että oviksen piti olla viikonloppuna tai viim. Maanantai eli eilen. Niin tosiaan viimeviikon lopulla ton äklötyksen lisäksi tuli päänsärkyä, juoksevaa valkkaria paljon ja pe ja la hirrrveet himot, lauantaista alkoi munasarjojen jomottelu joka muuttui kohdun menkkapoltoiksi ja jäätäväksi alaselkäkivuiksi, ei limoja ei himoja ollenkaan enää, mutta ovisoireet pahoinvointi, huimaus, päänsärky ja menkkajomot jatkuu vaan.. ja nyt en sitten tiedä tuliko, menikö vai tuleeko ollenkaan ovista, mutta sen tiedän että hormoonit kyykyttää kuusnolla :sad001 sekavaa...
 
Mullakin ollut pahoinvointia (kuvotusta ja ruokahalu mennyt) liittyen lähestyvään ovikseen (ainakaan mitään tautia täällä päin ei ole) ja on niin hirveet juilimiset että melkein kohta jo panadolia tarttis. Mäkin kyllä pistän tän hormonien piikkiin. Saas nähdä onko huomenna jo ovisplussa.

Minttulaku: jos oot tottunut koviin jumppiin niin eihän tuossa varmaan mitään estettä oo osallistua. Oma kunto ei kyllä kestäis.
 
Pepe: Jeeee, nyt vaan hyödyntämään ovista. Mä olin kanssa onnesta soikeana, kun bongasin multa luomu oviksen terolut kuurin jälkeen. <3

Täällä kärsitään näistä ihmeellisistä kipu kohtauksista munasarjan kohdalla ja muualla alavatsassa vasemmalla puolella. Sattuu ihan sillein että huomaa. Toivottavasti perjantain Don Huonojen keikalla masu kivut kaukana mun kropasta!
 
Hei vaan :)

Voi Silv :hug013Toivottavasti vuoto on harmitonta ja häviää pois nopeasti !! Tsemppiä !!

Heippa Johanna ! Kiva kun palasit :greet025

Pepe JEE :Heartred Mahtava ovisplussa !!!

Pahoittelut tädeistä, ja negoista ja tsemppiä uuteen kiertoon !! :Heartred

Täällä kaikki oireet löytyy kyllä. Nyt olo on vaan sellainen , että flunssa koittaa löytää tiensä tänne. Pääkoppa särkee julmetusti.
Perjantaina on ultra ja olo on todellakin raskaana oleva. Etoo, paleltaa ja hurja väsymys... Turvoksissa oon kun ilmapallo.
Huokaus, tuo nuppi vaan huutaa pessimistisesti, että varaudu pahimpaan, vaikka tavallaan olo on varma :confused005

Nyt suuret plussatuulet teille naiset :wav:wav:wav
 
Takaisin
Top