Raskaaksi 2015

Mä käyn vaan napailemassa taas. Edelleenkään ei suostunu peruun neuvola-aikaa. Torstaina uus hcg-mittaus, sen jälkeen tietää taas lisää.. Mut en alkanu kyseleen vielä mitään kun oma Th lomalla. Soitan sit maanantaina kun palaa.
 
Nennaa saa ihmetellä ja kysyä. :) Eihän sitä voi aina kaikkea tietää. Me (työkaverit) yövytään yleensä lentokoneen hotellissa ja kaikki siis on maksettu meidän puolesta. :P
Milloin sä testaat? :)
 
Ihana Pepe!!! Ja mahtavaa kun ovulaatio tulee itsekseen! Voin vaan kuvitella fiiliksen!

Larissa, lääkäri lähenee! Ja toivottavasti vastaukset tuhruiluun!

Mariskallakin ultra lähenee. Tsemppiä <3

Missä Milttis? Päätyikö lopulta heivaamaan luovuttajan?
 
Muokattu viimeksi:
Be, okei! Jotain sellasta ajattelinkin, mut todellisuudessa ei ollut käryykään :D sunnuntaihin asti yritän odottaa testaamista :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Vuoto aika pientä edelleen (se eilinenkään mitään runsasta ollu, panikoijan kirjotuksia..) yks side olis riittäny tähän asti ja pidemmällekin mut vaihdoin aamulla. Mut siis kun on ihan rehtiä verta kuitenkin ja se hcg niin matala torstaina ni en jaksa uskoo mihinkään. Ei hyytymiä ainakaan toistaiseksi. Maanantaina kysyn tosiaan jatkosta kun on toinen varmistettu km (ekasta en soittanu ollenkaan) vähällä aikaa.
 
Nennaa kiitos :) mä voin laittaa sulle tuulen mukana ripauksen tätä mun asennetta. Se jatkuva pettymys on nostanut tän mun asenteen ylös. Mikä kp sulla nyt? :)


Silv miten vuoto nyt? Tuuhan sitten kertomaan mitä tulokset sanoi. Voimia sinne ja napaile niin paljon kuin haluat kyllä me sua kuunnellaan <3

Liisu kyllä tää fiilis on uskomaton :) Hihi.

Mymmelisti miten sun kierto?

Mariskalle hurjasti tsemppiä ultraan<3 toivottavasti pieni ottanut spurtin kasvussa.
 
Tässäpä teille mun hieno ovistestisuora. Tikuttamksen alotin kp 11, parina päivänä tein kaks testiä, muuten yhden. Toisiksi alin testi on eilinen, selkeesti plussa. Alin on tän päivänen...

Mutta jäi nyt tää ovis hyödyntämättä, eilen ei mies jaksanut ja tänäänkään ei ehditä, mies tulee illalla vasta niin myöhään et mä lähden saman tien yövuoroon.. Vähä harmittaa mut eipä tälle mitää mahda. Mieti et pitäskö pitää seuraavan kierto pitää taukoa, niin sit laskettua aika siirtyis jo seuraavalle vuodelle.... no, katsellaan...

Tsemppiä kaikille joiden luokse täti päätti saapua tai jotka niitä kurja negatestejä on joutunut katselemaan. Etenkin Beislalle olisin jo toivonut plussaa, kun olet niin ihana tyyppi! <3
Lupaa ettet sitten hylkää meitä KUN plussaat! :)

Piinailijoille pitkiä hermoja!

Edit. Kuva onkin tolle pystyssä, eli noi vasemman puoleiset on eilinen ja tän päivänen...
 

Liitteet

  • 1424772442593.jpg
    1424772442593.jpg
    33.5 KB · Katsottu: 159
Rehtiä verta tuli mullakin sillon ja ihan niin, että sidettä sai vaihtaa useamman kerran päivässä. Ja silti kaikki oli ihan hyvin. Toivon että sielläkin on <3
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Silv toivottavasti kaikki on hyvin ja vuoto olisi vain normaalia alkuraskauteen kuuluva. Onko kipuja enää? Ja ootko tehnyt enää r-testejä? Tsemppiä ja voimia kaikkeen. <3
 
Pitää itselläki tänne ilmottautua kun kakkonen olisi haaveissa tälle vuodelle. Ensimmäistä yritettiin 7vuotta kunnes onnistui ekassa ivf:ssä ja ikää neitillä nyt 10kk..Niin älkääpäs luovuttako :) Tällä hetkellä odotellaan aikaa oulussa äitiyspolille että tarkastavat tilanteen ja päästäs aloittamaan hoidot uudestaan. Meillä on pakkasessa ed. ivfstä vielä 9 solua..onko ketään samassa tilanteessa tai Pas hoitoja käyneenä?tai onnistuneena :) Toivottavasti päästäs aloittamaan Pas jo maaliskuussa

Hyvä te joilla kuitenkin ovis tapahtuu niin näkisin että olis hyvin toivoa onnistua ja toivotaan että tärppäis!!
 
Tervetuloa ansu! :) toivottavasti teillä tärppää nyt nopeammin :)

Pepe, kp30 menossa nyt :)

Silv, toivottavasti kaikki on siellä kaikesta huolimatta ok :) tsemppiä!
 
Tervetuloa Ansu ja ihana kuulla, että teille suotiin onni pitkän odotuksen jälkeen. Onnea kakkosen yritykseen ja toivottavasti tällä kertaa tärppää nopeammin. :)
 
Kyllä oli puhdas nega, eikä sinällään yllättänyt =) Aina toivoo pientä mahdollisuutta. Ei tarvi ainakaan pahoitella :)

Toivon että tärppi kävis vasta silloin kun olemme miehen kanssa yhdessä asian päättäneet vaikka saahan se tulla vaikka heti ;)

Täti ilmeisesti säikähtänyt, mutta ei se mitään. Tulee ku haluaa. Testejä piisaa !
 
Ansu tevetuloa! Tosi rankka odotuksen odotus ollut teillä, mutta hienoa, että teillä nyt on oma pikkuinen, ja toivottavasti pikkusisarus tärppää pian.
 
Minjelmiina pahoittelut negasta ja Anskunen tädistä. :( Ihana asenne teillä, tsemppiä vaan eteenpäin. :)
 
Takaisin
Top