Raskaaksi 2015

Larissa, tovottavasti nyt siel olis tärpänny! Ainaki lupaavalta vaikuttais? ;)

Carnagan, viikonloppuna varmaa hyvä testailla! Toivottavasti plussa tulee!

Täällä on kyl semmonen masuturvotus menossa et näytän ihan raskaana olevalta :D ei kovin kiva juttu ku mitää vauvaa oo tulossa! Toivotaan et täti kurvaa tänään paikalle ja vie turvotuksen mennessään! Eilen oli siihen viittaavia menkkajomoja selässä mut meni nopee ohi. Edes uimahallissa käynti ei tuonu tätiä paikalle olin ihan varma et sillon alkais vuoto!
 
Voimia sinulle Silv!

PepeXXL onnea ovisplussasta!

Larissa: minulle määrättiin terot luteaalivaiheen pidentämiseen. (kierto oli 23 päivää josta luteaalivaihe vain 10pvää tai alle) Nyt on kp 10 ja vielä ei ovistestiin tule hymynaamaa. Joten ovis ainakin kohillaan, noin 12.tai 13.pvä. Terot sai aloittaa 15.pvä. Mutta kyllä jomottelee mukavasti oikealta, eli siellä se kypsyy… Tsempit sulle läärikäyntiin!
 
Carnagan jos tilasit noin herkkiä niin ne varmaan saattais näyttää jotain kun tulevat. :) tietty parempi mitä pidempään odotat. Mutta se on usein helpommin sanottu kuin tehty :D

Larissa miehelle pistin jo viestiä että treffit makuuhuoneen puolella kun päästään töistä ;) kyllä jo womanlogi on täynnä sydämmiä! Hyvää työpäivää sinne :) millon se lääkäri olikaan sulla? Ja hyvä että tuhrut ole alkanut. Hupsis olis pitänyt lukea sun viesti ajatuksella kyllähän siinä selkeesti lukee että huomenna. :D
 
Ilmottaudumpa tännekki uutena :) Yritystä takana tän kuukaue alusta, tai eka kerta ilman ehkäsyä 31.1 hääyönä :Heartred
Ehkäsynä käytetty vaa kumia, ikää mulla on 27 ja miehellä 32 ja raskaus olis eka. Mitähä vielä.. No, kuume on kova! :) Aion opetella ompelemaanki sen takia et voi ite tehä pikkuselle kun sellainen syliin saahaan.

Voimia kaikille :Heartpink

Muoks. kierto aika säännöllinen, ovista en oo tikuttanu ku suunnillee luulisin tietäväni milloin on (halukkuus makkari puolella jne.. :))
 
Muokattu viimeksi:
Siis apua.. Niinkuin kerroin että pidin parisen vkoa foorumitaukoa syystä että en tee tästä asiasta itelle liian isoa stressiä. Päätin että nyt on laihdutusmoodi ja kilot saa lähteä (dieetti alkoi eilen).... Lopetin pillerit välissä mutta tämä harvapää aloitti ne uudelleen kun päätin että nyt vaan laihdutaan ja katsotaan sitten asiaa uudelleen.

äääh! Mulla on ollu menkat viimeksi tasan kuukausi sitten...24.1. Ja kierto on ollut siellä 25-35 päivässä nyt pillerien ajan... Heräsin siihen että ei hemmetti nyt on kp39? Eka veikkaus tosin että viikon kestävä stressi mikä tossa oli, pillerit ja vielä uus ruokavalio jota oon pari vkoa jo sinnepäin noudatellu aiheuttaa tämän. Mutta ei se raskauskaan ole pois suljettu ajatus ikinä.

Mulla vaan ei ole rohkeutta tehdä testiä :( Vaikka jos ois tärppi käyny niin ei se vakavaa kyllä ole ainakaan mulle, tiedä sit toisesta puoliskosta. Mut pakko se on tehdä, jos tärppi ois nii a. pillerit pakko lopettaa just heti b. ei miinuskaloreita .... Mutta yhtään jos aistin miten asiat on menny kuukauden takaperin niin mikään ei menny niinku ois suunniteltu.

Mun on varmaan pakko oottaa se mies kotia ennenku uskallan testailla.... Yäääää
 
Tervetuloa Aneska :) olkoon visiittisi lyhyt tällä puolen! :)

Pepe, oon niin kateellinen sydämien täytteisestä womanlogista, toivottavasti tuottaa tulosta! :) ihan mahtavaa kun ovis löyty ja mahdollisuus myös hyödyntää se :)

Näinköhän tää neljä viikkoa mulla jyllännyt flunssa on taas pahenemaan päin :( oih ja voih. No pakkohan tän kohta on jo helpottaa :)
 
Aneska tervetuloa! Toivottavasti plussaat pian :)

Minjelmiina tuuhan ilmoittamaan mitä testi näytti kunhan oot tehnyt :)

Nennaa tsempit sinne flunssan kanssa. Mulla oli kaks viikkoa. Ja edelleen välillä nokka vuotaa ja limaa irtoaa. Mun flunssan pelastaja oli silloin sarvikuono. Ja onhan tää mahtavaa että ovis tulee KERRANKIN luomusti! Toivottavasti miehellä laatu myös parantuu. Tai että harvat täydelliset jaksavat mennä täysillä ja löytää perille :)

Tuntuu niin hassulta ajatella että ollaan oikeesti 20 ja 21 vuotiaita ja menossa lapsettomuushoitoihin. En olis koskaan osannut kuvitella. Vauva kuume ollut päällä aina ja olin varma että heti tärppää. Jos olis tärpännyt niin meillä olis pian vuoden ikäinen pieni. Mutta sillä on joku tarkoitus miksi sitä ei meille ole vielä suoto. Nyt kun oon lukenut hirveästi icsi ja ivf hoidosta ja lukenut niistä niin toivoisin tietenkin että ennen niitä raskautuisin mutta oon valmis yrittämään kaikin tavoin ja samoin mies. Ollaan tosi paljon lähennytty meihen kanssa nyt viime aikoina tän yrityksen myötä. Mä rakastan mun miestä <3

Ihanaa päivää teille kaikille!
 
Voi silv<3Tsempit!

Täällä, ollut tänään aamu ihan todella erikoista kipua vasemmalla ala vatsalla. Välillä tulee todella kova vihlaisu, välillä laantuu. Oikeasti koskee!! Jopa selässä tuntuu samassa kohtaa tämä kipu. Eilen illalla ennen nukkumaan menoa kipuilu alkoi. Alko stressaamaan ihan älyttömästi mitä se on. Oon käyny syövät ja kaiken mahdollisen läpi :D Ei pitäis googlettaa joko on kiinnittyminen tai syöpä, ne vaihtoehdot google anto! Hahahhaha! Tahdon palata aikaan ennen Googlea! Ovulaatio ainakin varmasti on ollut, koska rinnat meni taas yhdessä yössä kuppikokoa suuremmaksi ja nännit näpöttää kohti kattoa. :D Rupesi kiinnostamaan siis tää kiinnittymiskipu/vuoto, netti pullollaan siitä ristiriitaista tietoa. Ite olen vähän skeptinen semmoiseen. Voiko kroppa muka tuntea semmoiset pienet kiinnotykset?! :D Ihanaa tiistaita, melkein kohta viikonloppu! :D
 
Aneska, tervetuloa!

Nougat, toivottavasti on kiinnittymistä :)


Kela julkaisi tänään uuden äitiyspakkauksen kuvat :happy: Ihania eläinkuvioita :Heartred (Näin ylitoiveikkaasti kävin vakoilemassa nuo kuvat).
 
Täällä taas. :)

Silv voi ei, olen todella pahoillani! :( Paljon voimia. <3

Pepe onnittelut vahvasta ovisplussasta. :) Nyt vaan kunnolla hyödyntämään se! ;)
Useimmiten paluu lento on samana päivänä, mutta silloin tällöin on myös niitä päiviä kun joutuu odottamaan seuraavaan päivään. Esim eilen saavuttiin ilta kahdeksan aikaan Espanjaan ja tänään aamusta tultiin takaisin.

Beisla voi harmi. :( Alkoiko ne menkat nyt sitten kunnolla? :(

Kube & Johanna & Aneska tervetuloa sekä pikaista plussausta teille. :)

Ilpuri toivottavasti muuttuu vielä plussaksi, tsemppiä. :)

Larissa hyvää työpäivää ja tsemppiä huomiseen. :)

Nennaa onpas ärsyttävän pitkä flunssa ollut, toivottavasti pian helpottaisi jo! Voimia. :)

Minjelmiina onnea ja toivottavasti sieltä tulee plussa!! :)

Juuri katoin Iltalehdestä tuon uuden äitiyspakkauksen ja tosi kivalta vaikutti. :)
 
Last edited by a moderator:
Oi miten kivalta nuo äitiyspakkauksen vaatteet näyttää, etenkin nuo potkuhousut, missä on pöllön kuva. Mä niin haluan tuon kyseisen pakkauksen itselleni! :)
 
Mä oon ajatellut, että ei otettais äp:ta kun esikoisen pakkauksesta on jemmassa toppis, vanupuku, petivaatteet ja makuupussi. Eli ne hinnakaimmat. Mutta oli kyllä kivempia kuoseja kun toissa vuonna.
 
Nougat <3

Mun mielestä tuo pakkaus on aika poikavoittoinen.

Mahtaakohan noilla gele royaleilla olla vaikutusta tähän ovulaatioon? Tää meinaan puskee luomusti ja kunnon vihlonnoilla! Alotin syömään niitä viime kierrossa kp23.
 
Aiiivan ihana tuo äp!! Tahdon, nyt pareis pikkuhiljaa niitä plussia tulemaan! :)
Eli plussatuulia kaikille!! :)

Be, tyhmä ihmettelee taas :D mut missä te sitten yövytte siellä kohteessa? :)

Minjelmiina, toivottavasti tulisi plussa :)

Beisla, voi ei :( oon todella pahoillani, jos se täti nyt kunnolla sinne paukkasi tulla :(

Pepe, sulla on ihan oikeasti niin älyttömän hyvä asenne! Saisinko miekin vähän tuosta? :D olisin niin onnellinen jos plussaisitte tästä kierrosta, olisitte niin ansainnut sen❤ :) toivottavasti ne muutamat simpat löytävät vauhdilla tiensä perille :)

Lauruskaah, elä vaan! Nyt sitä plussaa toivois vaan entistä enemmin! :)

On; oireita ei ole niin minkäänlaisia, edes tädin tuloon viittaavia :) yleensä kivut alkaa kyl vasta päivää ennen, mut tissit pari-kolme päivää ennen kertoo jo terhakoitumisellaan :D nyt ei mitään.. Toivottavasti ei taas veny kierto huiman pitkäksi :/ jotenkin nyt on kyl ehkä vähän luottavaisempi fiilis, kiitos teidän ihanien tsemppaajien❤ :)
 
Takaisin
Top