Raskaaksi 2015

Älkää nyt yhtään lietsoko siellä :grin veikkaan että täti saapuu huomenna. Ja jos ei niin sitten täytynee testata.

Ainiin ja mainittakoon että uusi aika lapsettomuuspolille on parin viikon päähän. Pääsen kuulemaan kokeiden tuloksia :)
 
Äh, komento takas. :sad001 Iltapissalla tiputteli jo kunnolla, eikä mitään "vanhaa verta". Ehkä ei tartte testata tässä kierrossa, siltä vähän tuntuu...
 
Psykoenkeli: Pahoittelut menkoista ja tsemppiä.

Voi ei Silv, voimia siulle.:Heartred:hug013

:welcome Kube!

Nyytti: Paranemisia sinne. Toivottavasti tauti ei äidy pahemmaksi.

Täällä varailin pojalle lääkäri-ajan aamulla ja lääkäriin päästin kahelta. Ei ollu turha käynti. Lähinnä tuon kauheen yskän takia mentiin sinne, mutta siellä paljastuikin yllätys. Keuhkot ol ok, mutta molemmissa korvissa on ärhäkkä tulehdus. Lääkäri tokaisi, että korvat on kuin punaiset tomaatit.o_O Sanoi, että pojalla taitaa olla iso kipukynnys ku ois tosiaan luullu, et hää ois jollain lailla oirehtinut enemmän. Miun mielestä hää ei oo haronu korvia,eikä liiemmälti oo itkeny ku oishan tosiaan luullu, et jos ois itkeny paljon, ni siit ois voinu aavistaa, et johonkin koskee. Antibioottikuuri saatiin viijeks päiväksi x3/pvä ja korvakontrolli kuukauden päästä. Samalla ostin niitä Pamolin liukenevia tabletteja apteekista, ni on mukavampi ottaa niitä suun kautta ku laittaa suppoa ku toinen itkee sydäntä särkevästi ja huutaa äitiä.:sad001

Miul tuli pitkät vapaat. Tähän päivään asti ol 5 pvän vapaat yövuorojen jälkeen ja nyt ois tosiaan ollu 3 työpvää ti-to, mut lääkäri kirjotti miulle todistuksen poissaolosta työantajalle. Sit on pe-su vapaat ja maanantaina alkaa virallinen viikon loma.:) Opiskelijan kannaltahan tää ei oo hyvä juttu, mut eihän tälle mahda mitään kun lapsi on kipeä. Kävin tänään työpaikalla ja vein samalla lääk.todistuksen ja jätin viestiä, että kaikkien on osallistuttava opiskelijan arviointiin, koska nyt jäi vain 4 pvää, jotka olin vain hänen ohjaajanaan. Saa nähdä, onko tekstiä tullut paperiin kun haen sen viikon päästä. Tähän mennessä sinne oli vaan tullut yhdeltä hoitajalta kommenttia.:sad001

Ilpuri: Miul on ollu 4 opiskelijaa ohjattavana( tämä opisk. mukaan lukien ja on ollu onnea heidän suhteen, et ovat olleet kiinnostuneita alasta ja omatoimisuuttakin on löytynyt alusta lähtien, ni ei oo tarvinnu "perässä vetää". Tääkin harjoittelu ois menny paremmin, jos esimies ois huomioinu miun työssäoloajan siis tään osittaisen työajan( osittainen hoitovapaa) No, toivottavasti tästä otetaan opiksi.
 
Kiitokset kaikille :)

Meritähti90 mun kierto vaan koko ajan harvenee ja harvenee viimeksi kierto oli 47 päivää pitkä :( Eli ei edes ole säännöllisen harvat :/
 
ImageUploadedByVau Foorumi1424756293.976121.jpg


Kyllähän te taas oikeessa olitte! Nyt se on vahvempi kuin aikaisemmin. Toisesta reunasta jo yhtä vahva. Kai se ovis tänne tulee :)

Liian monen luo se täti yrittää tulla :(
 
No niin Huomenta naiset. En tiedä muistaako kukaan enää minua mut palailen hiljalleen tänne takaisin. ..eli viime kierrossa olin varma et plussaan menkat oli myöhässä 8 pvä. Ja pettymys oli kova kun ne sit tulikin. Olin jo varma et ehkäisy takaisin:D Mutta mutta nyt uuteen nousuun. Tänään Kp 28/28-30 (viime36). En usko että nytkään on tärpännyt, hieman hiljaista ollut makkarin puolella. . Silv.pahoittelut. Mariska toivon sydämeni pohjasta et sulla kaikki ok. Tervetuloa uudet. Larissa hyvä et pääsit asioissa eteenpäin. Entäs gatusa? Minski? Lume? Hyvää kevään alkua ja plussa tuulia.
 
Beisla: Voi ei! :( Mä olin jotenkin ihan varma, että sinä plussaat seuraavaksi! Jos tuo tiputtelu on nyt tädin tulemisen merkki, niin oon todella pahoillani! ❤
 
Voi ei Beisla! Nyt toivotaan että täti pysyis poissa ja saisit sen plussan <3

Tervetuloa takaisin Johanna! Millon meinaat testailla, jos tätiä ei näy? ;) toivottavasti plussa-aalto lähtis taas pian liikkeelle!
 
Huomenta!

Pahoittelut menkoista Beisla! :(

Mun testi päivä on To mut tänään jo hätäpäissäni pissin tikkuun. Nega. Tiiän et se ei tarkoita vielä mitään mut kaiken kaikkiaan mulla on tosi paska fiilis. Pitäs lähteä töihin ja hymyillä mut eipä huvita. Mä aina tässä kierron loppupuolella ajaudun tätä koomaa kohti, yleensä menkkoihin asti oon iloinen mut nyt tää tuli jo aiemmin. Paitsi et tällänen masennuspuuska on yleensä muuten nyt kun mietin, niin aika yleinen menkkaoire mulle. Haluisin jo mun elämän takas, ärsyttää kun mielessä on vaan vauva ja kuinka monta päivää vielä.... koko ajan! Kaikkeni yritän et mietin jotain muuta mut ei näytä onnistuvan. :'(

Anteeksi negatiivisuuteni :(
 
Beisla, toivottavasti tiputtelu on harmitonta :sad001 Kurjuuksien kurjuus, olin ihan varma, että sieltä tulee plussa.

Pepe, ankara oviksen hyödynnys ohjelmassa tänään :grin

Taikatuuli, pikaista paranemista pojallesi. Sitkeä sissi, kun ei valita korvatulehduksesta.

Anskunen, sieltäkin saisi täti pysyä poissa.

Nyytti, hehee, mä olen monta kertaa sanonut miehelle, kun se on lähtenyt soittokeikalle, että kattoo vähän, mitä unissaan puuhaa, kun nukkuu kavereittensa keskellä :grin

Kubea en vielä ehtinyt toivottaa tervetulleeksi tähän keskusteluun; tervetuloa!

Tyttötiikeri, toivottavasti saitte ovisplussan kuitenkin hyödynnetyksi.

Ilpuri, pahoittelut negasta. Onko mikä kp? Olisitko vaan ollut liian hätäinen testin kanssa?
 
Johanna kiva kun oot taas täällä :)

Ilpuri positiivinen tuulahdus sinne. Josko testi torstaina näyttääkin plussaa :)

Kannattaako mun tänään testata vielä päivällä kun testi oli jo noin tumma? :) ja oon päättänyt että testaan vasta kun mies tulee matkalta eli 10.3 silloin olis jo myöhässä oikein kunnolla. Mä luotan siihen prosenttiin <3 nyt kun tuntuu sittenkin että tää kroppa toimii. Oikee puoli vihloo taas oikein inhottavasti!

Liliina varmasti ;)
 
Liliina : nyt on öö kp 34/ties mikä mut huomenna on 2 vk vahvasta ovis plussasta siksi testi päivä on torstaina. Ja siis tiiän et tuo Nega ei vielä tarkoita mitään. Mutta masennus jo löysi minut. :(
 
Nyt Ilpuri pää pystyyn ja hymy huulille! Toi nega viel mitään tarkoita! Testaat myöhemmin uudelleen ja päräytät plussan tikkuun!

Pepelle nyt tsemppiä! Aika vahva viiva oli jo ovistestissä! Toivotaan, että tää kierto olis teidän <3
 
pepe, mun mielestä toi alkaa olla jo ovisplussa :wink Hyödyntäkää kunnolla sitten! :grin

tervetuloa takaisin johanna!

Beisla, pahoittelut tiputtelusta. :sorry: Toivotaan, että se jää siihen eikä ylly menkoiksi asti!

Carnagan, perjantainahan sulla olis noin 2 vk oviksesta eli silloin tai viikonloppuna voisit testailla? :)

NAPAA: Ja töihin käy mun tie vapaiden jälkeen :) vieläkään ei sitä tiputtelua näy ja on jo n. dpo 6, kp 25/27-30 o_O Aamulämmötkin on edelleen kohoamassa, "normaalisti" nyt olisi tullut jo notkahdus ja tiputtelu sen mukana. Huomenna lekurille!


Kirjoitelkaas maltillisesti nyt päivän aikana, kun en ole lukemassa! Kahlaan sitten läpi illalla töiden jälkeen :grin
 
Takaisin
Top