Raskaaksi 2015

Tervetuloa Kube!
Onko sun kierrot miten paljon heitellyt? Toivottavasti lääkäristä on apua ja piakkoim saisitte pienen aluille!

Joku kyseli mun oviksesta. En oo siitä varma, en oo ikinä tikuttanu enkä sen kummemmim ajatellu asiaa. Eli ehkä sitä ei sit ollu tai oli myöhään. Ens kierroa vois sit testailla ovistikkui ;)
Olin ihan varma et täti saapuu kylään, ku selässä alko vihlovat menkkajomotukset, mut ei. Hitsi.
 
Silv voimahali ja kovasti jaksamisia sinulle! ❤ Olen todella pahoillani! :(
 
Kubelle tervetuloa ja tsempit lääkäriin! Toivottavasti apu löytyy!

Oliko niin, ettei kukaan oo testaamassa aamulla? Voisko jotain houkutella testaamaan? Anskunen, Beisla...winkwink ;) Anskusen tuhru voi olla hyväkin merkki! Nimim. raskauden alussa tuhrua, jota ikinä ennen ei ollut ollut...
 
Halit sulle Silv! Liian lyhyt oli onni :sad001

Soma, ja tuo mitä kirjoitit oli kuin täysin mun elämästä, sillä mulla on 2 vanhempaa sisarusta :grin Ollaan samiksia! :grin
 
Silv, voimia <3

Jos ei muuta odotettavaa tuu syksyllä niin ainakin tää:
 

Liitteet

  • 1424721362672.jpg
    1424721362672.jpg
    58.4 KB · Katsottu: 149
Azalea,tyttö täytti viikko sitten 1v :) minkäs ikäinen teidän kakkonen on? Entä esikoinen? Mun poika täyttää kuukauden päästä 5v,apua miten aika on menny vauhilla!

Meritähti,mulla osuu kanssa menkat etelänmatkalle ellei plussaa tuu sitä ennen,paree tulla siis seuraavan kahden kierron aikana :D

Liliina, tuo on kyllä aika paha jos herää vasta kesken aktin!! :D pidä huolta ettei nukahda vieraissa paikoissa ;D

Silv,voi ei! Voimia ja haleja <3

Anskunen,älä vielä lannistu-tuhru voi olla ystäväkin! :D mulla tuhrutteli monena päivänä ennen viime plussaa:)

Meillä on kuopuksen kans kamala yskä. Alkaa olla kurkku aika kipeä. Onneks on vielä aikaa ovikseen,niin ei mee kierto harakoille.
Mulla ois huomenna parturi ja kosmetologi,tää mamma pitää pienen muuttumisleikin arjen piristykseksi :)
 
Silville kovasti voimia! <3

On. Tän päivänen ovistesti tais olla plussa. Mut jos en saa miestä tänään kellistettyä niin jää tää kierto hyödyntämättä.... Ja en kyllä usko että mies tänään olis pupuilutuulella... eli taidan taustailla taas kunnes on seuraavan kerran ovis käsillä... :(
 
Sori Liisu, mä taidan odottaa ainakin keskiviikkoon. :) Välilä vihlasee niin että oon varma että menkat alkaa, mut vielä ei näy mitään.

Tyttötiikeri, voi harmi jos jää kierto välistä. :(

Nyytti, paranemisia.

SannaMiia, kiva kun on jotain odotettavaa!

Kube, tervetuloa!

On. Päivän tuhrusaldo, yksi tippa. Menkkamainen vihlonta vaan pistää jännittämään.
 
Silv, voi ei oon niin kovin pahoillani :( voimahali!❤

Pepe, tänään mulla on kp29/30-35 :) viimeks tais olla 32päivää.. Ihan kohta siis :) sunnuntaina varmaan testaan, koska silloin ois kp35..

Liliina, siekö se puhuit unissaan yrittämisestä? Vähänkö nauroin töissä sille :D mut juu, voihan se niinkin tietty täälläkin olla, täytyy enskerral ottaa selvää asiasta :D

Tyttötiikeri, toivottavasti saatte hyödynnettyä ovisplussan! :)

Nyytti, teille paranemistoivotuksia!

SannaMiia, oon vähän kateellinen nyt sulle, tuota kelpaakin odottaa! :) tietysti olisi kivempi odottaa molempia..

Meritähti, toivottavasti ei osu lomalle menkat :(
Miekin tikutan sitten enskierrossa oviksen (toivottavasti ei kyl tartteis..) :)

Oih enpä taaskaan muista kenelle muille piti vastailla :(
 
Takaisin
Top