Raskaaksi 2015

Silv täällä myös pidetään peukkuja, että tuo vuoto olisi täysin harmitonta ja se loppuisi pian! ❤
 
Silv hali! Kumpa olis jotain harmitonta.

Anskunen, jos sulla on tavallisesta poikkeavaa, ei se välttämättä lupaa huonoa tässä vaiheessa. :) Kyllä sullekin sais se plussa tulla! Mä tuun sit perässä vaikka.

pepe mullakin joskus haalenee o-testit ennen plussaa.
 
Larissa mulle neuvoi yksityinen niin että vasta oviksen jälkeen alkaa syömään kun taas julkisella siitä kp15 lähtien :D

Muurahainen jatketaan. Etkö säkin testaile pregcheckeillä?

Beisla kiva kuulla että toivoa on vielä :)

Be sun työ on varmaan mielenkiintoista. Ootko maissa ollenkaan lentojen välissä vai lähteekö paluu lento melkein heti?
 
Huhhuh. Hirvee juilinta iski tonne vasemmalle puolelle alamahaa. :o

Meinasin keskiviikkona vähän tilailla testejä kotiin, mistä kannattais tilata ja mitä merkkiä? :)
 
Silv, ei! :( oon niin pahoillani! Voimia! Haluaisin kysyä, et eikö oo enää mitään toivoa, mutta kai itse tiedät :(
 
Heippa! Tulen nyt tähänkin ketjuun höpöttelemään.

Eli ensimmäistä lasta täällä toivotaan.
Haastetta on kun kuukautiskierto on niin epäsäännöllinen ollut pillereiden jälkeen (7/14 asti toisin sanoen). Huomenna lääkärille sitten parannuksen toivossa.
 
Liliina, mun siippa kans on vähän samanlainen, unissaan paijailee ja silittelee ja koittaa laskea pöksyjä, on kuitenkin sen verran unessa et yritykseksi on jäänyt :grin

Anskunen, jos se on jotain kiinnittymistuhrua :rolleyes:

Silv, voimahalit, soittele neuvolaan että pääsisit tarkastukseen, ei kaikki vuodot välttämättä tarkoita huonoa :Heartred

Carnagan, olipa järkky nla-täti :wideyed:

Beislalla on jännät paikat siellä, plussatuulia sinne! Ja toki muillekkin jännäilijöille!

Tuosta kasvattelusta, en taida jaksaa tänävuonna muutakun just herneitä, viimekesän pikkutomaatit ei tahtonut kypsyä ja olivat syksyllä vielä vihreitä.

Lasissan tuhru pysyköön poissa!

Meritähti, ompa ärsyttävää tuollainen epätietoisuus, tulis nyt jotain selkoa, mieluummin se plussa toki :rolleyes:

Mariskalle tsemppiä ultraan, toivottavasti olis kaikki kunnossa :Heartred

Nougat, asenne kohdillaan :)

En nyt enää muista, kuka vinkkasi tuosta terraario-kasvattelusta, mutta en ollutkaan ajatellut tuollaista vaihtoehtoa, ilman muuta pitää kokeilla :)
 
Olen Silv pahoillani, lähetän suuren lämpimän halauksen sinulle tämän viestin mukana.:Heartbigred


Larissa, kirjoitit aikaisemmin olisiko ollut eilen tuosta perheelle kertomisesta ja anopin innostumisesta raskaudesta Ihan kun olisin itse kirjoittanut :D
Mieheni on ainut lapsi ja tuleva lapsi on appivanhemille eka lapsenlapsi.Minulla kaksi vanhempaa sisarusta ja vanhemmat kolminkertaisia isovanhempia ja olen nuorin lapsista :)
 
Takaisin
Top