Raskaaksi 2015

Mä mariska jännään täällä! :) ja pahoittelut tädeistä, kyllä me pian plussataan kaikki!:sign19
Arvokkaat pikkuiset antaa nyt odotuttaa itseään jostain syystä.

Mulla on huomenna hammaslääkäri, iiks! Viisaudenhammas tehnyt tuloaan jo jonkin aikaa ja nyt se on tulehtunut todenteolla, ei ees ennen joulua saatu antibioottikuuri tepsi, ihankun en olis muutenkin sairastellut viimeaikoina. En kyllä yhtään ihmettele tällä särkylääkemäärällä ja vähän väliä kuumeilulla ettei tärppi ole käynyt. Sori tää valitus :D

Äklö varoitus!!!!!

Sellanen teelusikallinen oli siteessä sellasta kalvoa ku tutkin ja venyttelin tarkemmin. Siinä oli hyytymää myös... oisko voinu olla se pussi. .. vai vaan limakalvoa koska nyt ei oo kahteen kiertoon tullu mitään limakalvon riekaleita menkoista. Eikä koskaan noin isoa hyytymää ollu jos on ollu. Alavatsa kivut kyllä kans hävisi ku pieru saharaan...

Diku :Heartred eieiei.... toivottavasti kaikki päättyisi vielä onnellisesti! :smiley-angelic001

Pahoittelut tädin kohdanneille!

Mietin tuota miten itseni tohon listalle sujauttaisin. Meillä on annettu lupa tulla keväällä 2011. Tuntuu jotenkin niin lohduttomalta laittaa se vuosiluku tohon ylös...

Hilla menkkajomoja ja hienoista etomista, mutta se voi johtua tädistäkin :oops: Kylmä ja kuuma vaihtelee, mutta sen pistän ton pakkasen piikkiin :grin
En oo oloja kuunnellut kun nyt vasta, ja mieli kai jo tekee tepposet :rolleyes:

Ei siitä haamusta kyllä kuvaan mitään tarttunut :sad001

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    528.4 KB · Katsottu: 217
Hei ihan offtopic mutta kuitenkin: onko teillä tutkittu neuvolassa veriryhmä (kun on siis äitiysneuvolassa käyny)? Vai onko kaikki niin valveutuneita verenluovuttajia et tietää jo etukäteen veriryhmänsä?

Mariska kyllä siinä on toinen viivalainen :)
Silv mä en edes tiedä mikä olen tai en muista, olen miettinyt kyllä asiaa aika ajoin.. ja verisryhmästä nyt siis puhun :grin

Oottekos te katsoneet tätä koskaan? http://www.kaksplus.fi/kiinalainen-syntymakalenteri tämän mukaan meillä olisi ainoa mahdollisuus saada poika tammikuussa! Apua :confused: Loput ovatkin sitten tyttöjä. Ja mehän saadaan raskaus aikaan - jatkumaan loppuun asti 2015 vuonna :alien se on varma se ja kukaan ei sitä meiltä pois vie!

Mun täytyy nostaa kädet pystyyn teidän kirjoittelutahdin kanssa. :D Olen kolme päivää koittanu lukea ketjua loppuun ennen kuin kommentoin, mutta aina on tullu niin paljon lisää, ettei illat riitä. Joka tapauksessa tänne ketjuun ilmoittautuminen auttoi vauvakuumetartunnan saamisessa ja vähän ajattelin, etten ostakaan enää pillereitä lisää vaan syön nuo kaapissa olevat pois ja yritys alkaisi helmikuussa. Tuolla sivulla n. 5 siis kertoilin, että toinen lapsi olisi suunnitelmissa. Ikää on 30 vuotta ja kaksi kuulostaisi sopivalta lapsiluvulta meille. Kaivoin jopa raskaus- ja imetys monivitamiinien jämät tuolta kaapin perältä, että saan foolihappotasot kuntoon ennen raskautta. Vähän ehkä optimistista, kun ekaakin yritettiin vuosi, mutta ei kai sitä synkistelemällä kannata uutta vuotta aloittaa. :)

Mami93, tuon mukaan meillä pitäs olla kaks tyttöä, vaan onkin poika ja tyttö :D

Mami: mäkään en siis tiedä, tuli vain siskon kans puhetta ku oli menos luovuttaa.. Ja oon tota kiinalaista syntymäkalenteria tutkaillu aiemmin, voiskin taas vilkasta ;)

Silv: Tutkittiin esikoista odottaessa, vaikka tiesin olevani O+ ennen sitä.
Mami: Mä tein vau:n sivuilla esikoista odottaessa tuon "testin" ja tyttöä näytti. Että ei olis voinu enempää mennä metsään :D

Oonko nyt ihan sekasin jos testaan kunhan testit tulee mikäli en enää huomenna vaikka vuotelis....

Nyt ku aloin tota likkaa laskeskeleen ni (jos nyt yhtään osaan laskea oikein) niin siitäkin olis tuon mukaan pitäny tulla poika :)

Muoks. Niin ja munkin olis pitäny olla poika :D

Psykoenkeli: Olenkin muistavinani sun nimimerkin vanhastaan jostain ketjusta. Itse kirjottelin aikanaan äidiksi ensikertaa ketjuun ja vähemmän aktiivisesti 2013 heinäkuisiin.

Takaisin