Raskaaksi 2015

Täällä myös pissittänyt useasti vaikka on vasta kp 21/26-28 :O Ovis oli mielestäni viime viikon tiistaina. Hermostun koko ajan nollasta sataan hetkessä ja itkin aamulla, kun oli kurkku kipeä eikä mies noussut auttamaan lasten kanssa. Hmph, arvuutteleb täällä onko kuvitelmaa :)

Pahoittelut lucky ja jemberry :( <3

Itsekin olen miettinyt noiden vippaskonstien toteuttamista mutta isäntä varmaa kattos mua ihan kieroon :D

Millon Kuuku meinaat testata? Olis kyllä tavallaan helpotus jos täti saapuis sillon 3. päivä niin ei tarttis stressata ja miettiä. Kun aattelin et jos täti ei tuu niin testasin vasta joskus 7 päivä... vaik eiköhän siinä käy niin et jos täti ei kolmas päivä tule niin teen jo 4. päivä testin.

Autsis. Taitaa se ovis vissiin olla tänään ku niin repii vatsaa. Aamupäivästä tähän asti vain vihlassut jos on aivastellu tai noussu liika nopeesti mut nyt jo kävellään kyyrys ku niin tekee kipeetä.

Tyttötiikeri: Ajattelin testata myös 7 päivä :) Jos kp olis 26 niin menkat alkais 4 päivän paikkeilla ja jos kp 28 niin 6 päivä pitäis alkaa. Jos en sitten uskalla testata jo aiemmin :)

Tytöt apua ! Mä sorruin ja tein pc:n ja siinä on tosi tosi hailakka haamu :eek: Olin laskenut kp:t väärin ja luulin että olis enemmän nyt siis 25/28-30. Mahtaako olla kuitenkin vaan viivanpaikka, nyt älä nosta toiveita, älä nosta toiveita :oops: :rolleyes:

Kuvaa en saanut vielä kun testasin isännältä salaa :grin

Pahoittelut Lucky ja Jemberry tädin tulosta. Sä oot Lucky täällä aina niin kannustavana muita tsemppaamassa. Olkoon tammikuu -15 the kuukausi teille molemmille. :)

Täällä edelleen menkat antaa odotuttaa itseään. Tänään on jo kp 38/33. En oo enää jaksanu edes tehdä testiä. Mahan kipuilu jatkuu ja lämpö on hiukan koholla (36,9), mutta ei muita olotiloja.

Niin ja sekin vielä, että valkovuoto ollut nyt eilisestä asti kirkkaan sijasta kellertävää :/ Täti ei saa tulla viikon päästä :/

Niin ja se piti vielä kysyä, kun on ollut testeistä puhetta että onko nuo one step testit huonoja? :)

Pakko malttaa :oops: Menkka jomoja on ja olo on kokoajan ollut sellainen että täti kurvaa paikalle. Ihan puskista tuli tuo haamun esiaste :eek:

Uijui, Mariska! Mikä testi sulla? Toivottavasti ei ole mikään viivanpaikka!! Mä oon melkein samoissa kiertopäivissä ja kaapista löyty kaksi proMatris one step testiä. Et samaa kyselisin iuin Kuuku, niistä kokemusta? Oliko ne huonoja, tieskö joku? :anyone

:smiley-angry017 onpas tätejä nyt monella tuloillaan. Mulla vähän menkkaolo myös, oikeestaan aika paljonkin. Saa nähä tartteeko testaillakaan :(

Dikulle tsempit myös täältä <3 Mut älä heitä nyt kirvestä kaivoon, kaikki on vielä mahdollista!

Mariskalla aika jännät paikat, meinaatko testailla millon uudestaan? :)

Mulla on jemmassa myös edellisen kierron jäljiltä clearblue digital. Siinä sanottiin, että voisi testata jo 4 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamispäivää :)

Sen kerran kun oon raskaana ollut, ni tuli ihan puskista ;) voi siis hyvin olla! Vaikka ymmärrän kyllä, ettei halua toivoa turhaan.

Mun pitäis olla kotona hyödyntämässä ovista, mutta jäinkin kaverin kanssa viinille. Menee siis yötöiksi :P

Oliko sulla Mariska mitään muita oloja kuin menkkajuileja?

Mulla menkkajuilit tulee ja menee. Samoin välillä kylmä ja välillä kuuma. Ja tätiä siis odottelen, mutta oispa, jospa...sittenkin?

Takaisin