Raskaaksi 2015

Mariska, vähän kun suurens nii näin kans viivan(paikan?), samalta näytti kun mun pregcheckit! Apuva :D
Ollakko vai eikö olla raskaana?

Jaahas. Täällä tais vuoto loppua tähän... katotaan vielä aamulla mutta vakavasti siltä näyttää... Huono olo tuli myös seuraksi. .. öitä

Hassua kyllä, meillä tuo kiinalainen syntymäkalenteri piti paikkaansa molempien kohdalla :)

Silv: Mulla taisi tulla veriryhmä siinä selville, kun olen rh-negatiivinen niin on pitänyt molemmissa raskauksissa tehdä niitä vasta-ainetutkimuksia.

Hittolainen tajusin just et mullahan on muisti ihan mennyt, kun puhuin täällä et edellisistä lapsukaisista olen raskautunut heti. Löysin vanhoja kalentereita siivotessa ja huomasin et tuota toista yrittäessä on mennyt ainakin 3 kuukautta ennenkuin raskauduin. Mutta silloin me vain tjottailtiin, että tulee kun on tullakseen. Miten ihneessä mä muistelin et oon heti tullut raskaaksi :/

Hui :) On tuo suuri pulma tuo ollakko vaiko eikö olla :laughing002
Mä sitä vielä äsken tihrustin kun isäntä meni ulkona käymään ja äkkiä takas jemmaan kun paukkas sisään :laughing021 Se varmaan piti mua pöljänä kun kaahasin taas vessaan. Tänään on ollut koko ajan pissahätä niin on päässyt tutkimaan tikkua :laughing021

Kuuku: ehkä just siks on tuntunu siltä et on raskautunu heti, jos ei oo niin kovin laskeskellu päiviä (...ja tunteja, lopulta minuutteja x) ) kierroissa :D

Joo ja kummankaan edellisen kohdalla ei ollut mitään tietoa mistään oviksista että koska sängyn pitää narista :D Nyt sitä sitten kyttää ja laskee et koska saan tikuttaa mahdollista raskautta ja aika tuntuu ikuisuuksilta :)

Tää ei nyt kuulu tänne mitenkään mutta jos täällä olisi asiasta tietoisia ;) kärsin siis pahasta hammaslääkäripelosta ja pohdiskelin tässä että antavatko kunnallisessa rauhoittavia? Tiedän että en pysy siinä tuolissa ilman esilääkitystä, ja pelkkä ajatus hammaslääkäristä itkettää :'(
Googlesta ei ollut apua..

Mies on ainakin saanut rauhoittavaa esilääkitystä kunnallisella puolella. Hänkin kärsii kovasta hammaslääkäripelosta.

Jennuli: mun siskolla sama vaiva, sai etukäteen pyytämällä esilääkityksen asuessaan pohjois-suomessa. Nyt asuu pk-seudulla, ja eivät antaneet siellä kunnallisella mitään. Yksityisellä tietysti sitten onnistuu kun muistaa etukäteen sanoa...
Eli taitaa käytäntö vaihdella jonkin verran. Luulisin, et etukäteen kun aikaa varatessa jo varmistaa asian, niin pyrkivät järjestämään kyllä?

Kuuku, kiitos. Tarkastus vasta edessä mutta sekin pelottaa :/ täytyy siellä sitten toimenpideaikaa sovittaessa kysyä tuota esilääkitystä..

Kun on yksi kotona niin jää aikaa kaikkeen turhaan :D Eli ylempi testi on edelleen se eilinen ja alempi tän aamunen. Toiseen kuvaan muokkasin vähän kontrastia, kun yritin saada noi olemattomat viivanpaikat? näkyviin. Aika hassua jossei kukaan oo pcillä saanu ennen haamuja tai tollasia olemattomia ilman raskautta ja nyt on kolmella ollu jo tälläsiä :o

Liitteet

• IMG_0096.JPG
    IMG_0096.JPG
    41.4 KB · Katsottu: 193
  • IMG_00961.JPG
    IMG_00961.JPG
    47.2 KB · Katsottu: 184
Meil on kyllä Mimi ihan samanlaiset viivat :) Nyt vaan jännitetään !
Isännälle en uskalla sanoa mitään ennen leffaviivoja. Se otti myös noi keskenmenot niin raskaasti :oops: En halua luoda turhaa toivoa.

Hurjasti vahvistumista Mimin viivoille !!

On siinä toisessa kuvassa mimi haamua! Nyt vaan vahvistumista sinun ja Mariskan viivoille!!:smiley-angelic001

Ei tullut täti vielä... Vähän pupuiltiinkin kun se on yleensä varma keino saada vuoto alkamaan, mutta ei vielä...

Mä näytin päivällä ukolle noita testejä :D Ei uskalleta vielä ees ajatella että olisin näin nopeesti raskaana ja vaikka olisinkin niin molemmilla kummittelee ne edelliset keskenmenot mielessä ja pelätään että mitä jos tulee vielä kolmas..
Mariska, sinne kans vahvistumisia! Nyt se plussa aalto käyntiin!!

Kyllä minäkin mimin kuvissa yhdessä tikussa näen haalean viivan. Ja noista kuvista tajusin että täytyy ostaa kunnon raskaustestejä, halpisdigejä tai jotain, koska mulla ei kestä hermot tihrustaa noita viivoja. Haluan kyllä-vastauksen. Huomenna kp 25/28, dpo 11(?). Kunpa malttaisin olla ostamatta niitä apteekin varhaisia rahantuhlaustestejä kun enhän mä niillä tikuilla voi kuukautisia perua kuitenkaan.

Mimi mikä oli dpo jos tiedossa ekan haamun ilmaantuessa? Varmaan olet sanonut jossain kohtaa mutta multa mennyt ohi.

Takaisin