Raskaaksi 2015

Orm, eilen oli dpo 11 ja tänään 12, ehkä :D Onhan noi tikut raivostuttavia kun ne saattaa näyttää vaikka ja mitä, mutta jotenkin se digi on vaan niin tyly! :smiley-bounce022

mimi. kyllä vain! minun silmäni näkevät testeissäsi nyt tosi hyvin toisen viivan, liimaa ja tarra-arkki sinne ihan varmuuden varalta :) jos minä saisin tuollaisia tikkuun niin olisin jo ihan äimän käkenä raskaana omasta mielestäni, vahvistumista puuh! :angel13 lisäys mimille; oot sitte aivan ihana persoona mitä olen sua oppinut "tuntemaan" ja mä niin toivon että saatte sen toivomanne vauvan 9kk päästä <3 sun juttuja on aina kiva lukea /jos miinustetaan ne ikävät uutiset mitä taannoin oli/
ja lucky ei ole tyhmää testata huomenna, uutta testiä vaan ettei jää kaihertamaan :)

on: mietin tänään vakavissani että pieni foorumitauko olis varmaan paikoillaan - en tarkoita tuota negatiiviseen sävyyn vaan pikemminkin koen "pärjääväni omillani" .. vaikeaahan se on siksi koska on "luppoaikaa" (joojoo kouluhommat odottaa) ja koska te kirjoitatte ihan sairaasti niin tulis kauhee selaaminen joskus parin kuukauden päästä!

Mimi: ylemmässä näen väriä? Alempi on vähä ehkä värjääntynyt mut siinäkin ainakin alemmassa kuvassa viivanpaikka..

Voi kiivimami! Sait mun silmät ihan kostumaan kohteliaisuuksillasi :hug003 Sais sinnekkin pian se plussa ja vauva saapua :)
Täällä on kyllä monia kenestä oon saanu mukavan ja lämpöisen kuvan juttujen perusteella, välillä tuntuu että tää paikka on pieni henkireikä enkä selviäis ilman teitä! :smiley-angelic002

Silv, toi eilinen testi on kyllä paljon selkeempi omaankin silmään, kun vertaa tohon tän päiväseen :o Ettei sit vaan olis ollu joku kiinnittymisyritys, kun perjantaina sitä ruskeeta tuhrua tuli vähän pyyhkiessä..

Lueskelin muuten noita vanhoja raskausjuttuja mitä kirjottelin lokakuussa tonne 2014 ryhmään ja sillonkin olin saanu dpo 10-11 haamun esiasteen joka näky vasta testiajan jälkeen ja sillon oli yhtä oireetonta kun nyt.
Tulispa ne testit huomenna.. :grin

mimi. :Heartbigredmun silmissä kuulut jo plussanneisiin mutta mutta odotetaan nyt muodon vuoksi yksi tai kaksi päivää?.. koska pitäisi menkkojen alkaa? (ruma sana koko menkka, sori että mainitsin edes) ja kyllä ihan selkeä plussa on jo, kopioin tuon sun kuvan ja näytin parhaalleystävälleni jonka kanssa aikoinaan tiirailtiin paljonkin kummankin testejä (tosin vain hän tuli raskaaksi lopulta) ja hän sanoi että kyllä on selkeä plussa:rendeer

Noku emmä yhtään tiedä kuinka mun kierrot meni sekasin siitä tyhjennyksestä ja kaavinnasta jajaja :eek:
Jos laskee siitä ekasta tyhjennyspäivästä ja olettais että kierto olis sama kun ennenkin niin nyt olis jo kp33/29 ja jos laskee kaavinan ekaks kpks niin nyt olis 28/29. Ja dpo on ehkä sen 12 tänään, tai sitten se on kaikkea 9-13 välillä, kun en tikuttanut ollenkaan.
Eli aika hukassa oon itekki tällä hetkellä :grin testaan ylihuomenna sillä digillä että tiedän jääkö uudenvuoden juomat kauppaan vai ei :)
Vähän jotenkin tuntuu että sieltä paukahtais se Ei Raskaana, sitähän se sano jo lauantainaki (vai perjantaina) :D

Jaahas, mitäs kaikkea mun piti kommentoida...?

One stepit, oma kokemus on se etten enää ikinä osta niitä. Niihin sain hienoja haamuja ja silti alkoi menkat.

Kyllä mullakin jotkut viivalasit on päässä, kun kännykällä näen viivoja testeissä :)

Pahoittelut tädin saaneille :(

On: täällä täti pakkas laukkunsa jo. Etova olo tuli tilalle, johtuukohan clomeista?

mimille ja mariskalle viivojen vahvistumista. Ja muillekkin piti jotain kirjoittaa, en vaan enää muista. Missä Larissa, pepe ym.. :) Jos joku haluaa minut voi laittaa listalle, tjottaillen 08/14 TESTAAN 22 .1

4 vuotta takaperin ja 3h myöhemmin meni lapsi vedet ja siitä 8h poika oli maailmassa. Olishan tuo ollu nyt kiva plussata, mutta luoja järjesti asiat toisin. Ei vielä. Suunnattoman Onnellinen olen tuosta pojasta. Luulen sen olleen lahja Jumalalta. Ja kädet oli hällä pelissä että mieheni löysin tietokoneen ihmeellisestä maailmasta. Onhan meillä yhteisiä tuttuja vanhempiemme kautta. Ollaan kuin eri planeetoilta ja monet kerrat otettu tosissaan yhteen, mutta tämän pariviikkosen aikana alkanut tuntumaan että todella kaipaan miestä kotiin kun taas hällä työt alkaa. Kiitos poika ja kiitos mies kun ootte olemassa! ♡

Ja kiitos ihanat ryhmän naiset! Ootte mulle tosissaan tärkeitä ystäviä!!!! ♡

Muokattu viimeksi:
Diku, voi että toivon kaiken olevan hyvin. Kaikista toiveista huolimatta tuli mieleen oma keskenmeno, kun menin muutaman päivän tuhruttelun takia ar-ultraan, jossa sain nähdä vahvan sykkeen ja kuulla alkion olevan muutamaa päivää oletettua pienempi. Siihen loppui omat toiveet ja keskenmeno tapahtuikin seuraavana päivänä. Tuskalliset ultrakuvat ja muistot on edelleenkin tallella. Kaikesta sydämestäni toivon, ettei sinun tarvitsisi enää kokea sellaista.

Silv, minä sain tietää veriryhmäni vasta sairaalassa keskenmenon ultrauksen (8+1) jälkeen, kun varta vasten testattiin. Rh-negatiivinenhan sieltä pompsahti ja piikkiä sain.

On. Panettaa niin, että voisin käydä naapurissaki. Voi luoja.

Pahoittelut tädin kohdanneille. Haamuplussanneille voimia odotteluun.

Huomenta! Täällä herätty jo kuudelta kun nukkui jotenkun levottomasti. Kai mä jännään Mariskan ja mimin testejä :grin

Ja huomasin myös että sähköt olivat pätkineet. Kiiruusti siis otin vettä jemmaan ja kynttilöitä sun muita etsin jos katkeaa pitkäksikin aikaa. Tässä vielä mietin et pitäisikö myös varuiksi pistää koneellinen pyykkiä tulemaan jos se vaikka ehtisi pestä ennen kuin pimeys tulee...

Ei tätiä vielä, mutta menkkakrampit kyllä alkoi touhutessa. Kp28/25-30

Huomenta!

Ootko Hilla tehnyt vielä testiä, ku sulla kierto noin pitkällä? Oot varmaan kirjoittanutkin siitä, mutta tekstejä tulee tänne niin paljpn, että kaikkien kuulumisissa on vaikeaa pysyä kärryillä.

Mimi ja Mariska: kaikki sormet ja varpaat pystyyn, että viivat vahvistuu! ++++

Täällä on kp 39/33. Ei edelleenkään menkkoja. Lämpö oli taas aamulla hieman koholla ja mahaa kipristää aina väliä. Elättelen tietty toiveita, mutta sain puhtaan negan kp 36, niin en oo enää viittiny testailla. :/

En ole testannut. Testaan 5pvä jos vielä tarvetta. Kaksi vuotta sitten sillä päivällä tuli plussa <3 Mutta tuskin tulee tarvetta, alavatsaa juilii ja kahvi maistuu edelleen :)

No mutta, onpas kierto venähtänyt sinulla Unicorn, oletko varma että ei kannattaisi jo testata uusiksi? Joskushan ei plussa näy heti. Toivottavasti tulisikin mieluisa yllätys!!

Takaisin