Raskaaksi 2015

Äh missä se aurinko nyt on, kun mä pääsin töistä? :o Kyllä täällä Keski-Suomessa paistoi aamupäivällä aurinko..
 
Ihania kevätsuunnitelmia ihmisillä. Mekin ollaan jo mietitty, mitä partsille laittais. Ainakin kirsikkatomaatteja ja basilikaa, ja ajattelin että paprikaa vois kokeilla. Oon ennenkin saanut sen itämään kaupan paprikan siemenestä.

Joo Pepe, näytä niille lääkäreille!

Larissa, varmaan parempi tosiaan olla hiljaa tuhrun puutteesta, saa kunnon tutkimukset.

Nyytti, toivottavasti tyttö jaksaa nukkua. Pöh pitkille menkoille. Mulla on yleensä 7 päivää...

Nennaa, kauanko sulla olikaan testaukseen?

Meritähti, tosi ärsyttävää kun menkat yhtäkkiä pitkittyy ilman syytä. Ihme terkkari sulla kun ei kuuntele.

Liliina eikä, onneks mun puoliso vaan puhuu unissaan ja sitäkin harvoin. :grin

Nougat, mun mielestä teillä on just hyvä asenne. Eihän sitä tiedä millon vauva tulee, pitäiskö elämä jättää kesken siihen asti?
 
Mariska, mikä on vointi?

DarkMimosa, jes! :wav

On. Sama olo edelleen. Välillä tuntuu kun lievä kramppi, mutta loppuu lyhyeen. Tänään en ainakaan testaa, melko varmasti odotan edes keskiviikkoon jos en torstaihin malta. Mutta voi olla että oon vielä ke aamuna mökillä, eli olis mahikset huussiplussaan. :wink Jos siis täti suvaitsee pysyä poissa.
 
Täällä taisi käydä niinkuin pelkäsinkin, kevyt vuoto alko tänään :/ ihan siis ohutta mut luultavasti verta kuitenkin, ei toistaiseksi siteeseen asti mut pyyhkiessä. Neuvolan laskujen mukaan 5+4 ja omien mukaan 5+2... Kipuja ei minkäänmoisia mut pää on sanonu koko ajan et ei tuu jatkuun..
 
Nougat, meillä on sama asenne lapsien hankintaan kuin teilläkin eli tulee kun on tullakseen :) Ei siis varsinaisesti yritetä, mutta tapahtuu kun tapahtuu, sillä ehkäisy on poissa :grin Elämä on niiiiin hyvää muutenkin, että lapsi olisi vain piste iin päälle :) Sen jälkeen kun viime kesänä e-rengas ja kuukautta myöhemmin kumit jäi pois, ei olla asiasta varsinaisesti edes puhuttu vaan on vaan annettu mennä :grin Mulla varsinainen kuume oli pahimmillaan, kun mies ei ollut asiaan vielä suostunut, mutta kun hän halusi jättää ehkäisyn pois niin tuli sellainen olo, että asiat sujuu kyllä omalla painollaan :)

Kummallekaan ei olisi maailmanloppu, jos niitä lapsia/lasta ei ikinä tulisi. En esim. lähtisi muiden sukusoluilla lasta yrittämään tai adoptoimaan, jos ei omilla sukusoluilla onnistu. En ole varma, että lähtisinkö edes rankempiin hoitoihin eli inssiin yms.

Liliina, hassu mies sulla :grin Meillä kyllä tuo ukko puhelee ja nauraa unissaan omille jutuilleen, mutta tommoista käytöstä ootellessa :woot:

Silv, voi ei! Toivottavasti on vaaratonta! Soittelitko neuvolaan?
 
Toivottavasti olis harmitonta, Silv :Heartred

Napaa. Mun oli tarkotus testata huomenna mutta saa nyt nähdä. Joku epämääränen tuhru on löytänyt tiensä tänne. Ja mulla ei koskaan oo moista tässä vaiheessa. Ihan pikkusen pistää vihaks! :mad: alkais menkat kunnolla tai loppuis kokonaan. Mutta kyllä mulla kokoajan on sellanen tunne ollut ettei tässä kyllä raskaana olla vaikka menkat onkin myöhässä.
 
Silv toivottavasti ihan normaalia alkuraskauden vuotoa. Tsempit <3

ImageUploadedByVau Foorumi1424698978.004784.jpg


Kerkesin kai liian aikaisin toivoa että mun kroppa toimis :( viiva vaan haalenee. Tuorein kp14 päivä ja siitä oikealle kp13 päivä, kp13 aamu, kp12 päivä, kp12 aamu ja kp11 ilta.

Vahvimmat mun mielestä on kp 12 aamu sekö kp 13 ilta. Tänään odotin tulevan kunnon plussa mutta ei. Mistä tää vihlominen johtuu sitten.. :o
 
Pepe, mulla on joskus o-testit tehny tota että haalenee välissä ennen kuin tulee selkeä plussa. Älä menetä toivoa vielä! Tässä kierrossakin mulla oli ovisoireita, kipuja ja limoja yli viikko ennen ovisplussaa! :eek:

Anskunen, nyt se neiti Tuhru pois sieltä ja sassiin! Sinnekö se minun joka kierron vieras on eksyny? :mad:
 
Larissa okei. Joten vielä ei saa lannistua. Ehkä käytän noi loput testit ja jos ei ennen sitä plussaa tule niin sitten vasta terot napsin.
 
Oletteko terojen käyttäjät muuten syöneet ohjeen mukaan (eikös se ole yleensä kp 15 alkaen 10 päivää?) vai oletteko aloittaneet vasta sitten, kun ovis on ohi?

Jostain luin, että pitäisi aloittaa kp 15 vaikka ovista ei olisi ollutkaan, sillä se jotenkin saisi korjattua oviksen ajankohtaa seuraavassa kierrossa aikaisemmaksi. Jossakin taas sanotaan, että pitäisi oottaa ovis, sillä terot saattaa muuten estää sen. Sekavaa! Valmiiksi vaan näitä mietin, jos joku keltsi määrätään siellä lekurissa keskiviikkona :grin
 
Pikaisesti kommentoin,

Mariska mikä vointi siellä ollut? :) Torstainahan se ultra oli? Tsemppiä kovasti.

Silv kaikki sormet ja varpaat pystyssä että vuoto on harmitonta ja pysyy poissa <3.

Nyt täytyy lähteä töihin sillä lento odottaa. Pääsen myös nauttimaan auringosta huomiseen asti. :) Itketti tossa lähtiessä kun olin ollut koko viimeisen viikon niin tiiviisti yhdessä esikoisen kanssa ja nyt hän ei millään tahtonut päästää äidistä irti. :( Onneksi isi jäi lohduttamaan. <3

Toivottavasti tänne tulee huomiseen asti vain hyviä uutisia. :)
 
Pepe, munasolu sulla siellä kasvaa vielä sitä ne vihlomiset on, jatka testailua, mullakin pärähti sit yht äkkiä vahvempi viiva tikkuun, vaikka ei ovista verikokeiden perusteella ilmeisesti tapahtunut.

Silv, <3 nyt jalat ristiin, toivotaan että on harmitonta. <3
 
Takaisin
Top