Raskaaksi 2015

Lauruskaah, en viitsi tähän linkkiä laittaa, kun haluan pysyä täällä anonyyminä :grin Mutta laitan sulle yksäriä. Ihan pikkiriikkinen asustepuolen merkki mulla on :)
 
Lime onnea hurjasti! Ja heti 2-3 viikoa, wau! :)

Mukkis ma laittaisin kylla niin tulikivenkatkusen viestin sinne nettikauppaan ja uhkailisin alkajaisiksi vaikka kuluttaja-asiamiehella. Eihan ne nyt jumankauta voi (muka) lahettaa johonkin eri osoitteeseen kuin minka oot itse tilaukseen laittanut, ja sit eivat suostu ees hyvittamaan?? Aaargh naen ihan punaista taalla! :mad:
 
Onnea lime!!!!

Azalealle pahoittelut, olkoot viimeinen kp1 tana vuonna.

Oli muitaki mita piti kommentoida mut taas lyo paa tyhjaa :/

Taalla kp 36 kai, 5 viikkoa keskenmenosta... ei oireita mihinkaan suuntaan...
 
Mä oon nyt jo vähän sillä mielellä, ettei sitä plussaa tuu ja kaks lasta riittää meille, mut katotaan nyt :D
 
Tinttaralla, mulla tuli viimeks limoja päivää ennen ovista.

Larissa, hyvä kyl kun sulla on kierto ilman yritystä, niin on helpompi verrata oireita.

Liisu, sofin liuskoja en oo käyttänyt, mutta ovispuikkoja kyllä, ja ne on toiminut tosi hyvin.

Meritähti, tosi harmi jos sulla pitkittyy kierto ilman syytä. :sad001

SannaMiia, sori kun en muista mut ootko säkin tuolla Esikoinen toiveissa -ketjussa? Muistelisin et siellä puhuttiin vti:stä. Voimia sulle.

Starling, paljon onnea ovisplussasta! :wav
 
Tassu, olis kyllä hienoa jos tuleva mummo sais tuplajärkytyksen! :grin

Ruusa, voimahali sulle sun siskon tilanteeseen. Tekee tosi surulliseksi. :sad001

Late, niinhän se on että toivoa on niin kauan kun täti ei tule!

Larissa, jes sille että sait hoidettua lykätyn asian! Mullakin on taipumusta vaan jättää asiat myöhemmäksi.
 
Mä en mitenkään kerkeä teidän mukaan. Menee puolet ohi, kun kirjotatte niin paljon :)

Azalealle pahoittelut! :(

Limelle isot onnittelut!

Mitä vielä...?

Ilpuri, meidän labukka ei kyllä tajunnut mitään :) mä jotenkin oletin, että se aistii raskauden mutta kissan viikset. Pallomahaa se kyllä käytti tyynynä :D Nyt se on jo niin vanha ettei taatusti kuule eikä näe mitään.

Be, Espoossa on Nuttu ja Nella, tosi kiva itsepalvelukirppis. Mä olen käynyt siellä Suomessa ollessani ostoksilla ja todennut hyväksi. Vekara on myös hyvä.

Jospa ne Larissan tuhrut nyt pysyis poissa :)

Liisulle piti sanoa, että ovistestien kuuluukin näyttää haaleeta viivaa, jos ovis meni jo. Lh nimittäin lähtee nousuun kierron loppua kohden.

Mä taidan ovuloida. Tai sitten en :D Olot sanoo yhtä, testit sanoo vähän toista ja kukaan ei ole oikein kartalla mitä tapahtuu. No, kp 11.
 
Anskunen: En ihmettele, jos sua jänniittää, sillä kyllä itseänikin jännittäisi tuossa tilanteessa. Ja pakko kyllä myöntää, että oon ootellut myös, että milloin sää testailet. :wink Tsemppiä sulle jännäilyyn! :)

starling: Onnea ovisplussasta ja hyvä, että ootte talletuksia tehneet miehen kanssa. :happy: Ja saahan täällä välillä omanapailla myös ja sulla on hyvä syy siihen. :) Mukavaa työpäivää sulle!

Ruusa: Todella ikävä juttu, kun siskosi on tuollainen ja ette ole tällä hetkellä puheväleissä. Mutta kuten sanoit, niin varmasti aika tekee tehtävänsä ja siskosikin huomaa, että on mukavampi olla puheväleissä oman siskon kanssa ja jakaa asioita yhdessä. Ja luulisi, että sukulaiset ovat onnellisia teidän puolesta, jos saatte neljännen lapsen. :) Ja erinomainen asia, että oviksen aikaan olette talletelleet, niin josko ne kuuluisat kaksi viiva pärähtäisi siihen raskaustestiin? :wink


tassu: Tuohan olisi mahtavaa, jos sinäkin plussaisit nyt ja voisitte kertoa siskosi kanssa yhdessä ilouutiset äidillenne. :wink Vois olla melkoinen yllätys hänelle. :grin


late: Josko nuo sun oireet olisi plussan merkki? :wink

Larissa: Hyvä, että sait vihdoin tehtyä sen mitä oot jo pitkään pohtinut. :) Ja tuo mitä sanoit, että haluat keskittyä perheeseen,niin kuulostaa hyvältä ja juuri siltä, että sinulla on elämän arvot kohdallaan! :happy: Tsemppiä tuohon paperisotaan ja muihin hommiin! :gen014

Lauruskaah ja Skippi: Joo jännäillään yhdessä. :wink
 
Larissa: varmasti järkevä ratkaisu! Ei kannata liikaa ottaa stressiä itselle! Ja kun on vähemmän stressiä niin raskaaksikin tulee helpommin!

Azalea: mulla on toi fiilis ainakin menkat alkaa : ei me tarvita yhtään kakaraa kun jos tää on näin vaikeeta. Mut parin päivän päästä mieli on muuttunut :D muutama päivä niin taas voi ajatella järkevästi, et onko 2 riittävä vai ehkä vielä yksi.. :)

Tassu: toivottavasti oireettomia johtaa vauvaan!!

Mimmu: :D joo voi olla et tää mun meidän koiran seuraaminen on ihan turhaa kun se on mun perään niin kovasti ja vessaankin tulee aina mun kanssa. Nytkin vähän väliä käy tökkimässä sen kun olla mun käsiä kun kirjoitan. :D tai ehkä se lopettaa kokonaan huomioinnin


Muoks. Vielä piti sanoa et kävin äsken partylite kutsuilla, rahaa meni vain 57 € :D yhtäkkiä alkoi vain pyörryttää!
 
Siitä nettikaupasta, meni hermot ja kirjotin että antaa olla, mä en jaksa tapella enkä vahdata viikkotolkulla postilaatikkoa. Sit kirjotin, että rahallisesti tämä ei ole mulle suuri asia, mutta erittäin huonoa mainosta firmalle (kun raskautta yrittävien kanssa juttelen) että saattaapa tulla heille yllättävän kalliiksi... Näitä sivujakin lukee varmasti moni joka ei ole vielä ilmoittautunut mukaan...

Anskunen, päräytähän meille pian kunnon plussa :) ja sitte beisla, psykoenkeli ja olihan siä vaikka kuinka monta viä... ! Plussia kehiin!
 
Ihanaa Tassu, jos oisitte siskon kanssa samaan aikaan raskaana! Mikä sattuma! Ja mummun ilme :D

Hyvä että sait hoidettua toiminimijutun Larissa! Ei-niin-pakollisia juttuja on niin helppo vaan siirtää hamaan tulevaisuuteen. Mutta mikä helpotus, kun ne sitten saakin tehtyä! Tuttua toi paperisota, kun mies on yrittäjä. Että onkin tehty hankalaks oikeastaan mikä vaan byrokratia!

Joko Beislalla on mökissä lämpimämpi?

Nella ja nuttu on kyllä käymisen arvoinen! Vekarassa en oo käynyt, mutta nellassa ja nutussa kävin vähän etukäteen kattelemassa, kun lähellä asutaan.

Mimmu, testasin siis myös sillon, kun oireiden puolesta ois ollut selkee ovis ja jatkoin vielä sen jälkeenkin. Hailuraa vaan koko ajan :( eli mulla vähän sama kun sulla. Oireet sanoo toista ja testit toista. Blaah.

Anskusen mukana jännätään yhä täälläkin!! Huomennaaa!

Starling, onnea ovisplussasta!!

Hyvä, Mukkis :D palautetta vaan!

Täällä on ollut rento päivä. Vähän siivoilua, tein kasvissosekeittoa näköjään koko armeijalle ja kohta tanssitunnille.
 
Oon pihalla mitä teille kaikille kuuluu! Onnea plussanneille ja pahoittelut tädeistä.

Pari viikkoa täältä pois. Koitin laannuttaa vähän vauvakuumetta ja onnistuikin mutta tittididiii. Se tulikin takaisin.

Huomenna alkaa superdieetti Simple jossa taistellaan kiloja vastaan seuraavat kuusi viikkoa.
 
Siskohan kertoi jo äitille eikä äiti osannut olla kovin iloinen uutisesta, hän kun on omanlaisensa tapaus joka vaan veetuilee oli iloa tai surua. Siinä ivasin kun jotain valitti asiasta että varo vaan, ollaan kohta kaikki 4 tyttöä raskaana ja varmaan kohta velikin. Siskon kanssa vitsailtiin että mehän tekastaan kumpikin kaksoset nii siinä on meijän äitille vähän miettimistä :D
 
Mä en edes halua aatella mitä mun armaat sukulaiset (etenkin mun äiti) sanoo jos joskus vielä raskausuutisia kerron...varmaan pimitän niin pitkään kuin voin :rolleyes:
 
Voin kuvitella, että sitten kun saan omalle äidilleni sekä anopille joskus kertoa ilouutisia perheenlisäyksestä niin molemmat sekoaa ilosta. Varsinkin anoppi, kun mieheni on hänen ainoa lapsensa ja meidän esikoinen olisi myös hänen eka lapsenlapsi :grin Oma äitini on jo 3-kertainen mummi, mutta hän sekoaisi silti, sillä olen lapsista nuorin ja muut mun sisarukset ei enää kuulemma lapsia hanki.
 
Meillä anoppi ihmettelee, miten mä jaksan hänen poikaansa ja haluan vielä toisen lapsen hänelle! :D kummankaan mamma ei ymmärtänyt meidän naimisiinmenoa! Anoppi itse ei ole koskaan ollut kovin innokas sitoutumaan ja mun äiti puolestaan oli siskolle pohtinu, että mitä järkeä?!
 
Takaisin
Top