Raskaaksi 2015

Azalea :(

Be: Välillä oon itekkin huomannu, että jotkut ihmiset saattaa muuttua ihan hetkessä täysin. Jotkut eivät kestä yhtään pettymyksiä ja purkavat sitten toisiin. Mä en voi tajuta joidenkin "tarvetta" loukata toisia. Tää nyt menee vähän ohi aiheen, mutta esim. noilla useilla keskustelupalstoilla ei voi käydäkun siellä on aina joku odottelemassa, että voi ladella törkeyksiä ja loukata esim. jonkun kysymyksen esittäjää. Pari kertaa oonkin kommentoinut, että saavatkohan he jotakin sadistista nautintoa pahoittaessaan toisten mieltä...

Joku kysäs siitä, että vastasko se nettikauppa, niin ei ainakaan vielä ole vastausta tullut. Onneks ei menny rahaa hukkaan kuin se kymppi,mutta rahaa sekin.

Lime onnea :smiley-bounce016

Piti munkin kommentoida BE:n kuvaa, on kyllä aikas ihana :)

Ilpuri: Mä en oo ihan varma onko meidän Eva reagoinut alkuraskauteen, mutta tosiaan tulevan synnytyksen on aistinut ennenkuin ite on edes osannu aavistaa ;)

Nyt se flunssa tarttunut tännekin, kuopus kuumeessa ja itellä ihan voimat pois... plääh :shifty:

Mutta on kyllä ihanaa, että tänne on "valikoitunut" hirmu mukavia ja empaattisia ihmisiä! Siksihän täällä on mukava aikaansa viettää :love022
 
Nyt oli tullut verkkokaupasta viesti. Ei puhettakaan rahojen palautuksesta. Olivat kuulemma tarkastelleet mun osoitetietoja ja jostain oli löytynyt mun vanha osoite (muutettiin siis jouluna). Sanoin niille, että soitin jo postiin ja siellä on ihan kunnossa mun osotetiedot varmistivat vielä jakelustakin. Olen antanut verkkokaupalle toimitusosoitteen, eikös niiden kuulu se siihen osoitteeseen lähettää, ei kai olisi edes väliä onko se mun osote vai ei. Laitoin perään vielä, että ei taida heidän kauppansa kohdalla olla eka kerta kun näin tapahtuu...
 
Pistää raivoksi :angry5 Että älkää vaan tilatko tuolta Perhoset nettikaupasta mitään!!! (Ties vaikka testitkin olis viallisia :evil4)
 
Mukkis, no jopas on. Liian monella tutulla ollut vaikeuksia tiettyjen nettikauppojen kanssa. Aina hirveitä taisteluita toimituksesta tai sitten tuote on väärä yms. Ja todellakaan ei tule kuuloonkaan että palauttaisivat rahoja. Huhhuh mitä toimintaa. Onneksi et sinne ihan hirveitä summia menettänyt vaikkakin kyllä se 10 euroa rahaa on.
 
Onnea lime!

Myy, toivon toden teollal, että siellä olisi kyse raskausoireista! Lupaavalta ainakin kuulostaa :wink

Meritähti, rfsu:n liuskatestit onihmisille antaneet virheellisiä haamuja ja toisaalta eivät aina ole näyttäneet raskautta ollenkaan (vaikka raskaana on oltu). Sen sijaan rfsnu:n ovistesteistä olen tykännyt :)

Mukkis, onpa paskaa ton puljun toiminta! :angry5 Nyt osataan muut välttää sitä...

Nettikaupoista puheen ollen kotitestit.fi ja mammaksi on ollu mun kokemuksen mukaan nopeita ja luotettavia :)

Täällä on kyllä kaikki parhaat tyypit! Hyvä me! :joyful:
 
Nyytti, kuulostaa ihanalta teidän mökki. Paranemisia sun tytölle.

Nennaa, on teilläkin ollut kylmä talo! No, niin kuin Psykoenkeli sanoi, peiton alla yhdessä on romanttista.

Tyttötiikeri, toivottavasti sun ovis olis myöhässä niin ei tarttis odottaa kuukautta.

Ihme tyyppejä ollut kyllä ostajina teillä. Ihmiset vois vähän edes ajatella...

Myy, voihan ihmeitä silti tapahtua, sullekin. :) Tietty jos maltat odottaa pari päivää, on testi vielä luotettavampi.

Lime, hurjasti onnea! :wav
 
Munkin mielestä täällä on ihanaa porukkaa, kiitos kaikille kun ootte niin hyviä tyyppejä! :grin

On. Aamulla tein niin paljon lumitöitä, että jos se ei pelottanut mahdollista alkiota irti, niin ei sitten mikään. Jotenkin on vaan pelko perseessä nyt. Toissapäivänä olin hyvin optimistinen raskauden suhteen, eilen yli tunne että varmana en ole... Vielä kolme päivää ennen ku menkkojen pitäis alkaa.
 
Pahoittelut negan tehneille ja onnittelut plussanneille. Menipä aamu näitä viestejä lukiessa :)

Pieni kysymys, ehkä tästä on täällä jo keskusteltu, mutta en koko ketjua viittinyt käydä läpi :D Jos teillä on tullut ns. limatulppa kierron puolivälissä, niin onko se tullut ennen ovulaatiota vai sen jälkeen? Kun tässä tjottaillaan, niin en ole tikutellut ovista ja kierto heittelee neljälläkin päivällä.
 
Psykoenkeli, onko siinä viivanpaikassa väriä (=haamu) vai onko se valkoinen/harmaa? Kuvaa vaaditaan!

Beisla, mulla on myös sulle kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että olisi pieni tarttunut kiinni!

Tinttarilla, mulla se tulee viikko-muutama päivä ennen ovista ja sen jälkeen liman tulo jatkuu kunnes ovis on ohi. Kai se "tulppa" liittyy jotenkin kohdun suun avautumiseen, jotta simpat pääsee perille..?

Napaa: Täällä on meneillään kp 23 ja tissikipu yltyy. Muistakaa palauttaa mut ensi kierrossa maanpinnalle, jos intoilen tissikivusta "oireena", sillä sitä on ollut kyllä kiitettävästi näissä taukokierroissakin :grin Tuhru ei ole muuten vielä alkanut o_O Jos normaaliin malliin mennään niin huomenna pitäisi alkaa. Mun tuurilla sitä ei just tässä kierrossa ole, kun olis se lekuriaika keskiviikkona :grin
 
Te ootte kyllä ihan parhaita tyyppejä kaikki <3

Mä oon ehkä pahimman vitutuksen saanu selätettyä, eihän tämä nyt vielä ole aika eikä mikään yritystä. Jotenkin vaan tuon miehen asenne ja jäätävät menkkakivut laittoi eilen mielen niin surkeeksi. No, ne asiat on nyt puhuttu selviksi ja samalla aaltopituudella ollaan. Kivutkin toivottavasti hellittää tän päivän jälkeen, buranaa vaan nassuun nyt niin pystyy olemaan.

En oikein tiedä millasen lähestymistavan ottaisin tähän uuteen kiertoon...puhdas tjottailu ei varmasti mun osalta onnistu, mut josko jotain sinne päin kuitenkin. Koitan ainakin nyt palata siihen mielialaan, mikä oli noita aiempia muruja "tehtäessä", eli oikeesti testaan vasta jos menkat on myöhässä enkä lähde siihen viivanpaikkojen tihrusteluun ja toivon herättämiseen. Ovistestit saa ainakin jäädä nyt laatikkoon, ei se ovulaatio niiden kanssa kuitenkaan yhtään sen todennäköisemmin tule ;) Mulla kuitenkin on melko selvät ne merkit, joten sen kyllä suunnilleen tietää koska se on päällä. Viimeinen mahku vuoden 2015 vauvaan, en tosin tiedä onko se jouluvauva välttämättä ihan ykkössijalla toiveissa (en välttämättä halua olla synnärillä jouluna, kun haluaisin olla noiden kahden joulutoohotusta todistamassa ;) ), että ehkei se niin suuri harmi ole, jos tästä kierrosta ei tärppää.

Muoks. Nyt jos tärppäis, niin oiskin la jo 27.11., eli vielä onkin kaks mahkua 2015 vauvaan eikä vielä kolkuttele joulua tuo la ;)
 
Onnea limelle plussasta !! :happy:

Tääl on kyllä parasta porukkaa !

Mulle voi laittaa testi päiväksi 7.3 jos sitä ennen ei oo täti tullu :joyful: :nailbiting: Mitään ovis testejä en oo tehny mut kovasti yritetään peittoja heilutella joka päivä :wacky:
 
Limelle valtaisat onnittelut!! :)


Be,te selvisitte vähällä sitten, hyvä niin. Täällä on tyttö vesiripulilla..jei. Mutta kuumetta ei tuntuis enää olevan! Itelle iski flunssa ihan kunnolla kyllä päälle ja olo on aikamoinen,pööh.

Myy,kuulostaa kyllä hyvältä!! Tsemppiä odotteluun :)

Beislallakin jännät paikat :)
 
Takaisin
Top