Raskaaksi 2015

Onnea lime!!!

Mukkis, kiitos tiedosta! Nyt vältellään tota verkkokauppaa. Eipä varmaan vastaaja kaupan päässä tajunnu, että ois voinu saada aika paljon lisää asiakkaita, jos ois hoitanut ton jutun hyvin. ;) kyllä meijän testimäärillä kannattas olla meille kiva :P

Beisla, toi epätietoisuus tossa kohtaa on niin karmivaa! Joka toinen hetki uskoo ja joka toinen on ihan toivonsa menettänyt. Pari päivää vielä!

Onko joku käyttäny onnistuneesti Sofin liuskaovistestejä? Voisin heittää kaikki loput vessanpönttöön, epämäärästä hailua vaan joka päivä, vaikka oireet sano et ovis meni jo. Tää on jo toinen kierto ku noilla testaan ja sama juttu.
 
Liisu, mulle Sofin ovistestit toimi ihan hyvin. Mutta Sofin r-testistä sain joskus jonkun roskishaamun (vaikka menkat tulikin sitten), joten en ehkä niitä enää tilaisi...
 
Liisu: mä oon kolmessa kierrossa tikuttanu Sofin ovistesteillä ja saanut vahvan plussan. Yleensä oon tehnyt testin klo 12-14 välillä, riippuen miten oon ehtiny. En oo muistanu ikinä mitenkään säädellä vessassa käymistä tai juomista. Yleensä vessassa käymisestä on joku 2h.
 
Kyllä mä tiedän, mutta mulle ei ole ennen tullut viivanpaikkaa koskaan. Erottuu niin selvästi vaikka valkoinen onkin. Esikoisesta kaks selkeää negaa ja "leffaviivat." Ja nyt kaks negaa ja "viivanpaikka."
 
Mikä testi sulla on Psykoenkeli?

Mä oon tehnyt Sofilla nyt kaks kertaa päivässä, ja kaikki tikut näyttää ihan samalta. Mussa ei sit vaan oo tarpeeks hormoneja noihin tikkuihin :(
 
Liisu, kannattaa ehkä vaihtaa merkkiä välillä, jos Sofit ei tunnu toimivan. Ihan perus kaupan pregcheckit ja rfsu:n ovistestit on ollu myös ihan toimivia. Ja jos raaskii rahaa laittaa niin CB:n digi olisi hyvä.

Anskunen, äääääää mie halkean kans jännityksestä sun puolesta!!! :excited001

Psykonekeli, mistä ton merkkisiä testejä saa? Ei ole noista mitään kokemusta.
 
Limelle onnittelut plussasta! :)

Skippi: Kyllä minä myös luotan siihen, ettei nuo ovis testit ole ihan pakollisia, jos vaan muistaa heilutella peittoja tarpeeksi, silloin kun epäilee itse ovista. Itse melko hyvin jo tunnen kiertoni ja luulen tunnistavani milloin ovis on. :) Ja me miehen kanssa heilutellaan peittoja muutenkin ahkerasti, joten senkään takia en oo vielä ostanut ovis testejä. Meillä on muuten kierto samassa vaiheessa tai no taidan olla sua päivän/ pari päivää jäljessä eli eikös niin,että plussataan molemmat kahden viikon päästä? ;)

Pakko minunkin on sanoa, että täällä on kyllä niin huippua porukkaa! :) En olisi uskonut, että miten tärkeäksi tämä foorumi tulee itselleni, silloin kun aloitin pari kuukautta sitten, mutta te ootte kyllä korvaamattomia!
 
Mäkään en malttais odottaa Anskusen testitulosta :D aina tosi jännää ku joku testailee :P

Ehkäpä vois varmuudeks käyä hakee viel Apteekin testin noiden rfsu testien kaveriks... Jos täti ei tänään kurvaa paikalle ni tulee pisin kierto tähän mennessä :/ alan kohta uskoo et jotain on vikana ku ei tärppää ja kierrot heittelee miten sattuu
 
Kutka puhu justiin virtsatietulehduksesta? En löydä enää millään niitä viestejä. Mä oon koko lapsuuden kärsinyt niistä, ei tarvinu kun kattoa talvella kylmää kiveä ja pam, tulehdus päällä. Aikuisiällä aina sillon tällön on ollut, nyt viimeksi oli esikoisen odotusaikana (mistä neukkutäti ei sanonut että vois olla vaarallista..) ja nyt sit tänään! Hemmetti mikä olo, muutenki mieli mustana yhestä asiasta ja nyt sit viel tää kruunaamaan tää kamaluus. Yh. :'(
 
Mä varmaan sekoan onnesta, kun Anskunen plussaa!! :Heartpink

Jospa ne Larissan tuhruvuodot olisivatkin nyt historiaa ja ens kuussa sitten pärähtää plussa kierron päätteeksi.

Mulla oli viime kierrossa raskauskeijun herkät ovisliuskat, enkä niillä ovista bongannut. Mutta mulla taisikin olla ovis viime kierrossa viikon myöhässä ja liuskat oli sit jo loppunut. Tässä kierrossa käytössä RFSU:n testit ja niillä pärähti tänään elämäni eka ovisplussa! Hieman meinasi epätoivo iskeä, kun 3 päivää aivan haljua, mutta tänään tasavahva, ehkä jopa himpun tummempi... Testaan illalla vielä uusiksi (ja viettelen miehen), mutta nyt ainakin talletukset tulleet ajallaan (eilen ja toissapäivänä). Onpa huippufiilis nähdä ne kaksi viivaa edes sitten ovisliuskassa! :dance011

Sori omanapailu, mutta nyt on jo kiire töihin! :scared007
 
Huh mä oon lukenut teidän viestejä kiinni ja piti moneen asiaan kommata, mutkun ei muista enää mihin :D

Limelle ainakin onnea!

Jännäilijöille myös plussaonnea, pidetääs peukut ja varpaat pystyssä :grin

Mukkisko se oli kun oli tuo tökerö suku, meillä on kanssa koko suku hirveitä riidanhaastajia ja siskoni kanssa en ole tällä hetkellä puheväleissä ollenkaan, asia on vaivannut ja vaivaa koko ajan, siksikin kun harmittaa ettei serkukset mitä ilmeisemmin tule läheisiksi ja meillä tää suku ei muutenkaan ole mikään suuri :sad001 tuolla siskolla tuntuu muutenkin vuoronperään tarve tapella jonkun kanssa ja nyt on mun vuoro. Itse olen ajatellut että aika tekee tehtävänsä, jos joku. Meillä nyt ei ole kukaan arvostellut lapsilukua, mutta olen miettinyt mitä mahtavat tuumata jos neljäs tulee :rolleyes:

ovis taitaa olla juilimisista päätellen hollilla ja hyödynnelty ollaan, joten jos pääsis kanssa reilu parin viikon päästä jännäilemään :rolleyes: mulla on sellainen muistikuva edellisestä raskaudesta, että olin harvinaisen oireeton plussakierrossa, siitä aloin ihmetelläkkin kun ei perinteisiä viikon tiputteluvuotoja kuulunutkaan.
 
Minäkin palaan nyt jännittämään. Hyvin jaksoin olla vaan taustalla ja ottaa rennosti.
Täällähän oli monta ehtinyt plussaamaan sillä aikaa, onnea teille:)
Pahoittelut niille joille oli ikäviä sattunut.

Tämä kierto on ollut kyllä hyvin omituinen, omituisen oireeton. Ei muuta kuin turvotusta merkattu yhtenä päivänä womanlogiin. Koitin seurata limoja ja oloja ja epäilin jo etten ovuloinut ollenkaan tälläkertaa. Olen ollut myös hyvin haluton ja peuhattu onkin ehkä vain 3 kertaa koko kierron aikana.
Mutta eilen iski kyllä pieni toivonkipinä. Yhtäkkiä alkoi pistelemään aika kovaakin keskelle alavatsaa. Sitä merkatessa womanlogiin huomasin että olenhan merkannut tasan viikko aiemmin kolmena päivänä kramppeja, eli olen ilmeisesti ovuloinut silloin. Ja sydämen kuvakin oli juuri ennen näitä kramppeja merkattu, eli mahdollisuus on olemassa. Olisi kyllä melko sattuma, sillä siskoni kertoi perjantaina olevansa raskaana. Saataisiinpas tulevaa mummua järkyttää kertaheitolla :D
 
Heippa!
Antakaa anteeksi mulle kun en muista vastata teille erikseen :/ kännykällä kun luen nämä about sata sivua :D niin vähemmästäki unohtaa kuka oli kirjoittanut ja mitä... eli sinä joka sait digiinkin plussan, onnea äärettömästi♥♥♥se on mahtava tunne! Nyt nauti ja relaa..


On: outo olo!!! Alavatsaa pistää ja vihloo.. nostin tytön syliin niin silmissä sumeni kun vihlas niin kovaa ja eilen illalla kun yskitti niin sattui kans alamahaan
. Nivuset ja selkä särkee yms... :/ voipihan tuo olla että toiveikas mieli tekee vaan temppuja, mutta niin kauan on toivoa kunnes verilöylyt alakaa :( :( :(
 
Late, oiskohan sinnekin plussa tulossa!!! Mikä kp meneillään?

Tein äsken yhden pitkään lykkäämäni asian ja saatan yhden asian elämässäni päätökseen. Lopetan siis yritystoiminnan (toiminimi) ja laitoin äsken nettikauppaan loppuunmyynnin. Ainakin puoli vuotta on ollut mielessä, mutta en ole saanut aikaiseksi ja nyt sitten sain! :) Jonki verran on paperisotaa sun muuta on vielä edessä, mutta kyllä se tästä! Voittajafiilis! Ei vaan millään ehdi ja jaksa enää pyörittää tota pientä toiminimeä päivätyön ohessa ja tottakai mulla siintää mielessä se äitiys, jolloin haluan keskittyä enemmän vaan perheeseen sekä siihen mikä oikeasti kiinnostaa :grin Ja hitto miten vaikeaa on, jos joutuu esim. jotain tukia hakemaan ja on edes minikokoista yritystoimintaa siinä ohessa, hohhoijaa! Kyllä on helpompaa jatkossa! Wuhuu! :grin
 
Takaisin
Top