Raskaaksi 2015

Pikamoikat täältä sairastuvaltakin. Tyttö ollu kuumessa tiistaista asti,yöt ollu tosi huonoja ja itellekki iski flunssan päälle. Jääny foorumi vähemmälle huomiolle..
Kp5 taitaa olla meneillään ja täti siirtynyt jo eteiseen.

Silville vielä onnittelut verikokeen tuloksista :)
Meillä koira ei reagoinut raskauteen mitenkään,tosin oli silloin viä pentu ja olin jo raskaana,kun meille tuli.

Mökki,voi sinne on ikävä!! Meillä on ihana kesäpaikka,omakotitalo maalla oikeammin kuin mökki ja puolen kilsan päässä on sit pieni järvenrantamökki,jossa pääsee polskimaan. Miehen sukutila ollut aikoinaan se päätalo. Kasvatellaan siellä kesäisin paljon kasviksia,kerätään marjoja pihapiiristä,hoidetaan puutarhaa ja saunotaan pihasaunassa. En malta oottaa että kevät koittaa ja mökkeilykausi alkaa :)
 
Muokattu viimeksi:
Heips täältäkin!
Oon ollu vähän taka-alalla kun oon ollu aika kipee, tyttö on kipeenä ja oon ollu töissä, niin ei oo aika eikä voimat riittänyt tänne kirjotteluun. Eikä oo oikeestaan ollu mitään raportoitavaakaan. Eilen holahti kunnon limat paikalle ja tänään jatkuneet. Ovistestikin näyttäis vähä vahvistuvan, että olikohan sit kuitenkin se ovis tuloillaan sen 34 päivän kierron mukaan, eli keskiviikkona olis ovis... Mun äiti on tosiaan nyt kylässä, että taitaa jäädä ovis hyödyntämättä, ellen saa suostuteltua miestä hiljaiseen ja salaiseen pupuiluun tässä joku ilta, kun mennään nukkumaan. No, jos ovis on vasta keskiviikkona niin tiistaina voitais pupuilla rauhassa, kun mun äiti lähtee sillon.... .....paitsi et mä meenkin sillon yövuoroon ja mies taitaa tulla kotiin just ennen ku lähden joten.... :( Olin kyllä varautunut siihen et jää tää kierto hyödyntämättä, mut silti harmittaa... ..eli taidan jatkaa taustailua. Lueskelen kuitenkin teidän juttuja päivittäin! :)
 
Psykoenkeli toivottavasti pahoinvointi helpottaa pian.

Nyytti voi ei, vieläkin kuumeessa!? :( Näitä on kyllä nyt liikkeellä.. Voimia molemmille ja pikaista paranemista! <3

Tyttötiikeri toivottavasti saatte kuitenkin oviksen hyödynnettyä ja tärppi kävisi :)
 
be ihmiset on ihan uskomattoman typeria. Silloin kun ma olin muuttamassa pois Suomesta myin huuto.netissa kaikkea kamaa, mm. yhden Kalevala-sormuksen. No, postipa hukkasi sen paketin ja ma tietysti palautin ostajalle rahat. Seuraavaksi ma sain kirjeen poliisilta etta taa tyyppi on tehnyt rikosilmoituksen ja syyttaa mua petoksesta? Siina oli sit vahan selvittelemista, tiliotteesta toki nakyi etta olin palauttanut rahat (han ei ollut kuulemma huomannut? kai sa nyt tarkistat asian ennen kun kayt tekemaan rikosilmoitusta?), ja kun tein postille katoamisilmoituksen niin lopulta se pakettikin loytyi, joten sain sieltakin raportin etta ihan oikeasti se oli hukkunut matkalla, enka ollut vaan pimittanyt sormusta ja rahoja.. Ja sit taa viela kehtaa pyytaa etta lahettaisin sen sormuksen sille uudelleen. Joo kiitti mut ei kiitti. :wacky:
 
Be ja katapultti, on kyllä todella ikäviä ja törkeitä ihmisiä teille sattunut kohdalle :( todella ikävää kun ei mitään väärää ole itse tehnyt, mutta toinen väittää väkisin vastaan. Todella hankalia tilanteita :(

Nyytti, paranemisia sinne molemmille ja jaksamista! Täälläpäin suomea ainki ollut jopa kolmen viikon kuumeflunssia :(

Tyttötiikeri, toivottavasti pääsette hyödyntämään oviksen, vaikka hiljaisen ja jännittävän pupuilun avulla :)

Psykoenkeli, toivottavasti pahoinvointi ei kiusaa enää kauaa :(
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Katapultti huoh, siellähän on menty poliisille asti rikosilmoituksineen! Tosi inhottavaa tapaus, onneksi se kuitenkin päätyi lopulta hyvin.

Mä kyllä taidan jatkossa tehdä niin että vuokraan kirpparilta pöydän ja vien sinne tavaroita myyntiin. Mulla on tooodella paljon esikoisen pieniä vaatteita, leluja, tarvikkeita ja kaikkea äitiysvaatteita ym. Pakko alkaa myymään näitä pois, koska mä tiedän etten pysty vastustamaan sitä kiusausta kun tulee uusi raskaus ja kaikkea mitä kaupoissa näkee on pakko ostaa. Joitakin uusia ja käyttämättömiä merkkivaatteita kyllä varmaankin pidän itselläni koska tulen varmasti käyttämään niitä seuraavan kanssa, mutta noita vähän enemmän käytettyjä voisi myydä pois. Mitä kirpparia muuten suosittelisitte pk-seudulla? Aika harvoin tulee käytyä kirppareilla, mutta meidän vieressä on vekara kirppis ja siellä mielestäni käy paljon porukkaa ja ihan siistiltä paikalta vaikuttaa.
 
Last edited by a moderator:
Larissa, en osaa oviksesta tarkkaan sanoa mutta veikkaan että osu 6-7 päivän hujakoille :)

Tottakai mulla on rautaset hermot testauksen kanssa kun mä en oikein jaksa uskoa että plussaisin :grin

Äh, mun piti taas hirveästi vastailla kaikille mutta pää haukkaa tyhjää. No mutta yleisesti ottaen plussatuulia kaikille ja tsemppiä kiertoon, oli vaihe mikä hyvänsä :Heartred
 
Be,edelleen joo.. Sain tiistaina 1v neuvolassa kolme rokotusta ja kuume nous samana iltana. Ees lääkkeillä ei oo pysyny öitä kuumeettomina. Pohjalla oli vielä flunssaa,niin enää en tiedä oireileeko näin kauan rokotuksia,vai onko flunssa+kuumetautikin iskeny päälle. Mpr:stä alkaa oireet yleensä vasta viikon tai vajaan viikon päästä rokotuksesta,niin pahaneekohan tää taas alkuviikosta jos nyt sattuis huomenna helpottamaan. Voi raasua :/
Nennaa,kiitos sinnekkin <3

Ompas aikamoisia kauppakumppaneita sattunut kohdille :O

Missäpäin maailmaa Katapultti asuu?
Ite oon asunu Saksassa ja Itävallassa Suomen ja Ruotsin lisäks. Ennen perheen perustamista hinku maailmalle oli kova,mut nyt riittää lomailut :)
 
Muokattu viimeksi:
Nyytti meillä ainakin kuume nousi heti samana päivänä rokotusten jälkeen ja se oli siinä sitten, kesti vain sen päivän. Mpr rokotteesta tuli vain ripulia, mutta ei kuumetta. Toivottavasti kuume jättäisi jo pientä rauhaan, osuipa teille huonoon aikaan rokotukset kun on flunssaakin sairasteltu. Jaksamista ja paranemista. :)
 
Beisla, lämpöisempää loppumökkireissua! Nauttikaa takkatulen loimusta ❤️

Lauruskaah, paljon voimia! :hug013

Meritähti, pahoittelut negasta! ❤️

Azalea, pahoittelut kp 1:stä! ❤️

Nyt naiset tiputtakaa mut maanpinnalle! Sekoan kohta! :meh: Rinnat on niin julmetun kipeät, painaa 10kg ja kun liivit ottaa pois, iho ratkee. Nännit hieman aristaa ja nännipihat tummuneet puoliksi. koitan kokoajan järkeillä, on normaalia, että rinnat kipeytyy ennen menkkoja, tummuminen johtunee clomeista. Raskausmahdollisuus on minimaalinen ja mulle ei koskaan tapahdu ihmeitä. CB early polttelee kaapissa, huomenna dpo 12 ja testin mukaan 88%:nen oikea tulos olis tiedossa. Mutta en raaski käyttää turhaan. Äh, oottelen kun maantaina tai tiistaina aamulämmöt laskee ja keskiviikkona täti paukkaa paikalle.
 
Muokattu viimeksi:
Myy tällä kertaa ne on kipeytynyt toivottavasti raskaudesta. :P Nyt sitä digiä vaan tekemään!! ;) Onko sulla mitään muita testejä? Jos jollain halvemmalla testais ekaa? :)

Muoks. Minkäläinen toi Cb early on? Se ei taida olla digi, vai?

-

Mä taidan ottaa teistä mallia ja mennä nukkumaan. :) Öitä naiset ja plussatuulia jokaiselle. :)
 
Be. CB early on normaali viivoilla toimiva puikkotesti.
Halpiksista on yksi pc ja yksi rfsu. Pc lupaa tuloksen menkkojen oletettuna alkamispäivänä ja rfsu tais luvata päivää menkkojen oletetun alun jälkeen. Mut eikös nuo rfsu:t ole täällä jo todettu surkeiksi valehtelijoiksi? :grin

Täällä kans yritetään nukkua, mutta ajatukset pyörii nyt liikaa päässä, eikä kirjan lukeminenkaan onnistu. Pakko saada jäitä jostain hattuun ja oikeesti koittaa pysyä järkilinjalla. Muuten ens viikon töistä ei tuu yhtään mitään, kun romahdan taas täysin. Siinä vaiheessa on pakko muistaa, että kuukauden päästä alkaa tutkimukset uudessa sairaalassa ja pitäisi päästä viimein leikkausjonoon..

Nukkukaahan hyvin ihanaiset! ❤️
 
Muokattu viimeksi:
Myy, ehkäpä kyseessä on raskausoireet ja saat kaksi viivaa tikkuun! :) tsemppiä piinailuun!

Azalea, pahoittelut menkoista :sad001
 
Silville tuhannesti onnea!

Nyt on myönnettävä, että mutkin voi siirtää plussanneisiin. Eilen tein raskauskeijun testillä ja tuli haalea viiva. Tänään tein viikkonäkymä digillä ja näytti nopeasti "raskaana 2-3 viikkoa." Tuntuu utopistiselta. En oikein uskalla olla onnellinenkaan kun pelottaa niin vietävästi, että pysyykö tämä mukana vai onko tuulimuna. oon onnellinen siitä, että jonkunlainen hedelmöityminen on kuitenkin tapahtunut :)
 
lime tuhannesti onnea! Toivottavasti pieni on tarrannut tiukasti kiinni ja pysyy mukana loppuun asti. :)
 
.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14 TESTAA 26.2.
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14 TESTAA 23.2.
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 28.2. (kp31/18-35)
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
elmiina tjottia 9/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Nougat yritystä 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Tinttarilla- tjottaillen 10/14
titem tjottia 10/14
Azalea yritystä 11/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 26.2.
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Tassu yritystä 12/14
be yritystä 1/15
Carnagan yritystä 1/15
liliina yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
SannaMiia yritystä 1/15
Skippi yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
Minttulaku yritystä 2/15
piglet yritystä 2/15
Ruusa tjottia 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?


(76 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Silv yritystä 5/14 LA 24.10.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?

Lime sitten kun tiedät tarkemmin LA, niin lisätään se vielä listaan. :)
 
Onnea Lime <3 nyt yrität vaan nauttia raskaudesta! :)

Joku kirjotteli aiemmin, et Rfsu:n testit ei oo kovin "suosittuja" tän foorumin testaajilla? Mikä niiissä tökkii? Mä oon niitä ostanu ku on halpoja :D ekan lapsen kohdalla ostin vaan parit apteekin testit ja sillä selvä. Nyt en oo raaskinu ostaa ku noita halpoja, sen verran useesti saanu nyt pissiä tikkuun...
 
Takaisin
Top