Raskaaksi 2015

Aaai eikö teidänkään miehet tykkää kun tänne ensimmäisenä tullaan kaikki kertomaan? :D meillä just eilen yöllä meinas äityä oikein kunnon riidaks :D tai luulen et tarkoitti tätä kun "eikö nää kaikki asiat mitkä on vaan meidän, vois pitää myös vaan meillä???" Kysyttäessä ei halunnu kommentoida enempää :D ärsyttävä tapella tommosen kans ku "kyllä varmasti sen tiedät" -ai minkä? "Väitäksä ettet oikeesti tiä sitä mistä mä just puhuin???" XD ja sit mä oon kuulemma tehny just sitä et käännän vain kylkee jos se tulee yöllä koskeen, väitin kyllä et oon varmasti nukkunu kun en yleensä kyl kieltäydy :D
 
SannaMiia kiva kuulla susta. :) Ja toivottavasti teillä tärppää tässä kierrossa!

Pisamalle Onnea oviksen hyödyntämiseen! :)

Mukkis vastasko ne sieltä nettikaupasta mitään? Tosi ärsyttävää.

Katapultti tsemppiä töihin! Ja kiitos kun kerroit tuosta tv-ohjelmasta, pyysin heti miestäni lataamaan jaksot koneelle. :)


nennaa sori kun pelästytin. :) Tykkään vaihdella sitä vähän väliä, mutta nyt lupaan olla koskematta siihen ainakin vähän aikaan. :P Minäkin varmaan sanoisin vain kohteliasti rakkaalle että väsyttää kovasti ja siitä ei tulisi mukavaa jos toinen ei ole täysillä mukana.

Minttulaku toi on niin tuttua kun puhelimella koittaa kirjoittaa ja hetken päästä se häviää jonnekkin. Onnea uuteen kiertoon! :)

muurahainen hyvä kun siellä vihdoin helpotti menkkakivut. Ei kyllä ole yhtään kivoja ne! :(

Meritähdelle ja Azaelalle pahoittelut negasta. :(

Liliina harmi kun menkat osui just sun kylpylälomaan, mutta koita siitä huolimatta rentoutua ja pitää hauskaa. :)

Beisla ihanaa mökkeilyä teille! :) Kiva kun saat muuta ajateltavaa ja tekemistä ennen testipäivää. :)

Ilpuri koska meinaat testata? Toivottavasti täti pysyy kaukana.

Anskunen toivottavasti täti pysyy sielläkin poissa! Onnea testaukseen!

Lauruskaah voimia suruun. :( <3
 
Joo siis vähän ennen neljää herätti ja sanoin etten nyt jaksa (olin yövuorossa tosiaan viikon ja nukuin eilen aamulla alle 4tuntia ja sit mentiin illalla kaupungille moikkaa kavereita ja vasta kolmelta yöllä kotiin) ja että väsyttää, niin mies oli sitä mieltä ettei se haittaa, mie voin vaan olla :D sit sanoin etten jaksa sit mennä vessaan, ja mies siihen ettei mun tartteka ja näin jatku. Kerroin sitten (jostain lukeneeni) faktan, ett naisella vaan muodostuu nopeemmin virtsaamisen tarve seksin aikana (tais olla siks, ett tulis helpommin mentyä pissalle, ettei vtt iskisi niin helposti tms.) ja sit vasta sain jatkaa unia :D
Harvoin meilläkään mie kieltäydyn, oli sitten kellonaika mikä hyvänsä, mulle käy lähes aina :D jotenkin vaan noi miehen harvat toiveet osuu aina jotenkin huonoon saumaan :( esim kun tein viikon putkeen klo 13-06 töitä, ni silloin ois joka aamu kelvannu sille, ku mulla oli muutenkin unet max 5h vuorokaudessa :D
 
Meillä oli ennen miehen lähtöä tosi erilainen unirytmi. Minä heräsin viimeistään klo7 kun poika heräsi ja menin klo22 nukkumaan. Mies heräsi klo12-14 ja tuli nukkumaan joskus klo02-04! Aika usein herätteli mua sänkyyn tullessa, välillä sanoin etten jaksa ja välillä taas annoin vaikka olin just ja just hereillä :D
 
Mukkis: ymmärrän kyllä! Se on niin harmi jos välit sisaruksiin tulehtunut tai niistä tulee oudot. :(

Be: torstaina aion, pitkästä aikaa jännittää ihan hulluna!

Sellasta ajattelin kysyä teiltä kellä on koiria ja lapsia, niin onko koira muuttanut käytöstä ennen plussaa huomattavasti ja miten on käyttäytynyt raskauden aikana? En muista et onko tästä ollut puhetta vai oonko lukenu jostain muualta. Vaukuttaakohan raskautuminen kissoihin..? Meidän turri on aina kovasti mun perään ja lähentelee kovasti, siksi jotenkin pidän sitä kaikkein realistisimpana "oireena" seurata kun mun pää syytää näitä muita niin paljon :D oon lukenu et just koirien käytös voi muuttua tosi radikaalisti jo ennen plussaa.
 
Haha, Silv! Meillä pidetään jo itsestään selvänä, että tänne kirjotan kaiken ensin :D mut tavallaan ymmärrän, että miehiä ärsyttää tää, kun kyllähän täällä oikeesti kerrotaan kaikki! Eikä ne välttämättä voi ymmärtää tätä vertaistukea täällä.

Ihana to Ben kuva!

Liliinalle kävi kyllä huono tuuri tädin kanssa! Mutta nauti lomasta. Kylpyläviikonloppu kuulostaa ihanalta!

Beislalle kanssa rentouttava mökkilomaa. Täydellinen ajoitus kyllä! Saat vikoiks jännäpäiviks muuta ajateltavaa ja sit vaan testailemaan!

Torstaina jännätään Ilpuria! :) :)

Mulla on koko ajan ihan hirvee jano! Tää on niin vieras tunne mulle, tuntuu että koko ajan pitäs olla juomassa!
 
Starling, voi olla että yks raskaustesti tipahti vahingossa mun reppuun. :wink Saatoin myös unohtaa kertoa vaimolle.

Mukkis, halaus vielä, ei kuulosta hyvältä sun siskon toiminta.

Anskunen, pistä meille vaikka uus plussa-aalto käyntiin. :grin

Nennaa, on sulla oikeus kueltäytyä ja harvoin lisää haluja jos toinen jankkaa...

Kiitos mökkitoivotuksista kaikille! On tää kyl vähän ekstreme-mökkeilyä, kun tätä kämppää ei oo tehty talviasuttavaksi ja vaan makkarissa on patteri. Nyt takan ääressä alkaa vasta ehkä tuntua, että vois ottaa pipon pois päästä...
Juilinta lisääntyy, pelkään et täti ilmoittelee tulostaan. Ei oo ainakaan vielä tiputellut, mut siitä on jo monta tuntia kun jaksoin kömpiä huussille.
 
Sillo ku äite odotti mua (aivan alussa, ei ollu ees kertonu vielä kellekään, eikä mitään näkyny vaikka oli tosi laiha), ni muistaakseni vaarin kissa ain nuoli äiten paitaa nännien kohdalta :D
 
Ainiin Beisla! Taisi se sun hyvän mökkireissun -toivotus kadota samalla kun muutenkin mun yksi romaani.. Ja sitten luonnollisesti unohdin puolet mitä olin kirjottanu.. No mutta, hauskaa mökkireissua ja eikun jännäilemään! :)
 
Voi Azalea, pahoittelut tädistä :(

Ilpuri, siis äite ja iskä oli silloin äiten isällä kylässä :D ja tavallisesti siellä muutenkin on jokapäivä puoli sukua kahvilla :D
 
Musta tuntuu, että jään hetkeks taka-alalle ja palaan kun on pettymyksestä toivuttu. Nyt on niin eniten-vituttaa-kaikki -fiilis, ettei tosikaan...
 
Azalea, olen niin pahoillani. :sad001

Nennaa, ei apua mikä kissa! :biggrin

On. No ei tiputellut vielä. Laitoin suojan varalta, en halua vahingossakaan sotkea mökkiolosuhteissa. Jee, keittiön mittari näyttää jo +13! Se ei tosin tarkota, että olkkarissa olis niin lämmin.
 
Beisla, no elä vaan, oli aivan mahtava kissa :D mut se vaan todisti, ett niillä on joku kuudes aisti oikeesti :)
Kova on lämmittäminen, onneks alkaa olemaan jo voiton puolella :) me kun mentiin joulun jälkeen mökille, oli siel 1,6 astetta :D ja sit ku tultiin takasin, oli kotona yhtä lämmin ku jääkaapissa :D ja vaiks kui illalla lämmitettiin, oli aamulla herätessä hyväs lykys 15astetta jäljellä :D mut sellasta se mökkielämä on, kokemushan sekin ja tykkään silti mökkeilystä :)
 
Azalea <3
Beisla, kylmä mökkihän on ihanan romanttinen. Peiton alle käperrytte vaimon kanssa lämmittämään toisianne <3

Mä tulin nyt taas kitisemään huonoa oloani tänne, kun en kenellekään muulle voi. En vaan älyä! Ei näköjään mitään väliä mikä vuorokauden aika on, ällöttävä olo. Oksentanu en ole kertaakaan. Ei ole kuumetta eikä mitään flunssan oireita ja vatsakin toimii normaalisti. Tää on taas näitä mysteerejä. :meh:
 
Kiitos Liisu. :)

Beisla toivottavasti täti tajuaa pysyä poissa ja pärähtää plussa testiin!

Azaela pahoittelut tädin saapumisesta. :( On se kyllä ihme akka kun edelleen kiusaa täällä, mutta pää pystyyn ja uuteen kiertoon sit vaan.


On. Tulipa tänään huono mieli kun sain viestin eräältä naiselta, joka osti kaksi viikkoa sitten hoitolaukun minulta. Hän syytti minua siitä kuinka olen myynyt hänelle rikkinäisen laukun!? Hänellä oli mennyt laukusta vetoketju rikki ja väitti sen olevan minun vikani kun en ole kertonut rikkinäisestä vetoketjusta. Miten ihmeessä? Laukku oli vielä todella hyvänkuntoinen ja laadukas, mutta päätin luopua siitä kun se on ollut kauan käyttämättömänä. Täysin ehjä laukku oli ja ostaja vielä kävi hakemassa sen meidän kotoa ja testasi kunnolla kaikki vetoketjut ja muut jutut. Ihmetytti vaan niin paljon tuon naisen reaktio, hän vaikutti niin mukavalta ja hänellä oli silloin mukana pieni vauva ja juttelimme siinä samalla lapsista ja muista asioista. Sitten tulikin tuollainen todella syyttelevä viesti.. Ei hän mielestäni voi minua kahden viikon jälkeen syyttää enää mistään, itse tiedän minkäkuntoisen laukun myin hänelle ja silloin ei siinä ollut mitään vikaa. Pahoitti mieltä kyllä ja kun vielä ehdotin että palautan osan rahoista, hänelle se ei kelvannut koska ei kuulemma tee laukulla enää yhtään mitään. Laukku maksaa vieläkin lähes yli satasen kaupassa ja en vaan voi uskoa että se vetoketju on helposti voinut mennä rikki. Ääh sori tää purkaus..
 
Takaisin
Top