Raskaaksi 2015

Carnagan ja Minttulaku ainakin uusia nimiä! Tervetuloa toivottelee yksi enemmän taustalta ketjua seuraileva, vaikka tulee sitä aina väliin jotain huudeltua ja plussista iloittua! Tämä ryhmä on siitä kiva, kun täällä on niin paljon kirjoittelijoita, niin myös plussatestejä pääsee katselemaan tasaisin väliajoin. Toivottavasti teilläkin tärppää pian.

Liliinalle toivotaan nyt pikaista raskauden alkamista, ettei täti tule sotkemaan kylpyläreissua!

Meritähdelle ja Azalealle pahoittelut negasta!!

Mukkis, aivan käsittämättömiä kommentteja lähipiiriltä. Eiköhän se ole jokaisen oma asia, mikä se lapsiluku on eikä siinä pitäisi olla kenelläkään mitään kauhistelemista. Olen oikeasti tosi pahoillani, että lähipiiri on kommentoinut tuolla tavalla edellistä(kin) raskautta.

Beislalle
mukavaa ja rentouttavaa mökkireissua! Sieltä palatessa pääsetkin sitten testaamaan plussan! Otatko kuitenkin raskaustestin mukaan reissuun?

Psykoenkeli, eikö sulla ollut vasta poistettu kierukka, jos oikein muistan? Eikös silloin kierrotkin voi olla epäsäännöllisiä alkuun? Siis kun pohdit, että kp 4 onkin kp 34...
 
Minttulaku: Niinpä, sukulaiset saavat sitten ihan rauhassa tuntea huonoa omaatuntoa, kun ei mun lapsia tunne. Mun isosisko niin sanoi mulle vähänaikaa sitten kans (että siis tuntee huonoa omaatuntoa), voi voi....! Mä kyllä tunnen hyvin hänen lapsensa, olen vauvasta asti jokaista niistä hoitanut ja välit lapsiin (tai pari niistä jo aikuisia) on ihan loistavat ja siskontyttö uskaltaa kertoo mulle vaikeita henkilökohtaisiakin asioita. Ja muistan että sisko joskus sanoi että sittenkun sä saat lapsia, mä sitten voin hoitaa niitä, hohhoijaa.... onpa sillä lyhyt muisti.
Muuten mä olen vain kerran pyytänyt siskolta lapsenhoitoapua yhdeksi yöksi kun mulla oli Tampereella luokkakokous. Me muutenkin nähdään vain n. kerran vuodessa ja tuota apua pyysin 1,5kk ennen luokkakokousta. No sitten kun vein kaksi lapsista hoitoon ja kysyin monelta seuraavana päivänä täytyy tulla hakemaan, hän sanoi viimeistään klo:12. Kuulemma naapurit tulevat kylään. Kyllä mua vitutti :mad: Hain sitten lapset taksilla (yli 100km) kun en ollut varma ajokunnostani kun kuitenkin yöllä vielä baarissa oltiin, muutoin kuitenkin olin ihan hyvässä hapessa... Ja silloi päätin etten enää ikinä pyydä hoitoapua häneltä, enkä muuten anopiltakaan kun hänkin kokee pienet lapset jotenkin stressaavina. Ymmärtäisin niiden kauhistelut mun lapsiluvun suhteen jos mun lapset olis aina hoidossa tai jotenkin onnettomia ja huonosti hoidettuja, mutta niin ei ole. Mulla riittää kyllä voimia ja rakkautta noille kaikille, ja jokainen tuottaa mulle ja miehelle niin paljon iloa ja onnea <3

Sori vuodatus :smiley-ashamed008 ja omanapailu, taas....

Pahoittelut Meritähti ja Azalea :(

Hyvä Murkku ette kivut jo helpottaneet! Ei noi miehet muuten kestäis tätä naisen elämää, jatkuvasti vuotaa alakerrasta jotain ja sitten kerran kuussa viillellään puukolla mahaan...:joyful:

Muuten miehen mielestä tää mun foorumilla notkuminen on jotenki huvittavaa, se kyselee esim. noo kerroitko sinne naisille että: ihanaa mä sain just kunnon lastin siemeniä sisään! :wideyed: Muutoin mies tuntuu olevan aika onnellinen päätöksestään tän vauvahomman suhteen:)

Ihanaa päivää teille :grin
 
Ootteko katsonut tota adoptoidut ohjelmaa, katselen nyt ekaa kertaa. Itkien täällä pohdin, että miten epäreilua on että ihmiset jotka ei oikeasti edes halua lasta tulevat raskaaksi ja sitten sellaset jotka jo pitkään ovat yrittäneet eivät millään saa... :(
Toisaalta hienoa, että sitten sellaiset jotka eivät omaa lasta saa, niin heillä
on mahdollisuus adoptoida.
 
Starling, tuota mä just yks päivä kyselin, että onko muilla menny kierto sekaisin. Vuoden alusta siis tyhjennysvuoto ja yhdet menkat. Niiden välillä parisen viikkoa
 
Mukkis: Mun mies on sanonut tuosta lasti-asiasta prikulleen samoilla sanoilla :laughing021 Maailma ärsyttävintä sun siskoltas! Ootko puhunut sen kanssa tosta asiasta? Tosi raivostuttavaa!

Niin, ja Beisla: ihanaa mökkeilyä, oon tosi kade! :rolleyes: Kauhea mökkeilyelämäkuume!
 
Mukkis: Raivostuttavaa tosiaan tuo sinun siskosi toiminta! Luulisi, että hän haluaa pitää hyvät välit siskoonsa ja tukee sua kaikessa mahdollisessa. Ja itse ainakin oon hoitanut siskon lapsia ihan mielellään, vaikka jo työkseni hoidan lapsia ja siskon lapset on kaikki aika vilkkaita, mutta silti ne on mulle maailman tärkeimpiä! Ja just tuo, että on ihanaa huomata miten läheiset välit on sisarusten lapsiin ylipäätänsä, että ihmettelen kovasti siskosi toimintaa. Ihana kuitenkin huomata, että sinä ja miehesi oikeasti nautitte teidän lapsista ja vanhemmuudesta. :) Ja pakko vielä sanoa että miehesi sanat sai mut hymyilemään. :D

muurahainen: Täällä myös toinen joka on katsonut kyseistä ohjelmaa. On se tosiaan väärin, että joillekkin suodaan noin ihana onni, että saa lapsen, mutta ei halua sitä pitää. Toki ymmärrän, että joskus saattaa olla elämäntilanne mihin lapsi ei ns. sovi. Kyllä itsestäkin tuntui pahalta, kun ajattelin omaa tilannetta,että itse tekisin mitä vain, että saisin oman lapsen ja jotkut pystyy luopumaan omasta lapsestansa noin. Ja voihan se adoptoitu lapsi saada hyvät ja rakastavat vanhemmat, jos hänet adoptoidaan.
 
Mun mies kans heittelee aina ilmoille että taasko pitää mennä heti kertomaan että ollaan puuhailtu ja yks sen vakiojuttu on että pitäisköhän hänenkin kirjautua tänne sisään että pääsee lukemaan ensimmäisenä muiden joukossa mun raskautumisesta kun kerron kumminkin tänne ensin ennenkuin hälle :laughing021
 
Liisu, kyllä mä aion malttaa maanantaihin jos ei siihen mennessä ole mitään tapahtunut, joten eipäs nyt hätäillä siellä :p
 
Voi hitto vie pääsi mies yllättämään ja jäin kiinni foorumilla olosta :grin "Jaahas, heti kun on menkat päivän myöhässä niin tarvii käydä kertomassa se foorumilla"
 
Rakas vaari saatettu haudan lepoon. Viimeyö meni aika heikoilla yöunilla. Näin unta että plussasin digitestiin viikot 1-2.. se oli ihana uni ♡
 
Ilpuri: Itseasiassa mä en ole puhunut asiasta siskoni kanssa, en jotenkin ole pystynyt, olen niin loukkaantunut. Ja tunnen hänet niin hyvin, että tiedän hänen taas loukkaantuvan minulle jos otan asian puheeksi... :sad001 Me ollaan oltu ennen tosi läheiset ja sisko on mulle edelleenkin tosi rakas, mutta jotenkin en voi käsittää miten se on niin itsekeskeinen nykyään :( Mä en jaksa alkaa tappeleen kenenkään sukulaisen kanssa, mun äitin kuoleman jälkeen 15v. sitten meidän sisarusparvi hajaantu riitelyn takia ja nyt kun tilanne on tasoittunut,en halua uudelleen mitään konfliktia. Me ollaan nautittu miehen kanssa siitä kun asutaan niin kaukana sukulaisista (vaikka mun pikkuveljeä on kova ikävä) koska ei tarvi kattella niitten riitoja jatkuvasti, mun miehen perhekin on välillä ihan sekopäistä porukkaa...:banghead:
Kylläpä Anskunen oot kärsivällinen! Mää laskeskelen jo nyt koska vois alkaa testaileen vaikka just oli ovis ja kp 15...

Muuten Silv mulla on ollut sellanen keino tosta tupakasta eroon pääsystä, (voi kuullostaa typerältä) että kun oon plussannut, oon ajatellut että jaahas nyt mun kroppa ei olekaan enää mun oma, vaan se on tuon rakkauspavun koti, eikä tietenkään kenenkään kotona saa polttaa! Ja omille tupakanhimoilleni olen sanonut että:" voi voi, ei sillä nyt ole mitään merkitystä haluanko polttaa vai en, koska se on tästälähin kiellettyä!" Sitten olen vaan nöyränä heittänyt tupakat roskiin,nyt tässä kropassa alkoi toinen komento! :rulez

Joo mä tiedän, että toi kuullostaa siltä, että puhelen paljonkin itsekseni... :wacky:
 
Anskunen, sulla on oikeesti ihan mielettömät hermot ton testaamisen suhteen ainki! :) enpä tosin oo miekään testannu ku 2 kertaa koko yrityksen aikana, mut nyt oon niin fiiliksissä juoksemassa kiinni plussa-aaltoa, ett pakko varmaan testata heti kun pisimmän kierron vikapäivä koittaa :D

Lauruskaah, voimia suruun❤

Mukkis, toi sun tupakanlopetus metodi kuullostaa oikein hyvältä! Täytyy pitää mielessä, jos (ja kun) plussaan :)

Hei ihan näin, miten kertoa silleen kohteliaasti keskellä yötä miehelle, ettei just silloin jaksais heilutella peittoa, kun herättää mut ja mua väsyttäis? :D kun vois sille silti tulla vähän useemmin tollanen fiilis ettei mun ain tarttis "mankua" :D sori tää avautuminen, mut en tahtois ett sille tulee tunne etten koskaan halua, kun se haluais...
Ja se kans ain ihmettelee ku kokoaika täällä vietän aikaani, ett kerronko ihan kaiken tänne :D onneks ei viel oo ite halunnu lukea näitä, vois jonkun mieli järkyttyä, kuinka suoraan täällä puhutaan luonnollisista naistenasioista (esim. ovislimat+muut) :D
 
Ma ainakin sanoisin etta mua vasyttaa.. :grin Meilla kylla hyvin harvoin kumpikaan kieltaytyy, vaikka heratellaankin toisiamme puolin ja toisin, vuorotoiden takia kun nukutaankin milloin sattuu.
 
Takaisin
Top