Raskaaksi 2015

Diku, täällä ollaan. Voi iso itku tota sun tilannetta! :( Tuo jatkuva odottaminen ja epätietoisuus on kyllä kauheaa. Iso halaus ja toivotaan, että kaikki kuitenkin kääntyisi vielä hyvin! Mikä sulla ittellä on olo? Ne omat tuntemukset ja olot on yleensä aika tarkkoja siitä mitä tuleman pitää. Ainakin mulla on ollut niin.

Mä vähän veikkaan, että mun kroppa ei toimi vielä kunnolla vaikka ne menkat sieltä tulikin. Nyt on kp 8 eikä tietoakaan oviksesta. Mulla kuitenkin ovis tulee jo kp 12 eli pitäisi olla jo jotain merkkejä. No ei auta kun kattoa kuinka monta kuukautta tässä nyt menee. Ajattelin kyllä mennä takaisin gynen juttusille jo tammikuun lopussa, jos ei ala ovista tulemaan.

Taalla on kaikki sormet ja varpaat pystyssa Dikun puolesta! :smiley-angelic001 Ethan sa nyt oikeasti ole mikaan vanhakaan, kauheaa millaiset tyypit tollasiinkin ammatteihin ajautuu, eika yhtaan osaa miettia mita paastaa suustaan. :mad:

Mun yhdella tutulla kavi niin, etta sitakin ehdittiin pelotella tuulimunalla, mut sit pari viikkoa myohemmin loytyi syke ja kaikki oli ok. Ma luulen etta Dikun masuasukki kasvaa vaan omaa tahtiaan, ja koska sulla on vaan niita ultria ollut jo useampi niin se nayttaa pahemmalta kuin onkaan. Eihan sita tieda pirukaan mita meidan muiden masuissa tapahtuu..

Diku, <3 voimia tuleviin päiviin! Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Toivottavasti ultraajassa vika ja perjantaina selviäis et kaikki on hyvin. *halaus*

kyllä tää elämä vaan toisia koettelee paljon enemmän kuin toisia. Nyt alkoi potuttaa sen verran et alan siivoamaan, näin nätisti sanottuna... :(

Voi diku <3 perjantaina ollaan taas viisaampia asian suhteen.. Nyt on kyl kaikki mahdolliset sormet ja varpaat ristissä sun puolesta <3 niin kuin joku jo mainitsi, täytyy toivoa et pikkuinen kasvaa vain omia käyriään siellä <3

Erehdyin kans laskeskeleen yrityskertoja. YK 7 menossa. Toivotaan et kiivimamin plussapuhurit olis tullu perille asti eikä tarvis alkaa järkeileen gynelle soittelua.

Diku <3 voi että miten toivoakaan että kaikki olisi kuitenkin hyvin. Niitäkin ihmeitä kuitenkin on. Tule perjantai pian!

Piti vielä lisätä, että Diku jätä ne hoitsujen/gynejen puheet omaan arvoonsa ! :mad: Uskomattomia tapauksia sille alalle päätyykin.
Olet mun ajatuksissa !! :Heartred

Diku, paljon voimia teille. Lähetän paljon sinne halauksia ja suojelus enkeleitä, toivon sydämeni pohjasta että siellä olisi kaikki hyvin <3

Voimia Diku :Heartred Pitkä aika epätietoisuutta.. :sad001
Mutta älä vielä tosiaan heitä kirvestä kaivoon! Ultrauksessa kuitenkin mitä pienempi mitattava, sitä alttiimpi mittavirheille ja vielä jos eri henkilö on tehny ultrat niin voi jo senkin takia näyttää paljon pahemmalta! Tuossahan jo joku millin murto-osa tarkoittaa monia päiviä.. Mulla esikoinen arvioitiin tosi isoksi ennen synnytystä ultralla, mutta olikin ihan normaalikokoinen. Että se kai on enemmänkin semmonen mitta-arvio ja hyvä sydämensykekin oli sentään.. toivottavasti kaikki vielä kääntyis parhain päin :smiley-angelic001!

Pakko vielä avautua odottamisesta,kuinka moni on ollut samassa tilanteessa jossa odotetaan elämän ratkaisevaa muutosta?Näinhän se sairaat ennen diagnoosia odottaa..Odottamista ja odottamista.
Kiitokset kaikille tsempeistä,olette niin kannustavia :Heartpink
Vaikka yrittää ajatella asiat järkevästi.niin karmiva katkeruus ja kiukku alkaa ottaa jo tukevaa otetta pillistä.
Ei vaan voi käsittää et jos on menossa kesken niin miksi ei sitten selkeästi mene?Vai vaikuttaako ne luget niin ettei kunnon vuoto pääse alkamaan?

Diku, kerran olen saanut kuolemantuomion. Odotin tutkimustuloksia joilla piti selvitä onko mulla hitaasti mutta varmasti ja veemäisesti hengiltä näivettävä keskushermostosairaus. Soitin hoitajalle, joka kertoi mulle tulokset vaikka lääkäri ei vielä ollut niitä katsonut. No, se oli sitten katsonut joko väärää riviä tai tulkinnut ne tulokset väärin, koska myöhemmin kuulin lääkäriltä ettei mulla olekaan sitä. Sillon oli vähän jännät paikat.

Ja jep, jos noihin ultramittauksiin on uskomista, niin meidän esikoinen kasvoi vuorokaudessa 700 g, viimeisenä kohtupäivänään. Toivottavasti teidän pikkutyyppi voi hyvin, Diku!

Diku mä kysyin gyneltä tuon saman kysymyksen, miksi ei ala vuotamaan. Mähän syön myös keltarauhashormoonia. Gyne sanoi, että vuoto alkaa kyllä niistä huolimatta, jos on alkaakseen. Enemmän sitten vaikuttaa hcg:n määrä veressä ja mullahan jatkoi myös istukka kasvamista. Sulla myös tietty se, että siellä on vielä sykekin.

Mä niin toivon teille parasta!

Tuli mieleen noista virhe diagnooseista, kun vanhemmalla tyttärelläni oli vauvana vesikysta nenässä. No se sitten magneetti kuvattiin ja sattuikin niin että sijaistava lääkäri soitti tuloksista. Kertoi tyttärelläni olevan kasvain joka ylettyy aivoihin. Siinä sitten hajosin romuksi itkin ja surin pikkuiseni puolesta 24h kunnes oma lääkäri soitti ja totesi, että luojan kiitos kyseessä on vain vesikysta ja se on vaan nenän alueella ! Siinä meni hetki ennen kuin tajusi helpottavat sanat.
Mietinkin jälkeen päin kuinka suuren virheen sijainen teki :eek:
Nyt kaikki hyvin kysta poistettiin ja tyttöllä kaikki paremmin kuin hyvin :Heartred

Mä Diku niin tiedän tuon kurjan odottamisen. Se täyttää ajatukset kokonaan ja sen kanssa on vaikea elää :sad001 Vielä tuoreessa muistissa oma asian kanssa painiminen.
Yritä kuitenkin ajatella myös positiivisia ajatuksia :Heartred Kauheasti toivon voimia sulle ja että perjantaina kaikki olisikin hyvin.

Mimmu; Mulla on kohta viikon vuotanut milloin enemmän ja milloin ei oikeastaan ollenkaan..
Ollu liki pari viikkoa sellainen olo ettei kaikki oo ihan hyvin.Tietysti se viime maanantain ultra sai epäilemään itseään/omia tuntemuksia.kaikki oli paremmin kuin hyvin,mutta se vuotelu on saanut ahdistumaan ainakin kun lorahtaa.Viimeksi km ennen alkoi taas migreeni riehumaan,ja nyt on viikon ollu sama homma.(kuukautismigreeni) Paljonko sulla on annos per vrk?Mulla on 200mg x 3 kert vrk.

Mulla on ollut duphaston-niminen lääke käytössä, 2x 10 mg vrk. Nyt sain uuteen yritykseen uudet lääkkeet, Arefam 1x 200 mg vrk. Molemmat suun kautta.

Takaisin