Raskaaksi 2015

Silv: Mitä ihmettä!? Toki tossa kohtaa pitäisi digin näyttää jo YES. Oiskohan digi nyt se kuuluisa viallinen? Liuskoissa ollut ihan selvät tuplaviivat. Toivottavasti huomenna aamulla selviää verikokeen tuloksista, että siellä joku on.

Mariska: En nyt oikein löydä sanoja. Harmittaa sun puolesta todella paljon. Voimia<3

Miten täällä nyt on näin surkea aamu? :| Toivottavasti saadaan pian lisää plussia ne tuo itsellekkk hyvää fiilistä ja toivoa :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Te kenellä on ollut kierukka, onko sen poisto vaikuttanut kierron pituuteen? Tänään kp31 ja kyllä tässä kohtaa pitäis jo jonkinlaiset olot normaalisti olla. :angry1
 
Huh kyllä meni täälläkin mieli maahan näitä lukiessa tällä kertaa. Miten kurja olo sitten mahtaakaan teillä itsellänne olla ainakin Mariska, Silv ja muurahainen. Anteeksi jos unohdin jonkun :( Voimahaleja ja toivoa tulevaan koitan lähettää täältäkin isot läjät !!!
 
Silv! Älä vielä heitä toivoa, digi on pessimisti ja antaa YES vasta kun sikiö osaa huutaa et täällä ollaan.. noi tikut ainakin näyttää kaikki plussaa ja nehän on tässä vahvistunukkin! Kiva et pääsit jo tänään verikokeeseen, kylläpä jännittää! Temppiä hirmuisesti!

Mariska voi :'( Miten sitä vois toivoa niin paljon et se kans auttais, että onkin väärä hälyytys ja viikon päästä pikkunen on spurtannu kasvussa! Ainakaan tuulimunassa ei voi mitään sykettä näkyä et jos siellä sellanen oli niin eiks se jo meinaa että joku on paikalla? Ihan hirveesti voimia tulevaan viikkoon.. :hug013

Niin ja Murkku, aika oudolta kuulostaa..? Pystytteks pääseen jollekki toiselle spesialistille? Kyllähän ne simpatki kannattaa tutkituttaa vaikka tietäis ettei niis mitään oo, niin on sitten "poissuljettu" se syy. Jostain muistan lukeneeni että jos on ylipainoa, niin riippumatta siitä paljonko sitä on, "jo 5kg pudotus voi auttaa käynnistämään ovulaation", että olisko se tuohon liittyvä idea, vaikka miks ihmeessä se sitten sanoi 4kg.. Mutta niin, jos ei lääkkeessä edes ollu annostus ihan kohdillaan niin oli kylöä outoa lopettaa. Second opinion jostain.. Kumpa ette lannistuisi näihin vastoinkäymisiin.. voimia kovasti teillekki!
 
Mariska suuret pahoittelut! Ei näihin tilanteisiin ole oikeita sanoja! Voimia molemmilla! <3

Muurahainen, jos nyt oikein laskin niin sun painoindeksi olis 31, mulla oli ennen esikoista painoa muutama kymmenen liikaa, painoindeksi oli silloin 35, tulin kolmannesta yrityskierrosta raskaaksi, että ei se paino todellakaan pahin este ole, ainakaan aina... Mut on kyllä ihme touhu sun lääkäriltä... Tsemppiä!

Silv toivottavasti saisit tosiaan viimeistään huomenna sen verikokeen tuloksen, niin ei tarttis epätietosuudessa olla. Mut uskomatonta kyllä et digi sanoi No, vaik ihan selkeet viivat oli liuskoissa... Tsemppiä sullekin!

Kiitos Beisla tsemppauksista ja voimahaleista! Tänään onkin jo miljoonasti parempi olo ;) Tyttö heräs pari kertaa vaan alkuyöstä ja saatiin nyt nukuttua melkein parin tunnin päikkäritkin. :)

On. Sori kun vaan jankkaamaan tuosta oviksesta mutta kun ihmetyttää. Oikeestaan olis tosi hyvä, jos se ovis olis ollu tiistaina, niin olis edes jotain mahdollisuuksia tärppiin, kun sunnuntaina pupuiltiin. Koska jos se tulee 29-34 kiertopäivän mukaan, se olis nyt pe-ti välillä, ja sit se jää kyllä hyödyntämättä ku mun äiti tulee meille tänään ja lähtee vasta tiistaina... Mut eipä näille voi mitään. Ens kierrossa voipi yrittää sit uudestaan. :D
 
Mä olin ihan varma että Silv plussaa! Halaus sinne! Tai sit tossa digissä on vikaa -.-

Mariskalle kans tsemppiä <3
 
Psykoenkeli, mulla ei ekalla kerralla vaikuttanut mitään (tulin raskaaksi heti, 29 päivän päästä poistosta tein positiivisen r-testin), mut nyt toisella kerralla eka kierto oli kaiketi jotain 60 päivän tienoilla, seuraava 40 ja sitä seuraava (viimekierto) 37. Nyt olen palannut normikiertoon, ovis oli kp 15 (niinkuin yleensäkin mun 29-30 päivän kierroissa).
 
Silv, Mariska ja muurahainen, voimahali teille kaikille.

Niin paljon surullisia uutisia tullut päivän aikana :sad001
 
Onpas ikäviä uutisia monelle tullut :( toivottavasti kaikilla asiat menis parhain päin lopulta <3

Napailua sen verran, et nyt olis kp 35/31 eikä vieläkään oloja mihinkään suuntaan. Eli odotellaan menkkoja ihan rauhassa. Testejäkään en aio enää tuhlailla tässä kierrossa!
 
Tyttötiikeri hyvä että oot saanut nukuttua, näyttää elämä taas valoisammalta. :)

On. Piinapäivät vähenee ja oireiden kuvittelu lisääntyy. Rintojen arkuutta ja (ehkä) oikean muniksen tienoilla olevaa vihlomista lukuun ottamatta ei ole ollut mitään oireita. Flunssa vaan jatkuu, mutta... nyt mä vähän kohdistan epäilevän katseeni mun outoon kuumeeseen/lämpöön. Sunnuntaina nousi lämpö, mutta vain lämpö, ja sama jatkuu nyt viidettä päivää. Korvamittarilla siis vain mittaan, mutta lämpö vaihdellut maksimissaan 36,7 - 37,6, mutta enimmäkseen siinä 37,1 - 37,4.
Silloin kun yritin aamulämpöä mittailla, ja vertailun vuoksi mittasin myös (samalla korvamittarilla) päivä- ja iltalämpöä, vaihteluväli noin parin viikon ajalta oli 36,4 - 37,0, mutta toi ylin tuli vain pari kertaa. Nyt oon siis mitannut lämpöä useita kertoja päivässä. Ei mitään epäilystä siis siitä, etteikö mulla olis flunssaa: niistää saa kuin saavista kaatais ja raastava yskä, plus aivastuttaa hirveästi. Mut silti ihmettelen kun kuume ei ole kunnolla noussut missään vaiheessa, eikä sit myöskään laskenut. Mun normaali flunssa menee niin, että kuume ei koskaan nouse ja flunssa kituuttaa pari-kolme viikkoa. Joskus tietty tuun kuumeeseen; silloin flunssa on yleensä nopeemmin ohi. Mutta en muista näin outoa kuumetta.
Dpo9, kp24/29 (tässä kierrossa oviksen mukaan).
Tää on varmaan väärä paikka pyytää palauttamaan mut maan pinnalle. :p
 
Ai niin piti sanoa Tyttötiikeri, hyvä että jankkaat samasta aiheesta, kun multa unohtuu todella helposti eri ihmisten kierron vaihe, jos eivät mainitse sitä hyvin usein. :oops::grin
 
Voihan itku Mariska, miten voi olla että syke näkyy mutta epäillään tuulimunaa? Tuulimunassahan alkiota ei ole. Halaus ja voimia sinne!
Silv, toivotaan että verikoe todistaa, että olet raskaana, pitkä odotus sullakin takana.
Psykoenkeli, mulla kesti 18pvää kun tuli tyhjennysvuoto (vain kolme päivää niukasti) ja siitä 26 päivää ja tuli menkat. Mä olen ymmärtänyt että aika usein poiston jälkeen tulee joku tyhjennys- tai jälkivuoto. Oliko sulla sellasta?
Beisla: minunkin korviin vaikuttaa lupaavalta:)
 
Niin ja sitä piti sanoa, että vauvalle kun lupa annettiin tulla silloin 2013 loppuvuodesta painoin 79kg. Että eipä sekään silloinkaan auttanut...
 
Pahoittelut Muuraihainen ja Silv. Toivottavasti Silv se sun aikaisempi plussa ei ollu vain kiinnittymisyritys. Mä sain tolla samalla testillä negan kp 41 ja menkat sit pian alkoivat. Toivottavasti sulla on parempi tuuri! ++++

On. Tänään on kp 5 ja menkat on jo ohi. Tämä varmisti sen, että ovuloimaton kierto oli taas. Mut kaikki on hyvin ; suunnittelen tulevaa matkaa ja odotan unelmalaukkuani. Mä en taida edes haluta raskautumista, mutta toivon sitä kyllä teille muille ihanille sydämestäni. Tiikerityttö, milttis, nuuku, diku, anskunen, silv, be, beisla, sannamia, lucky ja kaikki muut ihanat naiset. :)
 
Huoh, kaikkee sitä joutuukin yhden päivän aikana kestämään, just päästy hammaslääkäristä!! Ja ensimmäisen kerran 25 vuoteen ilman puudutusta ja voin kertoo et jomottelee leukaa :s

Siitä terkkarista piti vielä sanoa, et ei pitäny minään sitä että siihen digiin en saanu toivottua tulosta, ei kuulemma oo ihmisten suosiossa se. Tai muutenkaan rfsu testit. Ja tosiaan varas sen ekan neuvolankin mulle vaikka sanoin et mahtaako sitä nyt olla järkee varata vielä. Plus että lähettää mulle esitietolaput kotiin et saan niitä rauhassa täytellä valmiiksi. Niin ja siis, silti laskee rv:t 28 päivän kierron mukaan, vaikka kerroin et kierto on ~32pv ja oviskin tuli päivän myöhässä. Ja kun sanoin että mahtaako tästäkään nyt tulla valmista niin terkka sanoi et "Nyt mennään sillä että sulla on viikot 5+0 jo tänään, onneksi olkoon! Muita juttuja mietitään kun niiden aika on." Itkuhan siinä pääsi. Niinkuin silloin sanoin kun km tuli, on aivan ihana terkkari saatu meidän neuvolaan nyt <3 jaksaa tsempata ja saa (ainakin minut) paremmalle tuulelle!
 
Silv <3 toivotaan etta on vaan viallinen digi ja etta veresta nakyy hienot lukemat raskaudesta!

Mariskalle virtuaali halaus ja toivotaan etta kaikki kumminki ok kun kerran jotai kumminki naky ultrassa!

Pahoittelut myos muurahaiselle <3 kyllapas oli ikava laakari.

Taalla kp 32 kai, ei nay menkkoja eika oireita suuntaan eika toiseen.
 
Toivotaan Silv, että digi ois vaan ihan p*ska ja siellä oikeesti on matkustaja mitä viivat lupailee ! :D

Jaksamisia Mariskalle! Saman kuukausi sitten kokeneena tiedän miltä tuntuu :( meilläkin ekassa ultrassa lääkäri oli näkevinään sykkeen mutta koko ei vastannut viikkoja. Kontrolli viikon päähän jossa todettiin tuulimuna. Kovaati kuitenkin toivon että teillä tulee kunnon kasvuspurtti ja kontrollissa löytyy vahva syke <3
 
Nyt kun täällä tovin jo itkenyt omaa tilannetta, niin tajusin äsken, että miten mä kerron miehelle, etten raskaaksi tulekkaan??? Vittu, ihan suoraan sanottuna!!! :( :(
Löytyyköhän täältä toivonsa menettäneitä ryhmää? en viittis täällä pilata muiden fiiliksiä omalla paskalla olollani.
 
Takaisin
Top