Raskaaksi 2015

Azalea tsempit sullekkin painonpudotukseen. Munkin mielestä tuo 4kg kuulosti vähän oudolta painonpudotukselta. Kun yleensä tälläisiin mihin oon törmännyt se on ollu vähintään 10kg mitö pitäis pudottaa :o
 
Anteeksi kielenkäyttöni, mutta tuo 4kg tosiaan kuulostaa ihan vittuilulta. Mä painoin 86kg kun aloin odottaa esikoista, eikä edes yritetty raskautua. Ja tiedän paljon isompiakin naisia, jotka ovat raskautuneet ilman ongelmia.
 
Mä niin haaveilen siitä vartalosta, joka mulla vielä n. 7v sitten oli. S-koon farkut sujahti jalkaan ja kehtasin pitää ihonmyötäisiä vaatteita. Nyt pukeutumista määrää se, mistä vaatteista läskit näkyy vähiten.
 
Silv tsemppiä huomiseen!

Muurahainen toi 4kg kuullostaa kyllä tosi vähältä. Onko sulla paljon sit ylipainoa?

Taas kerran omanapailen eilen illalla ovistestin viiva oli aika vahva ja tänään haaleampi? Onko ovulaatio siis tapahtunut? Tänään useamman tunnin aamusta koski mahaan oudosti mitä en ennen ole kokenut.
 
Pepe: no mä en sit tiä saisko sen huomenna, ku huomisen tulokset ois saanu maanantaina.. Täytyy kysyä kunhan josain kohtaa pääsis sisälle!
 
Voi ei mitä uutisia täällä onkaan! :sad001 Mun silmiin kans tossa Silvin liuskassa on ihan selkeä viiva.
Erityisesti voimia ja rauhallisuutta Silville ja Mariskalle! :Heartblue

Muurahainen: Mulla on ylipainoa n. 30 kg ja mun gyne sano että joo voit sä laihduttaa, mutta ei uskonut silti että lihavuus ois missään tapauksessa se "pääsyy" tai muutenkaan isossa roolissa tässä kohtaa. Tietty mä oon ollu aina pullukka ja menkat suht säännölliset ja ovis tulee, mutta silti musta nykysin ihan liikaa tuijotetaan siihen että on ylimääräistä. Toki, aina parempi jos ei oo hirveesti ylimääräistä, mutta 4 kg laihduttaminen on ei yhtään mitään! En usko et vaikuttaa hirveesti mihinkään. Voimia ja kärsivällisyyttä! :Heartblue
 
Tässä nyt puolen vuoden aikana paino noussut 84:n. Lantio 108cm, navan kohdalta 96cm, rinnan ymp. 111cm.
Miehen simpat todistetusti toimii. Outoa että, kun selvästi huomataan, että ovulaatiota ei minulla tapahdu edes clomien avulla, niin sitten alettais tutkimaan miestä... Huoh! Mä en jaksa. Eiköhän se jo ole todistetusti selvää että vika on minussa.
Syy on vain tämä mun ylipaino...

Silv. Tsemppiä!
 
Murkku: taidat olla suunnilleen sit samaa kokoa mun kanssa. Suht samat mitat, pituutta 174cm. Mut en mä silti usko et se mistään neljästä kilosta on kiinni?? Kyl siinä on pakko olla taustalla jotain muuta..
 
Onpas täällä surullisia uutisia. :(

Mariskalle kovasti voimahaleja ja jaksamista tulevaan!Epätietoisuudessa odottelu tuossa tilanteessasi on varmasti todella raskasta. Hurjasti tsemppiä ja toivottavasti ensi viikolla asiat ovat paremmin! <3

Silv ikävä tuollainen tilanne, mutta hyvä kun pääsit nopeasti labraan ja huomenna toivottavasti saat hyviä tuloksia! :)
 
Silv: Olen niin pahoillani tuosta digin tuloksesta. Mutta mä ihmettelen suuresti sitä, kun sulla on ollut niin selkeät viivat kuitenkin noissa sun testeissä. Tsemppiä kovasti! ❤

Mariska: Oon ihan sanaton nyt, mutta kovasti haleja sulle! ❤ Toivon kuitenkin, että kaikki kääntyisi vielä parhain päin!

Muurahainen: Tsemppihali sullekin! ❤ Ja minä ihmettelen tuota 4 kilon ylipainoa, sillä minäkin tiedän parikin ihmistä, jolla on useampi kymmenen kiloa ylipainoa ja on tullut raskaaksi.

Veti kyllä oman mielenkin matalaksi nämä surulliset uutiset. :(
 
Silv, sä oot mua kymmenen senttiä pidempi. :)

On tätä ylipainoo siis ihan reilusti, mut ihmetytti tuo et tiputa neljä kiloo ja ota sit yhteyttä uudestaan. Ja ekaksi lääkäri mulle sanoi et tuplataan clomiannos jos ei tehoa ja nyt sit käskikin lopettaa kokonaan...
 
Muurahainen: Aa okei mä käsitin väärin. Mutta silti mä ihmettelen, miten nyt 4 kiloa voi vaikuttaa? Ja tuo lääkärin touhukin ihmetyttää, kun ensin sanoo, että tuplataan annos, jos se ei tehoa ja nyt sano, että lopetetaan kokonaan. :o
 
Tässä vielä kuva mun r-testi sarjasta. Ja siis minähän en verikokeiden perusteella voi olla raskaana, joten noita viivanpaikkoja tulee näköjään aina.
ImageUploadedByVau Foorumi1424343402.300902.jpg

Ylinmäinen dpo 11, keskimmäinen dpo 12 ja alinmainen tänään dpo 13.
 
Kyllä ihan käsittämätön kommentti että se neljä kiloa olis jokin maaginen määrä joka mahdollistais raskauden. Ja tosiaan, miksi lääkäri ensin puhui annoksen tuplauksesta ja nyt lopetuksesta? :mad::rolleyes:

Antzeliina onko sulla kuvaa siitä "aika vahvasta" ovistikusta?

Silv tosi hyvä että pääsitkin pian labraan! Peukut pystyssä huomiselle!
 
Silv, voi kökkö. Tuli ihan paha mieli kun patistettiin sua tekemään digi :sad001 liuskassa tosiaan edelleen näkyy viiva. Toivottavasti saat asiaan huomenna toivotun selvyyden :Heartred

Voi hitto, Mariska! :Heartred toivottavasti asia vielä kääntyisi hyväksi. Paljon voimia!

Ja Muurahainen, olipa töykeetä käytöstä! Paljon positiivisia ajatuksia sinne suuntaan :Heartpink
 
Takaisin
Top