Raskaaksi 2015

Mimmu: netin mukaan joo. Mulla on tänää hammaslääkäri, niin soitan tohon neuvolaan puhelintunnilla et jos se ottais sen verinäytteen samalla ku sinne meen.. Ei tarttis miettii.

Muoks. Niin ja siis mä avasin sen digin (mitä ei siis tietenkään saa tehdä) niin sielläkin ihan superhailu viiva oli.
 
Itse tuijotin vaan sitä digiä mut Mimmu on oikeessa siinähän on tuplaviivat. Soita ihmeessä neuvolaan. Tuo epävarmuus on raastavaa.
 
Beisla ja Sohwia koitetaan hyödyntää ovis parhaan mukaan. ..Mies vaan on sellanen arkajalka, että jos on kiinni jäämisen vaara niin se ei uskalla :D Musta se on taas mukavaa, kun pientä jännitystä tulee hommaan ;)
 
Napailen nyt vaan...

Saas nähdä liitynkö takaisin teidän joukkoonne. Ihan kun ei olisi taas tarpeeksi kärsitty täällä :sad010
Ultrassa käyty ja on siellä jotakin kehitystä tapahtunut mutta ei tarpeeksi.
Lääkäri ultrasi ja sanoi että hyvällä tahdolla hän voi sykkeen nähdä. Mutta koko ei kyllä vastaa sitä mitä pitäisi. Lääkärikin alkoi sitten jo puhua tuulimunasta, oon kyllä käsittänyt ettei sillon voi löytyä edes oliko se nyt sitten alkiolevyä. No kai tässä saa vuotoa odotella. Viikonpäästä kontrolli ja silloin sitten lääkkeet jos kehitystä ei tapahdu:sad001
Viikko sitten ei tosiaan näkynyt vielä mitään eli jotain on tapahtunut, mutta suuri epätietoisuus jäi. Usko alkaa itsellä hiipua tähän hommaan :sad001

Anteeksi napailuni oon vaan ihan rikki...
 
Voi Mariska! On kyllä kauhea tilanne :sad001 Toivon todellakin, että kaikki kääntyy vielä hyvin. Isot halit :Heartred
 
Apua Mariska! Ei löydy sanoja!! :( Muistanko väärin, vai olisiko tää kolmas jo? :( Raastava viikko tulossa, ei tää oo todellista!
 
Kyllä kolmas sitten on jo... Miehen kanssa ollaan oltu vaan hiljaa kun ei kumpikaan enää tiedä mitä sanoa :sad001
 
Voi ei mariska ja silv. Tsempit kummallekin.<3 Ja silv soita ihmeessä neuvolaan ja pyydä että ottaa testin.
 
Itse ajattelin ensimmäisen, ja toistaiseksi ainoon, km jälkeen, etten ikinä jaksaisi toista samanlaista kokemusta. En pysty mitenkään kuvittelemaan tota tunnetta, enkä keksi sanoja. Voimia <3

Ja Silv heti infoa siitä verikokeesta!

Onpa epätietoinen aamu täällä :(
 
Voi ei Mariska! Jaksamisia sinne!!

Mäkin omanapailen ikäviä asioita.
Juu eli lääkäri teki päätöksen, että clomit lopetetaan, niistä ei hyötyä minulle. Painoa pitäisi saada tiputettua aluksi 4kg.
Miehen simpat pitäisi tutkia. No tiedän jo valmiiksi, että ne on kunnossa. Ja niitä me ei lähdetä tutkimaan.
Neuvolantäti vielä sanoi, että hän ihmettelee, miksi paino minun kohdallani olisi este, kun huomattavasti minua isommatkin raskautuvat ihan helposti...

Että näin. V****taa!!! :( :(
Että se raskautumisen yrittäminen oli sitten tässä...
 
Voi ei muurahainen :( tsempit sinne painonpudotuksen kanssa. Ootko sä sitten hirveästi ylipainoinen? Täytyykö teidän nyt vaan odottaa että oot saanut pudotettua sen 4kg? Mä kyllä suosittelisin miehen tutkimista myös. Itse olin varma että kaikki johtuu vain musta mutta kaskumma kyllä miehessä enemmän vikaa oli. Tsempit vielä <3
 
Nyt on kyllä suruntäytteinen aamu. :sad001
Mariska ja muurahainen, kovasti voimia teille. :hug013
 
Toi kuulostaa jo ihan ilkeilyltä, 4kg ylipainoa muka olis este? Itelläni se 30kg ylimäärästä ja silti kaks lasta saatu ihan ilman yrittämisiä. Mun painonpudotusprojekti on ihan ikuinen, -15 kiloon pääsen helpostikin, mut sitte se putoominen hidastuu ja motivaatio kuolee samaa tahtia...nyt oon reilun viikon taas yrittänyt, 3kg lähtenytkin vaikken edes ole millään ihme dieetillä, vähensin vaan ruokamääriä ja jätin herkut pois ja rupesin iltasin vääntämään vatsa- ja selkälihaksia ja kyykkyjä. Niin ja lasten ja koiran kanssa käyn kävelyillä säännöllisen epäsäännöllisesti. Josko tätä jaksais jatkaa vielä sittenkin, kun se vaaka ekan kerran ei näytäkään vähemmän kuin viimeksi...
 
Silv tsempit aamuun. Mä yritin lukea kokemuksia tosta digistä mut mitään en löytänyt! :o
 
Takaisin
Top