Raskaaksi 2015

Mäkin näen azalean sekä muurahaisen testeissä jotain, viivanpaikka tai haamu mikä lie :)

Juntturalle pahoittelut tädistä :Heartpink

Larissa hienoa että sulla on kiva uusi työpaikka, vaikka veisikin mehut :)
 
Ruusa, aloitin uudessa työssä tammikuun alusta. Parhaillaan tuuraan viikon myymäläpäällikköä niin siksi olen vähän väsy iltaisin :grin Mutta kivaa on! Ps. Meidän profiilikuvat mätsää hyvin yhteen :Heartpink

Silv, otas nyt jo käyttöön se digidigi! :grin
 
late: Sepäse, kun on töissä sellaisessa paikassa, jossa oikeasti tykkää olla, mutta kuten sanoit niin perhe menee edelle. Itse oon niin monta vuotta lykännyt vauvahaaveita, että nyt oikeasti odotan kovasti, että saisin plussan, vaikka se tarkoittaa sitä, että joudun jättää hetkeksi ihanan työn ja työkaverit. Tosin vaikkei itellä ole edes vakipaikkaa, niin kyllä mä sokeasti luotan siihen, että töitä mulla riittää myös lapsen saamisen jälkeen. :) Toivottavasti sä saat parin viikon päästä plussan!

Liliina: Sulla on kyllä mahtava asenne! Voisin ottaa susta kyllä mallia! :)
 
Sohwia ja late, ei oo mullakaan vakipaikkaa (tämä uusi työ on vuoden määräaikainen). Mutta en jaksa enää ootella sitä vakityötä ja lykätä perheen perustamista tällä iällä! Yhdestä lapsesta ollaan muutekin vaan puhuttu, joten plussa olisi sopiva ja tervetullut juttu tähän väliin :grin Opinnot on suoritettu ja olen kuitenkin elämässäni ehtinyt jo töitä tekemään useammassa paikassa eli CV on ihan jees, joten eiköhän näin tekevälle ja nohevalle mimmille löydy töitä mammaloman jälkeenkin :grin Sinnikkyydellä ne on aiemmat ja nykyinenkin työ löydetty. Nimim. yli 20 hakemusta marras-joulukuun vaihteessa ja paikka löytyi!
 
Muokattu viimeksi:
Joo Silv, digiä kehiin heti aamulla! Oon ihan varma että YES tulee :)

Ei kannata liikaa miettiä tulevaa "ehkä raskautta" vaan elää normaalisti. Minäkin melkein jätin hakematta elämäni työtä toissa vuonna, kun ajattelin että kohta aletaan pienokaista tehdä ja noloa heti jäädä äippälomalle. Nyt mennyt pitkästi yli vuosi eikä vieläkään oo tärpännyt. Mutta ihanan, vaikkakin vaativan, työn sain itselleni. Olis kyllä harmittanut jos olisin jättänyt hakematta tätä paikkaa.
 
Apua! 1200 viestiä viimekäynnin jälkeen :D
Onnea plussanneille :)

Mä kävin tosiaan viime maanantaina siellä labras verikokeissa ja kaikki oli normaalisti.
Nyt on tullu taas muutaman päivän tuhrua ja kp14 menossa, ovista en oo vielä ainakaan bongannu limojen perusteella.
Syy miksi tupsahdin tänne takasin on tuossa alla. Onko toi viivanpaikka? Ihmettelen suuresti että voiko muka olla plussa, koska labrakokeissa hcg oli tuollon maanantaina 0. Tää pahoinvointi vaan pisti miettimään.. :eek:
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    797.3 KB · Katsottu: 193
Mimi jotain väriä siinä näkyy! Onkohan haamulainen vai viivanpaikka? Aika outoa, että maanantaina olisi ollut hcg 0 ja nyt haamua testissä! Kävitkö siis labrassa viime viikon ma vai tämän viikon ma?
 
Viimeviikon ma eli 9.2 :o ja mulla oli vielä kp 5 sillon :D peittoja ollaan heiluteltu viimeviikon keskiviikkona ja eilen (olin kipeenä nii ei oo jaksanu), eli mahdollisuudet plussaan on erittäin minimaaliset.
Vai onko yleistäkin että pc näyttää viivanpaikkoja?
 
Mikähän siellä on meneillään mimi?! :wideyed: Mulle pc ei ole ikinä antanut edes sitä viivanpaikkaa. Ja mun silmiin tossa sun testissä näkyy väriä. Otitko kuvan testiajalla vai sen jälkeen?
 
Testiajan jälkeen (joo tiedän ei sais :D )
Mutta vähän silti hämmensi toi viivan "selkeys", yleensä niitä viivanpaikkoja ei oo saanu ees kuvaan ja nyt näky suht hyvin :wideyed:
Ja hämmentää lisää se verikokeen hcg arvo ja tää vähäinen peittojen heilutus..
Tiputtelua oli sunnuntaista tiistaille (ruskeeta tuhrua) ja tänään tuli taas aamulla vähän.

Tuntuu etten tiedä mun kierroistakaa enää mitää, ku vähän väliä vuotelee jotain ja nyt tosiaan en oo vielä sitä ovistakaa bongannu, eli tulee piiiitkä kierto. :shifty:
 
Mimi kyllä siinä aika selkeästi näkyy, eikä tarvi edes tihrustella :)

Mulla on myös mieluinen työ ja vakipaikkakin. kyllä mä olen miettinyt että jos nyt vaikka heti tulisi tärppi, niin miten ihmeessä menen kertomaan sen pomolle kun just vasta melkein palasin äippälomalta, olen muuten aika tunnollinen työntekijä, pää kainalossakin melkein töissä välillä, niin poden huonoa omatuntoa jo ehkä tulevista saikuista ja uudesta äippiksestä, vaikkei nyt ole vauvaa edes tulossa vielä, mutta edellisessä raskaudessa olin viikoista 25 asti saikulla niin mietityttää, vaikka hyvin tiedän että ei tälläisiä kannata murehtia etukäteen ja perhe menee jokatapauksessa kaiken edelle, viis muiden mielipiteistä :)
 
Larissa: Oon sun kanssa kyllä samaa mieltä tuosta vakipaikasta. Pakko sanoa, että itselläni oli vauvahaaveita jo melkein heti, kun aloin seurustella mieheni kanssa, mutta halusin naimisiin ennenkun meille tulisi lapsi. No häät oli ja meni, vauvakuume senkin paheni, mutta minä halusin sen vakipaikan myös ja niinpä sovittiin miehen kanssa, että odotetaan vielä. No vakipaikkaa ei kuulunut ja vaihdoin myös työpaikkaa sen toivossa ( tosin tykkään nykyisestä työpaikasta tuhat kertaa enemmän kuin entisestä), mutta niin vaan sanoin miehelle viime lokakuussa, että nyt loppuu ehkäisy ja marraskuussa aloitettiin yritys. Ja päällimmäisenä toiveena on se vauva, eikä enään se vakipaikka. Ja näin jälkeenpäin mietittynä, odottelin ihan turhaan yli kaksi vuotta, kun odotin sitä vakipaikkaa, jota en saanutkaan..
 
Silv, sä voisit huomenna päästää meidät piinasta ja tehdä sen digin :D

Mimi, oliko sun hcg varmasti 0 vai negatiivinen eli alle 10?
 
Takaisin
Top