Raskaaksi 2015

Mimi, S-prog olis vissiin sen keltsin lyhenne noissa kokeissa.

Silv, just se niiden piti ottaa, mutta eipä otettu prkl! No ei se olis kuitenkaan oikeaa tulosta antanu, kun tänään on vasta o-päivä vissin. Kilpparit oli viitteiden sisällä.

Murkku, olin ollu noin 1,5-2 h hereillä ennen koetta. Ja ei oo ollu seksiä tai tissien koskettelua viime päivinä, että olis tohon prolaktiiniin ollu vaikutusta. :grin Toisaalta, luin äsken netin syövereistä että toi arvo pitäis ottaa alkukierrosta eikä tässä vaiheessa kiertoa.

Mutta toi igA mua nyt vähän ihmetyttää, että mitä toi nyt tarkottaa kun se oli koholla. Vuonna 2013 se on näemmä ollut 1,1 ja nyt oli 5,52 joka on viiterajan yli.


Joo. Hieman ärsyttää että ei otettu niitä kokeita mitä piti. Mutta josko siitä lääkärikäynnistä ensi viikolla olisi silti jotain hyötyä! :signs003
 
Muokattu viimeksi:
No sitten ei katottu sitä keltsiä multakaan. Mikä järki tutkia, jossei kerralla katota kaikkia asioita noista verikokeista?
 
Mimi mulla tuli viimeks ku testasin pc:lle niin molempiin testeihin joku hämynen haamulainen/viivan paikka mutta raskaana en ollut... :(

Ääh. Mulla on kauhea olo. Tyttö on ollu lauantaista asti kipeenä ja kolme viimeisintä yötä ollaan nukuttu ihan pienissä pätkissä kun pienellä niin hankala olla. Ja sain itekin flunssan. Joka paikkaa särkee, pää tuntuu ku olevan täyttä pumpulia, päähän sattuu, paleltaa ja väsyttää niin hirveesti.... Kunpa ens yönä saatais jo nukuttua. Tytön piti alottaa huomenna päiväkodissa ja mun vihdoin töissä, mut minkäs teet ku kipeinä ollaan. :(

Sitä piti vielä kysästä et oiskohan se mun ovis voinu oikeesti olla jo eilen? Siis kun tuli just sellaset limat mitä luomu pimun blogissa esitetään. Ihan sellasta kirkasta ja venyvää, todella kostea... Ja kipuilut ja limat loppu siihen... :o En ymmärrä...
 
Silv: Hyvä, että sun työnajantaja osaa pitää suun supussa, mutta varmaan sen ei ollut vaikea arvata, että mistä on kyse. :) Milloin sää sen digin teet? ;)
 
Larissa ja Ruusa, mäkin katoin että pirteän näköiset teidän profiilikuvat vierekkäin. :grin

Silkkikorva, tervetuloa! Sulla on jännät päivät käsillä, plussatuulia! :wav

Soma, voi pahus jos vieraat sattuu huonoon aikaan. Tosin joskus se hiljainen peittojen heiluttelu on jännittävää. :wink

Anskunen, pidä hauskaa kylpylässä! Karkota täti pois, sano sille että on liian mukavaa siellä ilman.

Nougat, sullahan täytyy tulla plussa silloin jos on vuosipäivä! Ai kauhee, meillähän on kanssa vuosipäivä sunnuntaina. Olin ihan unohtanut! Pistän sen piikkiin, että nykyään saa jo muistella hääpäivää sen sijaan.

Junttura, pahoittelut negasta, mutta hyvä sentään että kierto oli normaalimittainen. Nyt seuraavaan kans ovis silloin kun pitää, ja plussaatte siitä!

Aaria, kiva kun kävit moikkaamassa, ja kiitos hienosta plussatuulesta! :)

Larissa, hyvä sentään että tutkivat mieluummin liikaa kuin liian vähän. :)

Late, varmasti puuhailitte tarpeeksi, älä siitä huoli. Tai siis hauskaahan se on, ei siinä mitään, mutta varmasti sulla on silti yhtä hyvät mahikset olla raskaana.

Täytyy jatkaa lukemista myöhemmin, nyt sauna on lämmin!
 
sohwia: kai mä sen aamulla teen.. Saa mielenrauhan.
Tai siis kai sen hcg:n nyt pitäs olla noussu jo sen verran et näyttää digillä????? "Testin herkkyys on 25 mlU/ml." -lukee rfsun sivuilla... Ja mitä noi pergcheckit on? 10? Ja niilläkin tulee vaan hailua??? Äh.
Nyt ois niinku kp35/30-32 dpo14 rv4+4...
 
Pisama, silloin se keltsi kuuluisikin näemmä ottaa. No multa sitä ei otettu ollenkaan (vaikka piti) ja ihan hyvä niin, koska se olisi otettu väärään aikaan :grin

Silv, eiks pc:t ole kans 25?
 
Larissa, voisko olla niin että lääkäri ultraa ja määrää sit vasta keltarauhaskokeeseen? Ku eikös ultralla nää missä vaiheessa kierto on?
Mut kuulemma ultrataan sitten lääkärissä :)
 
Mimi, en tiiä ultrataanko. En usko ainakaan :grin Mutta saa nähä, uskon että johonkin suuntaan tässä edetään silti ton ensi viikon lekurin jälkeen :grin Mie pysyn positiivisena!
 
Hei Somallehan mun piti sanoa, että yritätte touhuilla hiirenhiljaa, niin saatte mahdollisimman hyvin hyödynnettyä ovista. Vaikka toki mä ymmärrän miten hankalaa se on, jos on vieraita yökylässä. Tai menette yhdessä suihkuun/ saunaan, niin kukaan ei ainakaan sinne tuu ja vesihana päälle, niin ei kuulu ääniä. ;)

Silv: Sinä saat mielenrauhan kun teet sen digin, mutta mulla on vahva aavistus, että sitä odottaa myös moni muukin.. :D
 
Oikeassa olit! 25, sama ku apteekin testissä.

Sohwia: musta tuntuu et sitä odottaa enemmän muut ku mä ite :D mua vain pelottaa tehä se :D
 
No sitä minäkin oon vähän tässä ajatellut,että täällä todella moni sitä odottaa, minä mukaan lukien. Mutta teet sitten, kuin sinusta tuntuu hyvältä. :) Ymmärrän kyllä sua, jos sua sen tekeminen pelottaa. Tsemppiä! ❤
 
Silv, laskennallisesti dpo 14 on rv 4+0. Usein myös niihin 25 testeihin tulee helpommin viivat, kuin kympin testiin eli ei muuta kuin pissimään siihen digiin :D

Mimi, sori en kyllä osaa auttaa noiden kokeiden kanssa. Mä ole niitä yleensä vaan guugeloinut, kun ne on otettu. Musta kuulostaa kuitenkin oudolta, että rtestiin tulisi tuplat kp 14.
 
Voi hitto kun ärsyttää toi nettikauppa josta testit tilasin 4.2. Vieläkään ei ole tullut perille ja kuulemma perjantaina lähettivät uudet testit. Kyllä posti kulkee 1-2 päivässä. Taitaa niillä olla jotain logistiikka-ongelmia :(
 
Mimmu: juu itseasias muuten laskin noi rv:t edellisten menkkojen mukaan! Sori hutilointi :) mut oon vissiin laskenu ton dponkin väärin kun toi countdowntopregnancy näyttäis dpo 15 nyt :o ovistikkuun plussa 3.2. Äh, olkoon kuinka on, taidan aamulla uskaltaa pissiä sen :)
 
Noi appsit usein laskee dpot jotenkin hassusti. Mulla esim menkat alkaa aina omien laskujen mukaan dpo 15 niin appsit väittää luteaalin olevan 15 päivää vaikka todellisuudessa on 14. No worries, ei se ole niin päivän päälle :)
 
Ei oo muuten mitään halpoja noi hormoonitestit, ainakaan yksityisellä. Mulla meni pelkästään niihin monta sataa. Yks hormooni,en nyt muist mikä makso pelkästään jokusen satasen mistä kela ei korvaa mitään.
 
Takaisin
Top