Nuuhkulle isot pahoittelut ilkeän tädin töykeydestä!
Kyllä olisi sinunkin aika jo se plussa saada!
Juntturalle myös pahoittelut menkoista ja
psykoenkelille sekä
murkulle negoista.
Tervetuloa mukaan
Nougat ja
silkkikorva!
Milttis, oisko uuden testin paikka? Voihan sinne lekurille soittaa vaikka, kun menkat on viikon-kaksi myöhässä. Mutta yleensä ne vaan käskee oottelemaan niitä menkkoja eivätkä suostu esim. verikoetta tekemään
Yksityisellä varmaan tekisivät asialle jotain.
Minttulaku, kun aloitettiin tjottailu niin ajattelin juurikin noin, että en voi tehdä erikoisempia suunnitelmia, jos ne ei sovi raskauden kanssa yksiin. Nyt kun sitä plussaa on saanut jonkin aikaa ootella, niin ollaan kyllä eletty ihan normaalisti eteen päin. Mm. työpaikkakin mulla vaihtui äsken. Turha sitä on elää "mitä jos" ja "sitten kun"- meiningillä
Plussa tulee sitten kun se tulee ja siitä katellaan sitten elämää taas eteen päin uudelta näkökantilta :) Oikeastaan vaan vitamiinilisiä olen ottanut käyttöön, muuten elän ihan niin kuin ennenkin, kun liikunta ja syömiset on ollu aina ok.
liliina, onnea uuteen kiertoon! Sulla on oikea asenne tähän hommaan!
Azalea, kyllä tossa mun silmiin haamu näkyy!!!!!!
Täällä alkaa olla samanlainen plussa-aalto käynnissä kuin viime vuoden ketjussa tähän samaan aikaan vuodesta
Niin paljon olitte taas ehtineet kirjoitella, että nyt jää kyllä suurimmalle osalle kommentoimatta. Kaikki viestit kuitenkin luin :) Hitto, kun työ vie kaikki mehut ja häiritsee tärkeääkin tärkeämpää foorumilla pyörimistä
Mutta on se kiva, että on työ ja vielä kiva sellainen!
NAPAA: Labrassa käyty aamulla. Ottivat ainakin 6 putkiloa verta ja hirveä liuta oli testattavaa vaikka luulin, että ottavat vaan sen keltsin ja kilppariarvot. Onhan se hyvä, että ovat perusteellisia
Viikon päästä sitten lääkärille. Ovista oottelen edelleen. Plussaa en ole vieläkään o-testiin saanut vaikka kovasti on ollut limoja ja muitankin oireita. Toisaalta ihan sama vaikka kierto venyisikin, ei tunnu missään
On ollut niin hauskaa ja jännittävää uudessa työssä, että se pieni stressi on varmaan nyt siirtänyt ovista.
Muoks. Ehkä se ovis onkin tänään. Äskeinen o-testi on nimittäin jo huomattavasti haaleampi kuin eilinen joka oli mun silmään "lähes plussa".
Larissa kp 19/27