Raskaaksi 2015

Hei onko täällä ketään muuta joilla tulee ihan liian aikainen ovis? Mä en löydä edes netin ihmeellisestä maailmasta mitään tietoa asiasta.
 
Moikka,ilmottaudun "ryhmään" mukaan.Jonkin aikaa jo lueskellut ihania ja vähemmän ihania juttujanne.Meillä tyttö 12/11 ja nyt toisen yritystä 7/14 alkaen.Ensimmäinen sai alkunsa heti ekasta yrityksestä.Toinen onkin vienyt jo tovin.Nyt jännätään taas kp 28/30.
 
Omanapailen : laskurin mukaan ovis olis tulevana lauantaina ja olen iltavuorossa koko viikonlopun ja kaiken lisäksi meille tulee viikonloppu vieraita niin ei taideta päästä hyödyntää tätä kiertoa :violent001 Tai sit täytyy hyvin hiljaa ja varovasti heilutella peittoa iltavuoron päätyttyä :smiley-ashamed005 Ja flunssan oireita on nyt pari päivää ollut :(
 
silkkikorva, tervetuloa :greet025

Silv, mitä sä nyt enää sitä digiä säästelet? Nyt tekemään se ettei jää kaappiin pölyttymään :grin :wink

Tsemppiä kaikille, oli kierron vaihe mikä tahansa :Heartred

On. Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi viikonlopuksi. Huomenna hyvän ystävän kanssa kylpylään rentoutumaan poreisiin niin unohtuu ne murheet :)
 
Jos joku ihana viitsii, niin kaippa mutkin vois listata, tjottaillen tästä helmikuusta alkaen, oon niin tonttu että sohlaan jotain jos itse alan vai oliko täällä niin että onkin ihan listan päivittäjät?

Soma, jos onnistuu niin voihan sitä varoiksi etukäteenkin hyödynnellä :)
 
Nougat: Mun kiertojen pituus on 26-28, nyt kaksi viimeisintä kiertoa kesti sen 28 päivää. Eli tädin pitäisi tulla viimeistään 8.3, jos se on tullakseen. Toivon kovasti ettei se tulis. Meillä on menossa yk4. On kyllä kivaa, jos löytyy joku muukin täältä kenellä on suht samassa vaiheessa kierto, niin voidaan yhdessä jännäillä. :)
 
Hyvä Silv!! Hienoa! Tsemppiä, ainaku tekee mieli keksi jotain muuta tekemistä. Tupakka on kyl semmonen turhake, ärsyttää itteeki ku välil tekis niin mieli.. Mutta pahhaa se vaan tekkee!
 
Nougat: Mun kiertojen pituus on 26-28, nyt kaksi viimeisintä kiertoa kesti sen 28 päivää. Eli tädin pitäisi tulla viimeistään 8.3, jos se on tullakseen. Toivon kovasti ettei se tulis. Meillä on menossa yk4. On kyllä kivaa, jos löytyy joku muukin täältä kenellä on suht samassa vaiheessa kierto, niin voidaan yhdessä jännäillä. :)
Meillä vuosipäivä 12.3 ois niin mahtava plussata vuosipäivä lahjaksi :)
 
Nougat: Tuo ois varmasti ihana ja paras lahja teille molemmille. Toivotaan, että teillä tärppäisi tästä kierrosta! :)
 
Siira: kotona oli helppo kun ei ollu tupakkaa saatavilla, mut täällä töissä voi tehdä tiukkaa kun on pakko kumminkin avustettavan rööki käydä sytyttämässä :D
 
Meillä myös vuosipäivä 1.3. Niin ois se tännekin toivottua jos plussa tulisi tässä kierrossa :D
 
kp1, ristiriitaiset tunnelmat. Toisaalta oon ihan superonnellinen että kierto oli ekaa kertaa viime kesän jälkeen normaalimittanen eli 31 päivää tuli tälle nyt pituutta. Mutta olishan sitä plussaa ollut hieno tihrustaa...

Joku kyseli ikää, minä piakkoin 37 ja mies kolme vuotta nuorempi. Yritystä takana 12/13 lähtien. Odotellaan hoitoon pääsyä. Miehen simppanäyte viety ja sen tutkiminen tuntuu kestävän aika pitkään...

Silville valtavat onnittelut ja toki muillekin plussanneille! :) Ihanaa!

Pahoittelut negoista, tädeistä ja muista vastoinkäymisistä.
 
Hei jes! Pääsin kerranki ketjun loppuun niin että ehdin vielä nopeasti kommentoimaan..

Paljon onnea uusille plussille :) Ja Silv: testailussa tuttua.. kun aikasin alottaa, saa pitkään haamuilla :D

Paljon tervetuloa uusille, teitä on monta :welcome Jääköön visiittinne lyhyeksi!

Ja pahoittelut aina niin ikävistä tätien vierailuista.. täällä mukanaeletään teidän jännittystä ja kyllä se vaan on aina niin epätoivottu vieras :smiley-angry019

Paljon plussaa kaikille! :talk017:talk017:talk017:talk017
 
Erään malttamattoman tilaamat testit tuli ja piti yks tehä tietty heti :D Dpo 10.
 

Liitteet

  • 1424274694076.jpg
    1424274694076.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 173
  • 1424274703443.jpg
    1424274703443.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 176
Musta tossa on vaan tyhjä viivanpaikka kylläkin, mikä jännästi näkyy tossa negatiiviversiossakin :rolleyes:
 
Junttura: Pahoittelut kp1:stä, mutta hyvä juttu, kun kierto ei venynyt liian pitkälle. Kyllähän se tädin tulo varmasti aina harmittaa, mutta josko tämä seuraava olisi se plussa kierto! Tsemppiä! :)
 
Nuuhkulle isot pahoittelut ilkeän tädin töykeydestä! :shifty: Kyllä olisi sinunkin aika jo se plussa saada!

Juntturalle myös pahoittelut menkoista ja psykoenkelille sekä murkulle negoista. :sorry:

Tervetuloa mukaan Nougat ja silkkikorva! :welcome

Milttis, oisko uuden testin paikka? Voihan sinne lekurille soittaa vaikka, kun menkat on viikon-kaksi myöhässä. Mutta yleensä ne vaan käskee oottelemaan niitä menkkoja eivätkä suostu esim. verikoetta tekemään :sour: Yksityisellä varmaan tekisivät asialle jotain.

Minttulaku, kun aloitettiin tjottailu niin ajattelin juurikin noin, että en voi tehdä erikoisempia suunnitelmia, jos ne ei sovi raskauden kanssa yksiin. Nyt kun sitä plussaa on saanut jonkin aikaa ootella, niin ollaan kyllä eletty ihan normaalisti eteen päin. Mm. työpaikkakin mulla vaihtui äsken. Turha sitä on elää "mitä jos" ja "sitten kun"- meiningillä :wink Plussa tulee sitten kun se tulee ja siitä katellaan sitten elämää taas eteen päin uudelta näkökantilta :) Oikeastaan vaan vitamiinilisiä olen ottanut käyttöön, muuten elän ihan niin kuin ennenkin, kun liikunta ja syömiset on ollu aina ok.

liliina, onnea uuteen kiertoon! Sulla on oikea asenne tähän hommaan! :joyful:

Azalea, kyllä tossa mun silmiin haamu näkyy!!!!!! :happy093


Täällä alkaa olla samanlainen plussa-aalto käynnissä kuin viime vuoden ketjussa tähän samaan aikaan vuodesta :excited001

Niin paljon olitte taas ehtineet kirjoitella, että nyt jää kyllä suurimmalle osalle kommentoimatta. Kaikki viestit kuitenkin luin :) Hitto, kun työ vie kaikki mehut ja häiritsee tärkeääkin tärkeämpää foorumilla pyörimistä :grin Mutta on se kiva, että on työ ja vielä kiva sellainen! :joyful:

NAPAA: Labrassa käyty aamulla. Ottivat ainakin 6 putkiloa verta ja hirveä liuta oli testattavaa vaikka luulin, että ottavat vaan sen keltsin ja kilppariarvot. Onhan se hyvä, että ovat perusteellisia :grin Viikon päästä sitten lääkärille. Ovista oottelen edelleen. Plussaa en ole vieläkään o-testiin saanut vaikka kovasti on ollut limoja ja muitankin oireita. Toisaalta ihan sama vaikka kierto venyisikin, ei tunnu missään :grin On ollut niin hauskaa ja jännittävää uudessa työssä, että se pieni stressi on varmaan nyt siirtänyt ovista.

Muoks. Ehkä se ovis onkin tänään. Äskeinen o-testi on nimittäin jo huomattavasti haaleampi kuin eilinen joka oli mun silmään "lähes plussa".

Larissa kp 19/27
 
Muokattu viimeksi:
Huhhuh miten paljon viestejä :D nyt kun on töissä niiin ei kerkee täällä roikkua enää niin paljon :D
Silv, mä tulisin hulluksi sun tilanteessa ja juoksisin pää kolmantena jalkana apteekkiik hakemaan digejä kasan !!! :D mä oon niin stressi erkki että huhuh.m.

On: ovis oli siis 14-15 pv???sillon ainakin se hymynaama iskeyty tikkuun ja muutamaan otteeseen ennen ja oikeaan aikaan puuhailtiin mut tuntuu että enemmänki ois voinu ;) if u know what i mean ;) ;) ;)

Joten oottelen taustalla tässä vajaa pari viikkoa mahdollisia menkkojen alkua... ristiriitaiset tunteet kun on nii kivaa nyt töissä :( :( mut perhe on tietty nro 1.. harmi ku kaikkea ei saa :D
 
Takaisin
Top