Raskaaksi 2015

Täällä on kp34/28, ei tätiä eikä isommin edelleenkään oireitakaan mihinkään suuntaan. Testattu on viimeksi kolme päivää sitten puhtoinen nega.
Missä vaiheessa kannattaa ottaa yhteys terveyskeskukseen jos ei menkat ala ja testi vaan näyttää negaa.
 
Mukkis: Joo siis meidän sammari on oikein kokenut hotellissa olija, se tykkää oikein kovasti. :grin ollaan usein hotellissa 3-5 kertaa vuodessa. Varsinkin Sokos-hotellit on kivoja kun niistä saa sellaisen herkku/kakkapussi kassin kaupan päälle. Mut nyt se mihin me mennään niin me ollaan vaan siellä hotellissa yötä vain ja sit ollaan riennoissa päivät ja siellä ei saa joka paikassa olla koiria niin sanoin just miehelle että sen on kuitenkin parempi olla hyvillä lenkityksillä hoitolassa (täällä on yksi ihan superhyvä!) kuin et istuu autossa koko päivän. Ja sit jos sattuu et on kuuma niin sit siitä ei tuu mitään. Ja hotelli huoneeseen sitä ei voi jättää kun me ollaan yhtäjakoisesti menossa liian kauan (se on tottunut et on pääsääntöisesti yksin 3-4 h max, tosi harvoin kauemmin, ja vaikka ei oltaskaan se saa ovet auki sisäpuolelta ja se on aika villi, helposti haukkuu tosi paljon kun kuulee ääniä ja oottaa et me tullaan. Aina kun käydään aamupalalla niin joudutaan siksi aikaa viemään se autoon :hilarious:
 
Pahoittelut negoista ja tädeistä!

Silv, koitas nyt vaan uskoa ❤️:woot:

Antzeliina, nyt tarvii keksiä hyvä tekosyy, miksei yövieraat voi tulla :grin Vitsit, katon joka kerta, että oot tehnyt r-testin! :wacky:

Milttis, tädillä ei ole sinne nyt mitään asiaa, pysykööt jatkossakin poissa! ❤️

Minttulaku kyseli yrityksen vaikutuksista suunnitelmiin. En anna niinkään yrittämisen vaikuttaa, mutta jos pääsen syksyllä endon kiinnikkeiden poistoon, mietin sitä enemmän. Toisaalta en halua senkään vaikuttavan suunnitelmiin, mutta aina tulee mieleen, entä jos? Eniten kuitenkin suunnitelmiin vaikuttaa toiselt kantilta yrittäminen. Eli mulla olisi kuntoutus edessä (pari-kolme kuukautta pois kotoa), joka tarkoittaisi, ettei olisi mahdollisuutta plussaan senkään vertaa. Haluan ensin plussan ja sitten vasta kuntoutukseen. :rolleyes:

Täällä tuli pakkosairaslomapäivä. Kuumetta edelleen, mutta lisäksi järkyt vatsakivut. Muutamaan otteeseen lyhistynyt lattialle kaksinkerroin. Endo taitaa taas kiusata. :mad:

Muoks. Ihanaa Iiliina, että vihdoin tuli asialle selvyys! Tosin, plussa olisi ollut kivempi! Mutta tsemppiä uuteen kiertoon! ❤️
 
Hei kaikki!

Olen jo pitkään ilman tunnuksia seuraillut keskusteluanne ja iloinnut plussista teidän kanssa. Onnea kaikki plussanneet! Päätin uskaltaa itsekin liittyä nyt keskusteluun. Täällä metsästetään ovulaatiota nyt kp 12 & kovasti ovulaatio tuntemuksia. Mä niin tahdon onnistua tässä kierrossa. Kaikille tsemppiä tuleviin kiertoihin!

Pakko erikseen mainita tosta Silvin plussasta olin jotenkin erikoisen iloinen! Kivaa keskiviikkoa!
 
Tyhmä viivanpaikka taas testattu. Nyt jään vaan odottelemaan mitä lääkäri sanoo tilanteestani... :(
Miksi noihin testeihin sellaisia pitää tulla?!?!? Ihan tyhmää!
 
Jee nyt mä pääsin vihdoin töistä ja pakkohan mun oli ihan tietokoneelle tulla kattoo kunnolla nää viestit. Oon välillä niin onneton tuon puhelimen kanssa, kun siihen ei oo saanu ladattua sitä vau:n sovellusta. Pitäis vissiin ostaa samsung tai iphone, mutta en viittis tän foorumin takia pelkästään vaihtaa sitä, kun muuten oon kyllä tyytyväinen mun puhelimeen.. :shy:

Darkmimosa: Pahoittelut sinulle tädistä! :sad001 :Heartred

Psykoenkeli: No voi höh, ois saanut se testi näyttää negan sijaan kyllä plussaa! :sad001

Nyytti: Tsemppiä sulle kovasti ja toivottavasti nuo kivut helpottaa sulla. Tuo täti on kyllä niin ikävä, kun tulee ihan väärään paikkaan ja sitten tuo mukanansa kipuja. :grumpy: Ja toivottavasti saat ensi yönä vähän paremmin nukuttua, kuin viime yönä.

Ja pakko vielä kommentoida Silville, että hieno homma, kun oot pystyny olemaan polttamatta! Taisiis "huijaamaan" itseäsi. Jatka samaan malliin! :gen014
 
Nougat: :welcome ja toivottavasti vierailusi täällä on lyhyt ja saat pian plussan! :happy: Ja nyt eikun vaan peittoja heiluttelemaan, jos ovis on lähellä. :wink Itsellä on menossa kp 11, että aika samassa vaiheessa ollaan sun kanssa.
Onko sulla minkä pituisia sun kierrot yleensä? :)
 
Nyytti, kivut on kyllä niin inhottavat. Musta tuntuu että ne on jotenkin henkisesti tuntuneet pahemmalta sen jälkeen kun aloitti yrityksen.

Rosann, toivottavasti lääkkeet auttaa ja kierto pitenee. Onko sulla jo aiemmissa kierroissa ollut terot mukana?

Mymmelisti, niin kuin Silv sanoi, niin ei edes yksityiselle pääse suoraan, pari kuukautta voi hyvin mennä, eli ehkä kannattaa soitella vaikka haluaiskin säästää.

Antzeliina, munkin mielestä vielä nega toi ovistesti.

Liisu, pitkä on teilläkin taival, voimia. :hug013

Silv, tosi hienosti menee sun tupakan vähennys! :smiley-bounce012

Liliina, hienoa että kierto ei pitkittynyt enempää! Nyt saatte pian uuden yrityksen kehiin. :)

Myy, kuulostaa tosi pahalta sun kivut. Varovainen voimahali. :hug013

Nougat, tervetuloa! Ootteko jo pitkään yrittäneet/tjottailleet?

Muurahainen, viivanpaikat on tosi tyhmiä kyllä. Saisivat kieltää moiset. :mad:
 
Mä en masennu, vaikka nega ärsyttääkin. Plussaa odotellessa voin keskittää energiani painonpudotukseen ja työharjoitteluun. :) ja enää 2kk niin mies pääsee lomille ♥
 
Beisla, kiitti vinkistä, kirjoittelin hieman tuonne kolmosen kuumeilijoihin, mutta siellä ei kyllä tapahdu juurikaan :) kyllä mä täällä lueskelen ainakin jollei muuta kerkiä arjen tiimellyksessä.

lämpöiset halit tädin yllättämille ja myös negan saaneille, tosi kurjaa varsinkin kun joutuu odottelemaan eikä ole merkkejä suuntaan tai toiseen.

silv, ihana plussaviiva :Heartpink

Myylle ja Nyytille myös voimahalit, kipujen kanssa ei todellakaan tarttis kenenkään kärvistellä

Niin ja ovisonnea, antzeliinalle ja muillekkin, en muista kaikkien nimimerkkejä just :) meilläkin ovista odotellaan viikonlopuksi...

Täällähän on paljon porukkaa, joilla myös nyt juuri 1 täyttävä tai täyttänyt, oma täyttää ensi viikolla :)
 
Milttis: mä oon jostain bongannu et jos 2 vk on menkat myöhässä ja testi näyttää negaa niin sit vois verikokeen saada.. voin olla kyllä väärässäkin mutta tälläistä muistene. Kumpa eivät alkaisi ollenkaan ja plussa ilostuttaisi päivääsi :rolleyes:

Muoks. Tervetuloa uusille :dance008
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Nougat, tervetuloa!

Niin joo, Milttikselle piti sanomani, että juuri eilen terveydenhoitaja minulle sanoi, että menkat voi olla parikin kuukautta myöhässä ihan vaan stressin takia ilman, että sitä kannattaa sen kummemmin tutkia. Tosin tämä sama terkka oli sitä mieltä, ettei raskautta voi testata verikokeesta, joten...
 
Hirveen herkästi ne ei kyl ala mitään tutkimaan.. Kaverilla ei tehty ennen mitään, ennen kun sillä oli 4kk menkat poissa.. Mut toki tähän vaikuttanee satakunnan muutenkin niin loisteliaat terveyspalvelut! Tuntuu että aika paljon riippuu paikkakunnasta ja hoitohlökunnasta kuinka toimitaan..

Mut raskaustestipaketissahan sanotaan et pitäs heti soittaa jos kierto venyy ja testi näyttää negaa toistamiseen. Et tiedä näistä nyt sitten..
 
Milttis: kovin herkästi ei terkkariin oteta verikokeisiin jos testi on nega, on niin äärettömän pieni mahdollisuus, että olisi positiivinen. Terveyskeskuksessa katsotaan normaaliksi tuollaiset kp 34/28, hormoonit ja stressi yms voi vaikuttaa kiertojen venymiseen.
Nougat: :welcome ja toivottavasti vierailusi täällä on lyhyt ja saat pian plussan! :happy: Ja nyt eikun vaan peittoja heiluttelemaan, jos ovis on lähellä. :wink Itsellä on menossa kp 11, että aika samassa vaiheessa ollaan sun kanssa.
Onko sulla minkä pituisia sun kierrot yleensä? :)
Ihana, että joku menee kierrossa melkein samaa tahtia, voi sitten yhdessä jännätä :D Mulla Terolut kuurin jälkeen kuukautiset ollu sitä 28-30/28. Viime kierto oli oppikirjan mukaan sen 28, joten aika tässä näyttää miten se kierto asettautuu. Vahvasti on mulla näitä ovis tuntemuksia ja niitä kyllä hyödynnetty. Millainen kierto sulla on?
 
Beisla: Yritystä takana 10-11/14 lähtien. Sain sillon terolut kuurin ja sain kiertoni normaaliksi. Sitten tuli plussa ja keskenmeno. Keskenmeno sotki kiertoa ja nyt ollaan aika hyvillä mielin kierron suhteen :) Joten en osaa oikein sanoa mistä asti sitä virallista yrittämistä on ollut. Ehkäpä 1/15 oli sellainen ensimmäinen virallinen Tero kuurin ja KM jälkeen. :)
 
Ei sen niin virallista tartte olla, monet täällä tjottailee. Mutta ihan miten tykkäät, merkkaan sutkin tohon meijän listaan. :)
 
:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 20.2.
Junttura yritystä 12/13
Ilpuriyritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14 TESTAA 23.2.
Silv yritystä 5/14 TESTAA 16.2
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 28.2. (kp31/18-35)
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
elmiina tjottia 9/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
lime- yritystä 10/14
Nougat yritystä 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Tinttarilla- tjottaillen 10/14
titem tjottia 10/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 23.2.
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 26.2.
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Tassu yritystä 12/14
be yritystä 1/15
liliina yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
SannaMiia yritystä 1/15
Skippi yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
piglet yritystä 2/15
Ruusa tjottia 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Tintti-8 yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Psykoenkeli tjottailua? TESTAA 18.2.
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?


(75 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA?

Laitoin nyt sut Nougat sinne 10/14, mut sano jos haluat muun päiväyksen.
muok. silkkikorva ja Ruusa lisätty
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top