Minttulaku, täällä kirjoittelee 34v ja mies on 41v. Minulla on pian 5v täyttävä poika ja meillä on yhteinen juuri 1v täyttänyt tyttö. Kolmatta siis kuumeillaan :)
Kolmasti olen plussan testiin saanut ja aina testannut vasta kun menkat vähintään pari päivää myöhässä. Tässä kierrossa testasin jo menkkojen oletettuna alkamispäivänä, kun sattui kuopuksen syntmäpäivälle ja olis ollu kiva saada plussa siklloin. Normaalisti en harrasta huvin vuoksi testailua :)
Mä kyllä suunnittelen elämää tällä kertaa siltä pohjalta että "kun"plussaan, positiivinenhan pitää olla
Hoitovapaalla olen, joten työjuttuja muutenkaan ei oo ajankohtaista ajatella. Espanjaan ollaan menossa huhtikuussa ja ei mua haittaa vaik raskaana sillon jo olisin. Mä en juo tai polta, niin ei oo väliä sellaisistakaan :) Saas nähä millanen reissu tulee noiden 1 ja silloin 5v hulivilien kanssa, kuopus juoksee jo nyt ja kiipeilee ihan joka paikkaan :D
Oon saanu esikoisen maaliskuussa ja kuopuksen helmikuussa, joten oon ollu isoimmillani aina toppatakin alla talvipakkasilla. Siks oon miettiny et ois kiva olla raskaana kesälläkin, kunhan ei ois viimeisillään :) Joten tää marras-joulukuu LA:na ois ihan ok, ois jo pömpsistä loppukesästä, mut menis silti samat ulkokamppeet vauvalle kun mitä on jo valmiina + tulis se lähelle parin vuoden ikäero kupuksen kanssa :)
Nyt tähän väliin tuli mieleen ne teidän aiemmat keskustelut eri vuoden ajoista lapsensaannin kannalta ja horoskooppimerkit!
Mähän olen se paha ja parjattu skorppari, myös nousevalta merkiltäni
En mielestäni kyllä ole sellainen kun monissa kirjoituksissa skorpparit ovat. Mistä lie saanut sekin parjaus alkunsa :) Esikoinen on Oinas ja kovapäinen kyllä on..
Kuten Minttulakulle jo kirjoittelin,niin haluaisin saada tämän kolmannen mielellään niin, että esikoisen ja/tai kuopuksen vanhat vermeet menis, eli samaan aikaan talvi ja kesävaattet +kengät ois suht sopivia. Niitä pidetään vauva ja pikkulapsiaikana niin lyhyen tovin, että hyvänä ovat pysyneet joten taloudellista säästöä tulisi. Iso maha olis kiva saada muulloinkin kun kylmillä talvipakkasilla, ois kiva saada vähän esitelläkkin sitä masua :)
Silv, kovasti tsemppiä sullej a muille juuri plussanneille tupakanpolton lopetukseen!
Se on tuskaisen vaikeaa, tiedän kahdesti lopettaneena! Ihan turha on mielestäni kyllä pelotella millään itseaiheutetulla keskenmenolla, eihän teillä ole näinä ensimmäisinä viikkoina yhteistä verenkiertoa tai mitään, jolloin sinun tekemisesi pieneen alkioon vaikuttavat. Toki on hyvä lopettaa pian, mutta ei tässä nyt mitään hätää ja vaaraa vielä ole :)
Mun tekee edelleen aina välillä mieli tupakkaa, mutta koska lopettaminen on niiiin kamalaa, niin parempi olla aloittamattakaan kun tässä plussaa kuitenkin toivotaan :)
Mies ei pystynyt lopettamaan missään vaiheessa vaan jäi puheen asteelle.
Ruusalle tervetulotoivotukset! :)
Pepe, mie repesin kuin luin sun kirjoituksen että "miten voi parantaa
miehen laatua"
Anzeliina, ootko käyny tarkistuttamassa ettei olemitääntulehdusta? Ei kai se pitäis kamalan pahalle haista.
Tuo kokkaraisuus kuulostaa hiivatulehdukselta.
Nuuhkulle pahoittelut tädin saapumisesta
on:kp2 ja tulee kuin saavista kaartamalla.. älyttömät kivut vielä päälle, en muista koska ois näin koskenu menkkojen aikaan!
Väsy on kiin kamala, et pakko varmaan kellahtaa kohta pikku hetkeks sohvalle ja laittaa luuri herättämään,kun esikoista pitää lähteä hakemaan virikehoidosta. Kuopus nukkuu partsilla ikkuna auki. Pitääv ielä varmistaa et tuleeko mies siks aikaa kotiin kun haen poikaa.
Kuopus sai eilen 1v neuvolassa kolme rokotusta ja yö oli sen mukainen, kitinää, vikinää, itkua ja parahtelua. Valvottua tuli paljon.. aamulla sillä oli 38 lämpöä. Mutta joo, nyt hetken huili!