Raskaaksi 2015

Mutta Silv, meika nakee viivan laseilla ja ilman ja se onki jo aika vahva ku meika sen nakee, varovaiset onnittelut!

Tervettuloa myos uusille, pikaista poistumista (plussaa) teille kaikille

Taalla kp oisko 30 ja sairaalasta saatu testi poltaa taskussa... mietin uskaltaisko sen teha viela tanaan, huomenna pitaa kuitenki kayda apteekissa vois ostaa lisaa... dpo ois vissiin 13 jos tuntemusten mukaan mennaan.
 
Darkmimosa toivottavasti plussa tulee :)

Minttulaku täällä 20v sekä mies 21v. Ja nyt menossa yk18. Yritys aloitettu 8/2013. Tervetuloa toivottavasti visiittisi on lyhyt :)

Joku muukin uusi oli tullut. Tervetuloa :)

Silv tsemppiä tupakan lopettamiseen!

Mymmelisti ja be meille kaikille plussat sitten 3 viikon päästä? ;)


Muoks: lueskelin miten vois parantaa miehen laatua ja tää juttu oli mulle ihan uutta! Mä kun luulin että liiallinen seksi heikentää laatua :D

http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Raskaaksi-tulo-ja-seksi/Seksia-joka-paiva/
 
Mun on pakko nyt myöntää miten tyhmä tai tietämätön mä oon ollut: Beisla, mä oon jotenkin ennen kuvitellut (tai ehkä en oo vaan aatellut asiaa tarpeeksi), että naisparien lastenhankinta on niinkin yksinkertasta kuin tyylillä "pokaa äijä baarista oikeeseen aikaan, suostuttele ilman ehkäsyä sänkyyn ja voilá". :D Toki nyt tarkemmin aateltuna siinä on aika monta muttaa...mutta jotenkin siis pidin tota ykkösvaihtoehtona ja sitten keinohedelmöitystä niille, jotka eivät jostain syystä halua toteuttaa tota ekaa tapaa. Tää koko luovuttajahomma on ollut tosi mielenkiintosta luettavaa ja oon onnellinen, ettei mun tuttavapiirissä oo tähän mennessä ollut naispareja, sillä mähän oisin nolannut itteni totaalisesti :D
 
Beisla, niinpä parempi olla oikeassa :D

On: epäilen kyllä noita viivaloita noissa tikkuloissa, mitään muita oireita ei raskautumisen suuntaan mun mielestä ole ollut, kuin tää etova olo ja herkistynyt hajuaisti. Tota etovaa oloa on kyllä ollut nyt jo koko kierron aikana, clomit tekee sen. :(

Uusille täältä myös tervetuloa, toivottavasti visiittinne tänne puolelle on lyhyt. :)

Nimimerkeistä ollu puhetta, mullakin on sellainen kananmuisti noiden nimimerkkien muistamisessa. Sen takia jää aika monelle kommentoimatta, kun ei muista kuka mitä oli kirjoittanut. Tietokoneella kun on on helpompaa vastailla. :)
 
Kiitos vastauksista Vesta ja Beisla! Pitää nyt vaan tikutella ja kattoa lähteekö se viiva jossain vaiheessa vahvistumaan vai ei. Kipuiluista ja ns kosteuden lisääntymisestä voisi kyllä päätellä että ovista kohti oltais menossa, mutta katsotaan.
Mut saattaa olla et meiltä jää ovis hyödyntämättä, kun mies on taas fiiliksellä "ei jaksa, ei jaksa" ja mun äiti tulee tänne perjantaina, se lähtee tiistaina ja me lähetää sen luokse torstaina... eli jos kierto on 29 päivää, niin ovis olis nyt pe ja pitäs siis pupuilla tänään, huomenna ja/tai torstaina, jos kierto on 34 päivää niin ovis olis ens ke, mut eipä oikein onnistu puuhailut kun se mun äiti on täällä... Nooo... Kassellaan taas ens kierrolla...
 
Tänään käyty jalisharkoissa. Hyi että kun ällötti ku valkkaria valu koko ajan puolentoista tunnin harkkojen ajan. Eikun wc paperia pöksyihin ja homma jatkui. :D onko muilla pahanhajuinen valkovuoto? Miulla itselläni haisee ihan pirun pahalle!!

Tervetuloa Minttulaku ja muut. Täällä kirjottelee 21-vuotias naisen alku, mies on samanikäinen. Esikoinen syntynyt 8/13. Saanut alkunsa vähän vahingossa. Nyt pikkukakkosta yritetään ensimmäistä kiertoa.

Ja tupakka keskustuun.. itsellä mies lähti armeijaan 2012 heinäkuussa jolloin jäin yksin ja alotin polttamaan. Marraskuussa sain tietää olevani raskaana ja tupakka loppu kun seinään. Tyttö lopetti rinnan 4kk joka otti niin kovalle että alotin uudestaa.. ja sillä tiellä yhä. Välillä oon useamman päivänkin polttamatta mutta aina ratkeen uudestaan. Eka maistuu tosi pahalle ja toisenkin alku mutta sitten taas jään koukkuun..
 
Joo tuo tupakka on kyl paha, ite sorruin myös raskauden jälkeen. Mulla myös mies mukana lopettamassa niin huomattavasti helpompaa! Ekan raskauden aikana ukko kyl sortu, mut ei polttanu kotona ollessa..
 
Tulin kurkkaamaan tällekkin puolelle kuulumisia ja Silv!!!! Mitä uutisia! Aivan selvä plussa puhelimen näyttöönkin pärähti! Olen niiiiin onnellinen sinun puolesta♥♥♥♥♥
Pakko tulla vakoilemaan sitten niitä leffaviivoja kun iskee ne ruudulle seuraavaksi! Onnea! :)
 
Pepe todellakin plussataan! ;)

Antzeliina mulla valkovuoto haisee vain silloin kun on hiivatulehdus päällä. Onko muita oireita? Kirvelyä, kutinaa tai punoitusta limakalvolla?

DarkMimosa pahoittelut negasta. :(
 
Pahoittelut negasta DarkMimosa!

Mä vielä omanapailen. Äsken iltapisulla ja pesulla käydessä tuli kyllä niin oppikirjamaiset ovislimat ku olla ja voi... Mut siis eiks nyt oo liian aikasta? Tai siis, mitä jos se ovis onkin jo nyt, mietin vaan kun siinä ovistestissä oli toissa päivänä viiva ja sen jälkeen eilen ihan haalea haamu enää ja tänään ei oikeestaan enää minkäänlaista viivaa.... :o Hämmentävää... Nyt siis kp13/29-34...
 
Be: ei oo mitään oireita. Ja miulle on aika normaalia et haisee.. Joskus ennen esikkoa niin valkovuoto oli kokkareista ja nyt tulee ällötys.. eli kun laitoin sormen emättimeen niin se sormi näytti ihan ku se ois uinut kokkeli piimässä ja ne kokkelit oli siinä sormessa ja voi jumatsuikka se haju sillon! Jotain aivan uskomattoman kuvottavaa.

En tiiä oisko jossain sit jotain vikaa mut toisaalta tuli yks kaks mieleen yläasteeltakin en sillon haisin aina kun kärpän raato tiettyyn aikaan. Enhän mie sillon älynnyt mistä se vois johtua mutta nyt kun vanhempana ja viisaampana aattelee niin sehän on voinut olla just tuo ovis tuloillaan.
 
Tyttötiikeri; se viiva voi tummua ihan yhtäkkiä. Mulla tässä peräkkäisten päivien testit.
 

Liitteet

  • 1424207559395.jpg
    1424207559395.jpg
    31.8 KB · Katsottu: 144
Myy, kiva että liityt piinailijoihin. Sais kyllä teille plussa tulla jo!

DarkMimosa, pahoittelut negasta. :sad001

Azalea, kiva että oot tykännyt lukea. Toivottavasti en kuulosta tärkeilevältä, mutta on tossa "pokaa mies baarista" -tavassa on tosiaan aika monta muttaa: esim. ite en ole ylipäätään sellanen, joka haluais harrastaa seksiä ekoilla treffeillä, sit jos miehet ei kauheesti kiinnosta... ja tietty tautiriski tuntemattoman kanssa. (Luovuttaja ja mä käytiin tautitesteissä.) Eikä ehkä puolisokaan innostu aiheesta. Jos vaikka heteroparilla miehellä ei oliskaan siittiöitä tms., tuskin se olis iloinen ajatuksesta että vaimo käy hakemassa siittiöt joltain muulta. :p Ja vielä kun harva onnistuu ekasta kerrasta... Mut nää on vaan asioita joita moni ei varmaan tuu edes ajatelleeksi, koska ei ole tarvettakaan miettiä. Ei se nyt oo noloa jos ei tiedä, ei kaikesta ole aikaa ottaa selvää. :)

Tyttötiikeri, harmi jos kierto jää välistä, mutta voihan sitä ovista tikuttaa silti. Voi vähän kartoittaa milloin se tulee eri kierroissa.

Antzeliina, mullakin joskus silloin vaan haissut pahalle jos on ollut hiiva. Kutinaa mulla ei ole, se on ollut ehkä ainut oire.
 
Joo siis nuo mäkin tajusin, kun asiaa aloin ajatella, en vaan just ollut sitä sen enempää ikinä aatellut, kuvitellut vaan, että "helppoa kuin heinänteko". Niin se elämän mustavalkoisuus asia toisensa jälkeen muuttuu värimalliseks, kun oppii lisää ;)
 
Oottepa olleet taas tosi ahkeria kirjottelemaan tänne.:) Ehin joitain sivuja lukea viikonlopun aikana iltavuorojen lomassa ja laitella tykkäyksiä..yms. Eilen olin ekassa yössä, mut työkoneet ol "pois pelistä",(joku yhteysvika). Miul ol oma tabletti mukana, mut se ei oo sama asia lukea siitä ja viel yrittää kirjoittaa jotain sillä ku tavallisella näppäimistöllä, joka on näis koneissa työpaikalla. Koitin kahlata pikaisesti teijän viestit.

Täällähän on alkanut plussa-aalto.! Jippii!:happy093

Paljon onnea: Tintuska, Sazu, Vesta, Minniee, Siira, Zorro ja Silv.:smiley-bounce016 Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan. Silv: Tuo on selkee plussa!:wav

Pahoittelut menkoista: Unicorn, Pisama, Hampaaton, Nyytti!:sad001 Olikohan viel muita?:oops:

Milttis: Pahoittelut negasta.:sad001

:welcome Uudet: Nnipsu, Minttulaku, Tinttarilla, Ruusa. Olkoon visiittinne lyhyt.:signs003

Mariska: Tsempit ultraan.:) Tuuhan kertoo kuulumiset.

Mymmelisti: Tsemppiä klinikalle soittoon voimahalin kera.:hug013

Be: Kiitos ku laitoit linkin lyhenteistä.:signs001Miekään en viel kaikkea muista ja välil ihmettelen, mitä joku juttu tarkoittaa.:dontknow

Täällä menkat loppu sunnuntaina( eilen tul pientä jälkeä ph-suojaan, et varmaan lask. niin, et tännään kp 6. Meil onkin Be, Pepe ja Mymmelisti jännät-ajat samaan aikaan, ei kun päräytetään plussat, eiks vaan?:) Hups! Kello onkin jo paljon. Nyt täytyy lähtee tekemään "hiljainen kierto" osastolla ja sitten toiselle osastolle kahville.
 
Kiitos onnitteluista :

Anzeliina: voi kyllä olla muukin bakteeritulehdus, mulla joskus ollut ja oireet just tollaset

Minttulaku: minä just 37v. täytin ja mies 42v. Kuudes olisi haaveissa 1/15.
Testailen jo ennenkuin kuukautisten pitäs alkaa ihan mielenkiinnosta ja siks kun olen hätähousu ;)

Nyt on talletus tällepäivää tehty ja toivottavasti veikkoset osaa uida perille asti. Huomenna laskennallinen ovis, joten eikös ole aika hyvään saumaan lastattu tää laiva?
 
Silv, hehe, ei ollut tarkoitus säikäyttää! Neuroottisena listaihmisenä järjestin vaan mun nimen aikajärjestyksen mukaan oikeaan kohtaan. Ja lisäilin katariinan uuden LA:n ;) Beislan tekemä aakkostus tuohon listaan sai mut muuten huokailemaan ihastuksesta. :grin
 
Kiitos be lyhennelinkistä, alkaa aueta kaikki pikkuhiljaa ja muillekin kiitokset kaikista vastauksista! Pelkästään mukavaa minusta, kun on näin aktiivinen ryhmä!
Täältä saa hirmuisesti lisää intoa ja paikan käsitellä tätä asiaa muutenkin :)

Beisla, kiitos asian avauksesta! En minäkään ole oikein tiennyt siis että onko ylipäätään mahdollista naisparin hommata lapsia vai onko sille jotain esteitä. Mutta ilmeiseti ei ole ja olen siitä todella iloinen! Itse olen ajatellut että tuo baarista isäehdokkaiden pokaaminen olisi enempi jotain jenkkielokuvien hölynpölyä.

Lähtispä täti jo ja saisi alkaa tarkkailla merkkejä ja pääsisi hommiinkin x) Odottavan aika on pitkä...

Hei miten muuten, mietittekö te muut tulevaisuutta niin että jos nyt raskaudun niin voiko tehdä suunnitelmia joihin ei välttämättä sovi se raskautuminen? Elättekö päivän kerrallaan vai jätättekö tavallaan joitain asioita suunnittelematta tai sopimatta sen takia? Olen itse huomannut pohtivani tulevan kesän matkustelua vähän myös siitä näkökulmasta jos silloin jo odottaisikin. Mutta jotenkin tuntuu silti tyhmältä, että jättäisi elämää elämättä kun ei kuitenkaan välttämättä vielä tärppää ja eihän sitä koskaan muutenkaan voi tulevisuuteen nähdä. Monenlaista saattaa tulla eteen ja silti sitä varailee matkoja ja suunnittelee ja sopii kaikenlaista. Eikä sitä toki raskaanakaan mikään sairas ole ja voi tehdä kaikenlaista. :) Nyt nukkumaan ennen kuin pohdin taas liikaa koko yön kaikkea...
 
Takaisin
Top