Raskaaksi 2015

Huomenta naiset! Hihhih, sainpas kellistettyä miehen eilenkin vaikkei kuulemma yhtään olis jaksanu :)

Mami: reissu meni hyvin, nää kylmät ilmatkin alko onneks vasta sitten kun tultiin pois :) se about -5 oli ihan sopiva lomailukeli. Nyt näyttää -21 mittari, taidan pysyy sisätiloissa tämän päivän!

Psykoenkeli: rankat hetket sulla menossa, onneks on sentään niitä tapaamisia niin pysyy pää koossa :)

Kyl se ovis taitaa kolkutella nyt tosissaan, kun koko ajan viettäis vain peiton alla tuon miehen kanssa :) pakko silti yrittää vähän muutakin ku tuo likka on täällä :) huomisen vapaapäivä vaihtui iltavuoroon ni tarvis tästä päivästä koittaa repiä kaikki irti... Hitto kun on kaikki tän vuoden lomatkin jo pidettynä ja seuraavia saa käyttöönsä vasta huhtikuussa :/ täytyy toivoo et ens vuonna sais jäädä vähän pidemmälle "lomalle" :)

Huh kun olette taas turisseet :)

Mimi mä täällä jännityksellä odotan sun testiä :)

Mitä Dikulle kuuluu ?:Heartred

Jaksamisia psykoenkelin tilanteeseen :Heartred Onneksi saatte kuitenkin nähdä !

Mä oottelin sit kymminkin alitajuisesti että pääsis testaamaan loppuviikosta, mut nyt on kyllä sellanen jomotus että taitaa alkaa uusivuosi punaisena :rolleyes:
Noh niillä sit mennään :)

Nyt plussaa kaikille:love2 ja mukavaa kirpeää pakkas päivää !!

Mariska; Toivottavasti vuotesi alkaa plussan merkeissä,vaikka jomotuksia onkin :)
Kiitos kysymästä..mulla valuttaa taas jotain vähän,niin menen sovitusti näytille lääkärille..

Diku: se on hyvä, että pääset näytille :) Yleisiähän nuo vuodot ovat raskaudessa !
Kaikki on kuitenkin hyvin:Heartred
Juu jollei plussaa tässä kierrossa, niin seuraava saa olla sitten the kierto :)
Tää kuukausi vilahti niin äkkiä, etten luo odotuksia kovin korkealle .

Ei meillä oo mitään hätää :) Mies on onneks samassa kaupungissa, niin helpottaa elämää. Lomatkin alkaa pyöriä huhtikuussa, eli ihan kohta! Vielä sen verran liittyen meidän yrittämiseen, että haluaisin saada opinnot päätökseen ilman, että tarviis jäädä mammalomalle. Koulu siis loppuu 12/15. Ja toisekseen mulla on "pakkomielle" että vauva syntyis 2016 puolella koska meidän suvun naisilla on silloin "juhlavuosi." Mummo täyttää 80, äiti 50, minä 30 ja sisko 20 <3

Puhdas nega :)
ImageUploadedByVau Foorumi1419845822.835366.jpg

Onneks mulla ei oo testejä kotona, eikä oikein mahkujakaan ostella ennen 15.1. ni ei tuu taas turhia testailtua.. Hiton pyhät kun sekottaa palkkapäivätkin!

Tässä tämän aamun apteekin oma.... nyt loppu testit ja oottelen menkkoja saapuvaksi (tilasin kyllä testejä, tulisivatko huomenna.... mutta apteekin testiin en koskaan oo viivan paikkaa saanu ni nyt siinä sellanen olis

Liitteet

• 1419846554238.jpg
    1419846554238.jpg
    17.2 KB · Katsottu: 192
En saanu poistettua tuota kuvaa ku tuli sama kahdesti. ... :( eipä siinä tuossa kuvassa näy mitään ihmeellistä mutta testissä ja omassa kuvassa näky punainen ihan ohut haamu. Mutta nyt rauhoitun ja rauhoitun....

Näytin miehelle noita mun testejä, niin se sano että jos oikein kuvittelee niin eilisessä näkyy jotain :D
En tiiä pitäskö sitä tilata testejä ja digin.. Olis ihan kiva tietää että mitä tekee uutenavuotena, pääseekö vähän viihteelle vai ei. Tekis tuulettuminen ihan hyvää, kun viimeksi syys-lokakuun vaihteessa ollu :)

Vois olla! Olis niin ihana jos oikeesti plussa pärähtäis testiin sellanen ihan kunnon viiva ettei tartteis tihrustaa.... se olis se dpo 15 eikä menkkoja vieläkään kuulu... :0 mitenkähän pitkään tässä on odotettava.... huomiseen?

Vielä oli pakko yks kuva laittaa :) ei se siinäkään sen paremmin kyllä näy vaikka omasta mielestä näkyy...

Liitteet

• 1419847951630.jpg
    1419847951630.jpg
    23.9 KB · Katsottu: 180
Ai sulla on dpo jo noin paljon :o tässä uusimmassa kuvassa näkyy kyllä selkeiten!
Tilasin 5liuskatestiä ja kaks digiä, huomenna pitäis olla perillä. Ihan viimestää ylihuomenna..

No 14.12 sain paikallaan pysyvän hymynaaman kp 18 ja nyt on mun laskujen mukaan dpo 15. Eli vois viim. Huomenna alkaa tai sit tosissaan viivästyy jos ei plussaa ala tulemaan testiin...

Takaisin