Raskaaksi 2015

Onko kukaan koskaan katsonut noita liuskoja nurjalta puolelta valoa vasten? Näkyykö siinä silloin pelkkä viivanpaikka vai onko se äärimmäisen haalea, tuleva plussa jos viiva näkyy valoa vasten nurjalta puolelta siinä kohtaa missä sen testiviivan pitäis olla? En ole tihrustanut käyttämätöntä tikkua noin, joten ei mitään tietoa.

Mimi; Pc on ollut tosi hyvä testi ettei turhia viivoja oo tullut,uskon 99% että sun viivat plussaksi muuttuu :3some
Eihän niitä tule ellei hormonia ole virtsassa x verran.
Lucky: Sun testissä nään myös haamulaisen,hurjasti vahvistumista :Heartred
Nyt oma ketun mäkätys..ultrassa käyty..ei ole kasvua tapahtunut :sad001 saman 7.5mm kuin viikko sitten.Vastaa 6+6,nyt pitäis olla 8+1.Syke löytyi.Ei luvannut mitään hyvää,lähete Tyksiin :sad015
Soitin miehelle ja itkin et nyt ripustan hanskat naulaan,jos taas kaikki menee päin vit**a :sad001

Mulle ei oo kyllä suotu viivalaseja, mä en nää haamuja enkä viivanpaikkoja ikinä. Mut ehkä parempi niin, ei tarvii sit ite pähkäillä ja pettyä jos ite pääsee joskus testaamaan.

Mulla nyt hirveesti vaihtelee tää olo. Toisaalta bongaan oireita jotka vois viitata raskauteen, välillä taas tuntuu päivän selvältä ettei varmasti oo tärpännyt. Välillä ajattelen et ei oliskaan hyvä jos olisi tärpännyt, mieluummin sit keväämmällä. Mut sit taas mieli muuttuu et olihan se toisaalta kiva jo nyt... no äh... Menispä vaan tää viikko nopeesti. 3. päivä pitäs menkkojen alkaa...

Tyttötiikeri, niin mullakin 3. pvä. Testailen silti kun on noita puoli-ilmaisia tikkuja jäänyt tonne pyörimään. Vaikka olenkin sitä mieltä että jos olisin järkevä ihminen, testaisin vasta loppiaisena jos tarvetta testaamiseen enää siinä vaiheessa on.

Dikulle <3 Mä en tähän hätään muista missä pojun neuvolakortti on, mutta mun mielestä hänen kohdalla syke löytyi aika myöhään, vaikka kaikki oli kunnossa.

Apua Diku! Voimia!:smiley-angelic003 Mutta eihän vielä heitetä kirvestä kaivoon?? Millon aika Tyksiin?
Liian tuoreessa muistissa omat kokemukset, eipä tossa tilantessa oikeen mikään lohduta.:sad001

Sanoppa elä muuta.... ja kuvassa jota en oo laittanut tänne näkyy selkeämmin kuin sen jälkee ku laitan tänne .
Ylemmässä näkyy paremmin ku aamulla kus niin vahvaa että värjänny tuon keltaseks :D

Diku: eikä! Jos se oli ultraajassa vika! Toivotaan nyt et pieni ottais pika spurtin seuraavaan ultraan!

Orm onnekas! Laitan kuva sun negasta jos me nähtäis siinä ees se viivan paikka :)

Sykehän löytyi jo kaksi viikkoa sitten,jolloin oli 6+2,eli kyllähän jotain on pielessä todennäköisesti.
Viikko sitten kävin viimeksi tyksissä ja kaikki ok.Sen jälkeen alkoi se vuoto..

:HeartredVoi DIKU..jospa kuitenkin kaikki olisi vielä hyvin..? Kun kerta pikkuisen sydänkin siellä pamppailee..? Mitä lääkäri osasi sanoa..? ..iso halaus ja paljon voimia sinulle.

Perjantai aamulla aika.Pohdin vastaanotolla että miksi taas.. :sad001 Lähi sairaalaan tietysti pääsen jos tulee jotain akuuttia.
"Luonto hoitaa huonot yksilöt pois.Hoidoilla kun tehostetaan ei enää nuorikon hormoni toimintaa,niin huonommatkin alut kiinittyvät.Näen tämän alkavana keskenmenona"
Hienot lauseet ko gynellä

Mimillä ja Luckylla näkyy kyllä jotain. Etenkin Mimin testiä helpompi tulkita, kun itse olen pääsääntöisesti vain ja ainoastaan noita pc:n liuskoja käyttänyt. Erotan selkeästi harmahtavan viivan, ja tuollaisen itsekin sain aluksi, kunnes lähti siitä parin päivän päästä vahvistumaan. Ilman raskautta en ole edes kyllä viivanpaikkaa noihin onnistunut saamaan, joten :thumright molemmille.

Diku.. Voi ei, en tiedä mitä sanoisin.. Tekisi mieli sanoa, että siellä masussa on kaikki hyvin, mutta kuka hemmetti sen tietää, jos realistisia ollaan.. :sad001 Toivon kovasti, että saat uudesta ultrasta parempia uutisia! Milloin sulla oli aika sinne, joko tiedät? Elän kovasti hengessä mukana :Heartred

Täällä rv 5+1. Ajoittaista heikotusta, vatsanippailuja ja rintakipua. Ei kovin kummoiset oireet. Jotenkin sitä toivoisi todella fyysisiä oireita, niin olo olisi ehkä enemmän toiveikas sen suhteen, että raskaus etenee toivotusti. Tultiin just kaupasta ja pakkohan se oli cb:n digi käydä hakemassa. Nyt vain odottelen pissihätää ja jännittelen mitkä viikot mahtaa antaa. Tein digin viimeksi muistaakseni dpo 10 ja tuolloin ilmoitti raskaana 1-2.

Olipas melkoinen lausunto gyneltä.. Varmasti jokainen raskaana oleva tietää km:n mahdollisuudesta. Ehkä olisi parempi odotella niitä tuloksia, ennen kuin lähtee sanaista arkkuaan availemaan. Eipähän hänelläkään ole sen enempää asiasta vielä tietoa. Äh, alkoipa ärsyttämään. :mad:

Diku <3 Mutta älä luovuta! Mullekin sanottiin, että on kuoleva alkio, ei vastannut millään viikkoja ja sykekin oli heikko. Niinpä vaan kuitenkin parin viikon päästä -vuodoista huolimatta- olikin viikkoja vastaava alkio matkassa! Ei ne nuo pienet masussakaan aina kasva niiden käyrien mukaan. Toivottavasti sielläkin pieni jaksaisi sinnitellä mukana <3

Kiva kuulla aurinkoinen sunkin kokemuksia ko. testistä :)

Hitto mua niin harmittaa Dikun tilanne, toivon että kuitenkin kaikki olis hyvin! Iso halausrutistus Diku <3

Ennen kuin siirryn vellomaan itsesäälin syleilyyn,niin miksi kestää niin luvattoman kauan eipäs juupas odottelu..Tää käy niin hermon päälle ja mulla on se pahin variaatio jo mielessä.Mutta eipä taida nyt auttaa vaikka mihin yrittäis aikaa saada ja varmuuden heti.
Mukavaa pakkaspäivää naiset :Heartred Olkaa aktiivisia rintamalla :wink

Takaisin