Heippa taas kaikki! Liittymisestäni lähtien eli vain muutamia päiviä taakse päin olen ketjua nyt seuraillut tiheästi ja täällähän onkin niin kova kirjoittelutahti, että hyvä kun perässä pysyy!
Mulla viel vähän hakusessa nää kaikki termit ja lyhenteet ja listat sun muut, kun en tosiaan ole paljoa missään vastaavilla foorumeilla pyörinyt tai koko asiasta nyt hetkeen missään suuremmin puhellutkaan. Mut ehkä nää kaikki tässä pikku hiljaa aukeaa ja tarttuu omiinkin kirjoitteluihin mukaan. Kovasti yritän pysyä kärryillä kenellä täällä mikäkin tilanne menossa. :)
Mutta siis en ole koskaan ovistestejä joutunut tekemään, enkä nyt toistaiseksi koe tarvetta vieläkään, kun ei niin aktiivisesti olla raskautumista yritetty nyt kuin vasta ehkä kierrossa tai parissa. Sitä ennen ei kyllä myöskään ehkäisyä, mut ei myöskään paljoa ole peitto heilunut. Enenevissä määrin kyllä. Esikoinen vähän rajoittaa vielä ja omakin jaksaminen.
Raskaustestejä olis kyllä kova hinku päästä tekemään, mutta olen päättänyt olla intoilematta liikaa ja kun täti vierailee yleensä melko säännöllisesti niin senkään puolesta en ole niitä ehtinyt tehdä. Kierto jostain syystä on kyllä nyt mielestäni pidentynyt päivällä tai parilla, kun ennen oli aika lyhyt. Tai ei kai nytkään ole verrattaessa kovin pitkä kun on ollut 29. Toiv. tässä kierrossa taas sama tai mieluummin toki ei tulisi ollenkaan. Nyt vasta 4/29. Merkitseekö kierron pituus siis jotain, onko siitä kokemuksia? Entä jos kuukautiset kestävät vain hetken? Nyt jo tuntuu että olisi lopuillaan. Vaikka aluksi olivat runsaat.
Onko teillä muilla jotka paljon testailette, tapana testailla jo ajoissa vai onko teillä kierto sen verran epäsäännöllinen ettette ole varmoja koska uusi alkaisi? Vai miten tuntuu, että niin moni koko ajan tai joka kierrosta testailee? Mä jotenkin olen ajatellut, ett testailen vasta sitten kun on tosissaan myöhässä reilusti etten turhaan innostu liian ajoissa ihan aikaisten keskenmenoriskienkin takia?
Sellainen kiinnostaisi myös, jos haluatte kertoa, että minkä ikäluokan porukkaa täällä on? Ja samaan viestiin jos kirjoittaisi myös jos on jo lapsia tai eka yritys käynnissä? Itselläni siis jo on yksi kolme vuotias ja olen 27v.
Tuli melko paljon kysymyksiä ja tekstiä, mutta olisi mukava jos ehtisitte/jaksaisitte vastailla tai kertoa kokemuksianne. Tuntuu kuin olisi ekaa kertaa tekemässä lasta vaikka niin ei ole :D Eka tuli niin helposti kertalaakista, pahemmin oireilematta, ekassa tekemässäni testissä vahvat viivat. Paljon edes siinä ehtinyt ajatella koko asiaa!
Onnea kullekin omiin tilanteisiinsa!