Raskaaksi 2015

Mä tukin tän foorumin kuvillani :D keräsin noi kaikki tehdyt rinnakkain ja kyl ne nyt jollain tapaa näkyy vahvistuvan mut liian vähän mulle :D
ImageUploadedByVau Foorumi1424158900.287223.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1424158911.854320.jpg


Pitäskö vielä pistää amerikaanoille arvosteltavaa.
 
Silv tuo on plussa! :) onnea!
Mä sain tommosen plussan tokasta enkä ees mitää uutta testiä koskaa tehny ko plussa se on haaleeki viiva ja tuolla se kohta 3v leikkii :)
 
Silv onhan toi jo ihan selvä haalea viiva eikä enää mikään haamu! Ihanaa! Onnea! :)

Tintuskalle onnea digin tuloksesta!

Hei eikös niin, että jos ovis olis perjantaina, niin ovistestin pitäs olla positiivinen viimeistään torstaina? En tosin täysin luota noihin testeihin, esikoisen tärppikierrossa se ovistikun viiva ei kyllä ollut yhtä tumma ku kontrolliviiva, mut plussa se oli...
 
Silv: mä testasin niillä raskauskeijun halpisliuskoilla..
 
Mariska tsemppiä ja onnea ultraan! Tulethan heti kertomaan meille mitä siellä näkyy. :)

Silv kyllä tuo on eilisestä paljon vahvistunut. Varovaiset onnittelut! :)

Ovisonnea ja plussatuulia kaikille! :)

On. Hirveä väsymys on koko ajan ja nyt iski myös flunssa tänne. :( Menkat takana ja nyt lähtee toinen yritys käyntiin. :)
 
Silv, paljon onnea!! ♡ Esikoisen plussa oli tuollainen! Ja viikon päästä oli tasavahvat viivat. Mä testasin sillon kans nuolla pregcheckin liuskoilla. :)

Mariskalle tsemppiä ultraan! Eiköhän siellä ole kaikki hyvin! ♡
 
Timbe: Haha :D toi halpisdigi tuolla kaapissa vielä kummittelis :)

Hampaaton: mä tossa just selailin vanhoja kirjoituksia (kun koitin metsästää milloin sen vehniksen alotin..) niin sieltä löyty be:n laittama kuva liuskojen vahvistumisesta, ja aloin itsekin jo uskoo et täähän vois olla jopa mahdollista! Siin kuvassa vasta 5pv myöhässä ni näky kunnon viivat, siihen asti tollasia haamuja ku mullakin. Ja mulla nyt kp 34/30-32. Jos ny pari päivää kattelee noita liuskoja siis vielä.

Miehelle soitin töihin, et nyt saattais olla tilanne se, et 9kk yrittämiselle ois saatu positiivinen päätös ;) kuulin puheesta kuinka sen hymy nousi korviin asti :D
 
Onks teillä kellään tullut teroluteista mitään sivuvaikutuksia? Mä sain viime torstaina tosiaan viikon kuurin teroja kaks 10mg tablettia päivässä menkkojen käynnistykseen (edelliset ollu marraskuussa), ja tuntuu et eilisestä lähtien ollu ihan järkyttävä vitu*us ja ahdistus ja töissä ei onnistu mikään, tekis mieli pillahtaa itkuun joka asiasta. Torstaina popsin vikat ja toivon et täti tulee ja pian.

Paljon plussapuhureita kaikille ja onnittelut jos joku on tässä välissä jo plussannut! :) Mä ajattelin jatkaa taukoilua, tää on tehnyt ihan hyvää kun miettii välillä vähän muutakin.
 
Hahhah :D meniskin mukavasti, aprillipäivänä oltais jo turvallisilla vesillä ja vois kertoa silloin vanhemmille :DD "uskoo ken tahtoo" - periaatteella :D

Korjaan, ei turvallisilla vesillä mut tarpeeksi turvallisilla et voi kiusata vanhempia :D
 
Muokattu viimeksi:
muurahainen, isot pahoittelut negasta :( Mutta näkyiskö tuossa vaiheessa edes vielä?
samoin Meritähti, voi harmistus!!
Beisla, täällä myös tuttua tuollainen semiflunssa :/ Nyt vuotaa enää satunnaisesti nenä ja päätä särkee, väsyttää ja ryydyttää,mut ei kuitenkaan ole kunnolla kipeä. jospa olisjo ohi menossa :)
Hampaaton myös kokenut suuren pettymyksen, samperin täti!
Mariska,paljon tsemppiä ultraan! :)
liliina, siis ei näy raskaus veruikokeessa? Jep :woot:
Kyllähän siellä tuntuis oireita tosiaan olevan,jänskää!
Larissalla lekuriaika lähenee, loistavaa! :)
Silv, vahvistuuhan tuo :)
Mikäs kp ja dpo? Nyt uskaltaa kyllä jo sanoa että onnea ja vauvaliimaa ♥
be,meinasin jo eilen huudella että missä meet ja mitä kuuluu :) Onnea suuteen yrityskiertoon :)

on; kp 31/29 ja ei tätiä. Odotellaan,mut alkaa jo jännittämään. Pelkään kyl et omalla jännittämisellä vaan siirrän tätiä ja kierto venyy :/
 
Milttis, sulla on kyllä hyvät suunnitelmat tädin karkotukseen. :grin

Pahoittelut negasta, muurahainen. :sad001

Hampaaton, harmi että tuli kp1. Onpa teillä pitkään tehty lapsia. Olis nyt saanut toinen edes tulla vähän nopeammin, jos esikoinen noin antoi odottaa itseään. Mutta varmasti vielä plussa tulee!

Meritähti, kyllä ärsyttävää jos negaa tulee ja menkkoja ei kuulu.

Liliina, hyvä että sait edes jonkin ajan, ehkä siellä voi kysellä lisää. Ihan käsittämätön kommentti kyllä verikokeesta. :rolleyes:

Antzeliina, Larissa vastaskin jo sulle, mutta mäkin sanon vielä: joillakin LH-huippu on tosi lyhyt, joten mä kyllä testaisin kerran päivässä. Itselläni ei aina lähde viiva ensin vahvistumaan ollenkaan, vaan suoraan hailuran jälkeen tulee kunnon plussa.

Larissa, tsemppiä labraan ja lääkärille. :)

lauruskaah, varalta vaan talletuksia kehiin. :wink

Silv, onnea, kyllä tuo on jo plussa! :wav Tiiän useamman tyypin, jotka sanoo ettei niiden hailura ikinä vahvistunut, mutta siellä se lapsi nyt leikkii... :)

Tintuska, onnea digin lisääntyneistä viikoista! :grin

Tyttötiikeri, kyllä sen ovistikun niin pitäis olla, jos on näyttääkseen plussaa. Mutta joillakin vissiin huippu tosi nopea, voi mennä puolessa päivässä ohi.

Sarinalle tykkäys sille, että oot saanut muutakin ajateltavaa, eikä terojen tuomalle ärsytykselle. Hyvä kuitenkin että sait ne lääkkeet, toivottavasti tuo tädinkin pian.
 
Silv toihan on jo selkee plussa :) onnea <3

Onnea kaikille plussanneille :)

Ja pahoittelut negan ja tädin kohdanneille. :(

Sarina1 mulla ei koskaan oo ollut mitään oireita teroista. Toivottavasti oireet menee ohi!

Täällä täti lähtenyt ja tallettelu aloitettu. Toivottavasti käytäisiin kaupoilla et saisin haettua ovistestejä! Oon kaikki viestit lukenut mutta en oo kerennyt vastailla.
 
Silv:lähän on jo hienot viivat! :woot: Kohta sulle pärähtää ne leffaviivat! :happy093 Onnea! ❤️

Pahoittelut negoisa ja tädeistä :sad001 ❤️

Zorroko oli plussannut tauon aikana? Onnea! ❤️

On. Täällä kuumeessa neljättä päivää, mut tänään on pakko mennä töihin. Onneksi ei ole kuin pari tuntia, kyllä sen särkylääkkeen kanssa pärjää.
 
Johonkin se vaan katos mun viestini eikä millään näkynyt.. Mutta Silv paljon onnea! Onhan tuo jo ihan selkeä plussa! :)
 
Takaisin
Top