Raskaaksi 2015

Hampaaton, pahoittelut tädin saapumisesta! <3 ei toiveet enää liian korkealla ole. Ois tossa pitänyt näkyä jotain jos olis pikkuinen tarttunut matkaan. Nyt vain odottelemaan lääkärin päätöstä mitä seuraavassa kierrossa tehdään. Tuplataanko clomit vaiko jätetäänkö yritys tauolle...

Metitähdelle pahoittelut negasta. :(
 
Muurahainen: Pahoittelut negasta! :(

Hampaaton: Eikä, se täti kyllä kurvas nyt väärään paikkaan! Olen todella pahoillani! :(

Meritähti: Toivotaan,että sinun tilanne selvisi. Tuo on kyllä ikävää, jos kierto venyy liian pitkälle. :(
 
Tädin ja negan kohdanneille voimahali :sad001 Jos Milttis saat opetettua koirasi tätivahdiksi, voitko postata koiran tänne keskusteluun häätämään muidenkin tädit?

Mariskalle ollea ultraan!

On. kp 36/jotain ja päätin soittaa YTHSälle. Luonnollisesti siellä oltiin sitä mieltä, että heitä ei kiinnosta, ennen kuin menkat on 2kk myöhässä. Kyselin varmistusverikokeen perään, ja ajanvarauksen täti valaisi minua, että eihän sitä raskautta mistään verikokeesta näy :confused004 Mutta joo, sovittiin, että jos tätiä ei viikkoon näy, käyn labrassa... jossa ne ilmeisesti tekee ihan saman apteekin testin, jota itse olen kotona käyttänyt. Ja koska oireeton piinailu on niin tylsää, olen tässä muutaman päivän aikana kehittänyt hurjan väsymyksen ja palelun. Tänään oli lämmötkin koholla.
 
Mariskalle isot tsempit ultraan! <3

Mullahan oli syksyyn asti kellontarkka 30pv kierto. Sit meni sekaisin. Pisimmillään oli 40/30. Viime kierto sen 31pv ni ajattelin et alkais taas tasoittua mut ei näköjöän.
 
Kysymystä kehiin.. eilen ku ovista tikutin niin tuli haalea viiva. Niin kannattaako sitä nyt tikuttaa päivän vai kahen välein? :)
 
Milttis, nyt saakin pysyä se täti pois sieltä ja oireet olla kyytiläisestä johtuvia! Pitäisiköhän itsekin kouluttaa koira täti-vahdiksi :grin

Pahoittelut negoista ja menkoista :sad001

Murkku, eikö dpo 11 ole vielä aika aikaista kuitenkin, että testissä näkyisi..? Tsemppihalit kuitenkin sinne!

Antzelina, mikä kp sulla on nyt ja kuinka pitkä sun kierto on yleensä? Aluksi voit tikuttaa vaikka joka toinen päivä ja sitten kun viiva alkaa vahvistumaan niin joka päivä. Jotkut tikuttaa jopa 2 kertaa päivässä :grin

Napaa: Huh, tulen olemaan tämän viikon jälkeen niiiiin väsynyt kun tuuraan myymäläpäällikköä. Eilen olin illalla jo aika naatti :grin Kp 18 ja edelleen on vahvat limat ja oviksen jälkeiset oireet loistaa poissaolollaan eli ehkä se ovsipäivä on tänään/huomenna. Huomenna sinne labraan ja viikon päästä lekuri! :joyful:
 
Mitäs hittoa.. mulla tulee ovislimaa jo nyt vaikka ovis on vasta 22-25.2 tän mukaan.. o.o 6 pvä sitten mulla tätikin pakkas kamansa ja häipyi.. o.o
 
Larissa miulla on tällä hetkellä kp11 mut lopetin vasta ehkäisyrenkaan niin en tiedä kiertoa. Sitä ennen käytin pinipillereitä niin en oikein tiedä kiertoa.
 
Lauruskaah, mulla yleensä alkaa ovislimat jo viikko ennen ovista. Toihan on vaan hyvä asia, että niitä hedelmällisiä limoja on pidempään :wink

Antzelina, sinuna tikuttaisin ehkä sitten joka päivä, jos et vielä tunne oman kehosi rytmiä.
 
Kiitos Larissa avusta. :) Noh saa nähä millon viiva tummenee. Mut pitää miehelle sanoo et peitto heiluu nyt joka toinen päivä maksimissaan ;)
 
Mä vain haamuilen edelleen..
ImageUploadedByVau Foorumi1424157356.328688.jpg


Nyt vois kyl jo vahvistua jos meinaa!
 
Pienet 254 viestiä odotti lukemista! Hitto te ootte nopeita! :D Tänään kp29/jotain. Ennen kierukkaa se oli 28-30, en tiedä onko pitkittynyt. Ei ole menkkaolot, mutta ei kyllä mitkään muutkaan.
 
Silv: kyllä mä ainakin jo laskisin ton plussaksi, joten varovaiset onnittelut..!! Mulla näytti digi tänään 2-3 ja liuskaan en vieläkään saanut ihan yhtä kirkkaita viivoja.. ;)
 
No nyt siinä näkee väriä jo mut yhtä hailu se on ku on ollukki. Mä testailen noi kaks liuskaa vielä huomenna ja torstaina, ja jos vieläkin näkyy ni teen sen halpisdigin. Viikkoja siinä ei näy mut kai se sit antaa edes sen "yes" jos jotaki oikeesti on. Epäuskonen olo.

Muoks. Tintuska: millä sä testailit? Toi oli nyt pregchek. Mut sain tollaseen eilen päivälläkin kyl haamun, parin tunnin pidätyksestä, et mahtaako nuo ees vahvistua ennen ku ollaan jo pitkällä?
 
Olen ihan viivasokea, mutta näen silti Silvillä ihan selvän viivan. Onnea!
 
Takaisin
Top