Raskaaksi 2015

Voi täällähän on selkeitä plussia ja haamulaisia saatu!! Onnittelut kaikille yhteisesti!!:smiley-bounce005:smiley-angelic003

ON: Täti tosiaan keräsi kamppeensa viime viikon keskiviikkona. Ja lauantainan ja eilen oli oviskivun tuntuisia kipuja... ei kai nyt noin aikaseen vois ovis olla... :confused004 Lauantaina mies kellisti vällyjen väliin, että jos ovis oiskin aikastunut km:n takia niin ois ainakin hyödynnetty hyvin :nailbiting::wink Vau laskurin mukaan ovis olis tän viikon lopulla vasta.
 
Mua ärsyttää tällä hetkellä tää mun ihmeellinen "flunssa". Kestänyt nyt melkein kolme viikkoa. Se ei mene suuntaan eikä toiseen, ei parane eikä myöskään tuo kuumetta. Pläääh, sanon minä :wtf:
 
Kyllä musta tuntuu et ei tää mihkää tummene, eka kuva lauantailta dpo 8, jälkimmäinen tänään dpo 10

ImageUploadedByVau Foorumi1424111347.155502.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1424111323.749423.jpg


Nyt lupaan etten yhtään kuvaa lisää... :)
 
Itsestä on ainakin kans kiva katsoa näitä testejä ja huomata, että miten nuo viivat näkyy. Toki itsellä on melko huonot nää viivalasit, mutta josko mun näkö paranis tässä ajan myötä. ;)
 
Meritähti,mä testasin joo negan eilen kp29/29 ja edelleen täti omilla teillään. Nyt siis 30/29 ja dpo14. Kiva tietty jossei tulis lainkaan :) tsempit sinne!!

Zorro,valtavasti onnea!!!! :)

Liisu,harmi että siellä jää ovis hyödyntämättä!

Beisla,hihi :) kyllähän mä mielellään sinne aallon harjalle kirmaisin,mut jalat maassa mennään :)
Paranemisia sinne!!

Hampaaton,jänskää!! Mulla tuli viime raskaudessa tuhrua useanakin päivänä ennen menkkojen oletettua alkua ja sit kun ois pitäny vuotaa niin nada!! :)

Soma,mulla olis kkm jälkeen ovismaisia tuntemuksia useaankin otteeseen. Oli limoja ja kaikkee,mut kroppa sen verta sekasin kai,ettei niihin ihan uskaltanu sit luottaa. Hyödynnettiin kyllä parhaamme mukaan,mutta vasta seuraavasta tärppäs sillon. Sitähän sanotaan et nainen on erityisen hedelmällinen km jälkeen,joten tärppionnea sinne :)
 
Kiitos naiset!! ♡ Nyt tosin näyttää siltä, että se kurja täti on löytämässä tiensä tänne :( Verinen vuoto on runsastunu ja sitä jää pyyhkiessäkin ihan reilusti paperiin. Luultavasti huomenna on kp 1 ja yk 12. Mieskin oli niin pettynyt ja mietti, et mitä me tehdään väärin.. :( Puhuttiin jo alustavasti mahdollisista hoidoista, joihin sais varata ajan sitten toukokuussa. Palailen huomenna kertomaan lopputuloksen. Hyvää yötä naiset!! ♥
 
Jes Liisu, yritän päästä mukaan surffaamaan. Enää reilu viikko piinailtavaa, huh!

Soma, onko sulla aina tosi selkeät oviskivut? Ite ainakin huomasin, että kun oikein alkaa kuulostella kehoaan, niin nippailuja tuntuu pitkin kiertoa siellä täällä. Ehkä sun ovis ois sittenkin vasta tulossa... mutta ei tietty haittaa talletella varalta! :biggrin

Anskunen, toi on tosi inhottavaa muka-flunssassa. Mulla käy usein niin, että kuume ei nouse, mutta puolkuntonen olo on sit ainakin kaks viikkoa. Tuntuu välillä, että jos vaan kuume nousis pariksi päiväksi, häipyis flunssakin nopeammin. Nyt mulla on ollut pari päivää aavistus lämpöä (ehkä maks. 37,3), toivottavasti se riittäis että ei tartte enää montaa päivää katella.

Nyytti, hyvä jos onnistut olemaan jalat maassa, parempi se on niin. :)

Antzeliina, ovistikkuun pitäis kyllä aina tulla jonkinlaista väriä, koska LH:ta on aina jonkin verran veressä. Ennen ovista vaan tulee kunnon piikki. Jatka vaan testailua, kyllä se sieltä tulee. :)

Hampaaton, voi pahus jos täti nyt tosissaan tulee. :sad001 Hyvä kuitenkin jos myös sun mies on halunnut puhua mahdollisesta hoitoon menosta. Toivottavasti ette sinne asti joudu, mutta mun mielestä hyvä keskustella niistäkin asioista jo ajoissa.
 
Kp32/28 (maanantai), ei tätiä, ei edes saapumisilmoitusta. Saapa mähä räsähtääkö se yöllä. Pitäs vissiin alkaa koiralle opettaa että jos semmonen akkaihminen loikkaa ovesta niin se pittää murista ja pelotella hukkaan :D
Ainoaksi oireeksi oon huomannut nyt parin päivän sisään janon lisääntymisen ja metalli on maistunut suussa jo varmaan viikon verran. Jonkin verran myös helpommin on yököttänyt/yökkäyttänyt semmoiset asiat jotka yleensä ei aiheuta mitään, esim. hampaiden pesu on laittanut ihan yökkimään asti.
saapa nähä onko nää sitte mitä oireita. Tilasin juuri joku aika sitten korserin harrastushommia varten ja sille tarve olis huhtikuussa, saapa nähä mahunko mie sillon enää siihen vai pitääkö miettiä vatsaystävällisempi asuste :) olishan sitä kiva pitää mutta tietenki kiva olis olla pitämättäkin jos siihen kunnon syy on.
Nyt unta. Toivottavasti täti on laiska eikä halua tullakaan kun tietää että joutuu muuttoavuksi huomenna :D
 
Beisla, juuri näin. Tällänen on tosi inhottavaa kun kuitenkin on puolikuntonen ja välillä veto aivan pois. Voisin yhden päivän sairastaa kunnolla vuoteen pohjalla mikäli tää sillä lähtis :)

Milttis, toivottavasti täti jättäisi kokonaan saapumatta :wink

Hampaaton, pahoittelut tuhrusta! Nuo pettymyksen tunteet on tuttuakin tutumpia. Tsemppiä teille :Heartred
 
Milttis, täällä myös metallin maku suussa ollut aina vähän väliä, tosin niin oli viime kierrossakin. Mut toivottavasti sulla se täti ei löydä paikalle! :)
 
Kiitos Beisla ja Anskunen! ♡ Kyllä tämä on nyt kp1, ei voi enää erehtyä :(

Milttiksellä lupaavia oireita! :)

Muurahaiselle hali! Kyllä se vielä ehtii vahvistumaan! ♡

On: Kp1 ja yk12 siis käyntiin. Pettymys on tietenkin suuri!! Onneksi esikoinen oli yöllä vieressä ja sain rutistaa häneen suurimman pahan mielen ♥ Esikoinen onkin ollut sitkeä sissi, kun oli päättänyt meille tulla yk 14 ♥
 
Takaisin
Top