Myylle paranemisia, on kurjaa jos on pakko mennä töihin kuumeessa.
Mukkis hyvää synttäripäivää, ja kuulostaa hyvältä lahjalta peittojen heiluttelu.
Hampaaton, enneuni saa sitten pitää! Täällä dpo7, rintoja vähän aristaa ja samanlaista paineen tunnetta alavatsassa kuin ihan lievissä menkkakivuissa. Mutta on noita oireita tullut ilman plussaakin. Me ollaan tilattu meijän ovis- ja raskaustestit kotitesti.fi:stä. Aina tullut nopeasti ja luotettavasti. Kerran tuli viallinen tuote, ja ne korvas sen kyllä välittömästi.
Nyytti, kyllä harmi jos sun kierto venyy.
Azalea, nauti vaan piinailusta, sehän on puoli ruokaa.
Mymmelisti, mäkin oon siinä käsityksessä että ovuloimattomassa kierrossa on niukemmat menkat, mutta mulla ei ole omakohtaista kokemusta. Tai ainakaan en muista että menkat olis olleet joskus niukemmat tai runsaammat.
Voimahali sinne klinikalle soittoon vielä.
Sullahan voi hyvin olla jotain, jonka saa helposti korjattua. Kyllä sut on tarkoitettu äidiksi jos niin haluat, siinä missä muutkin. Oot sentään jaksanut taistella noin pitkään! Mä oon kyllä ite maailman huonoin soittamaan lääkärille mistään asiasta, mutta... Siellä on oikesti ihmisiä, jotka haluaa auttaa sua saamaan lapsen. Et oo huonompi ihminen sen takia, että sun piti soittaa klinikalle. (Mä tiedän että varmasti tiedät ton jo, mutta silti.)
Nuuhku, tsemppiä testaukseen! :)
Silvillä kyllä katala suunnitelma aprillipäivän kanssa.
Vanhempien onneksi, jos nyt plussaan niin en kyllä malta odottaa sinne asti.
Skippi, sulla on kuitenkin mukava kohta kiertoa meneillään, ja piinailu alkaa ennen kuin huomaatkaan. :)
On. Mulla alkaa ehkä flunssan selkä taittua. Aamulla oli vielä vähän lämpöä, mutta nyt on pirteämpi olo. Enää jää nähtäväksi, maltanko ottaa rauhallisesti huomenna.