Raskaaksi 2015

Silv: Vaikka mulla ei ole hyviä viivalaseja, niin mä näen tuossa sun testissä viivan ja ihan oikeasti on selkeä! Varovaiset onnittelut! ❤

Myy: Paranemisia sinulle! Toivottavasti tuo flunssa nyt helpottaisi sinulla, niin pystyisit olemaan täysissä voimin töissä, ettet nyt kipeänä siellä joudu olemaan.

Nyytille tsemppiä jännäilyyn! :) Ja jos se täti ei kohta tuu, niin sitten vaan testiä tekemään. :)
 
Ja silvillä oli huikea idea siitä, miten sä aiot vanhemmille kertoa. :D Itse oon kans salaa toivonut, että voisin itsekin noin tehdä.;)
 
Nyytti kiitos muistamisesta! :) Täällähän minä olen taustaillut mutten halunnut ikävän tädin kanssa tulla kirjoittelemaan. Myöhäiset onnittelut esikoisen synttäreistä! :) Milloin ajattelit testata seuraavaksi?

Pepe onnea uuteen kiertoon! :)

Myy voimia työpäivään ja pikaista paranemista!
 
Silv, kannattaa oottaa jos haluu että viiva vahvistuu, vahvistuminen ei oo hirveen suurta parin päivän aikana. Itse tein niitä nimittäin myös joka päivä kun ei meinannut uskoa. Onnea plussasta! ;)
 
Beisla: Täällä on tekemällä tehty näitä lapsia :D No, näinhän tuossa sen 'enneunen' ja sen mukaan LA olis marraskuun lopussa, joten se olis sitten tämä kierto ;) Mikäs siellä on tilanne?

Mies jo tänään kyseli, et parantusko mahkut, jos mut sitois fifty shades:in tyyliin ;) :D Mä ehdotin vastineeks pre-seed liukkaria :D Olisko täällä kokemuksia pre-seed liukkarista? Entä kotitesti.fi nettikaupasta?
 
Be,ehkä ylihuomenna jos tätiä tätiä näy. Tuli niin selkeä nega sillon la-su aamuyöstä,et vaikea uskoa että se plussaks muuttuis. Tänään on jo dpo15 et toisaalta luulis jotain pian näkyvän jos näkyy. Pitäisköhän sit tehä jo huomenna puikkotesti ihan oman mielenrauhan vuoks. Jos siinäkään ei näy mitään,niin pakko vaan uskoa et kierto lähteny venymään jostain syystä.
Oireita ei oo,menkkamaisia jomoja/juilahuksia välillä vaan.
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Napailenpa...Dpo9, eilen alkoi aivastelu, nenä vuotaa, kurkku on karhea, edellispäivästä asti oon palellut ihan hillittömästi, tänään heräsin huonoon oloon, joka jatkuu edelleenkin, vaikka toisaalta maha alkoi kurnia nälkää jo tosi pian aamupalan jälkeen. Niin ja nännit kipeytyi eilen, nyt ne vuorotellen särkee ja kutisee(!?). Jotenkin mulla nyt vaan on hyvä fiilis tästä. Korkealta tipun, jos täti taas vajaan viikon päästä tulee, mut aion silti nautiskella tästä aavistuksesta nyt ;)
 
Heips, tässä taas muutama päivä mennyt ja eilen yöllä luin n.250 viestiä :D sitte oli jo silmät niin ristissä etten kyenny enää vastaamaan. :)

Silv, mun mielestä toi on jo plussa mut kai mäkin ne elokuva viivat haluaisin :)
pepe, nyt vastako täti pakkas kamansa ja häipy?? nyt musta tuntuu vielä oudommalta.. mä häädin tädin ihan kahen päivän jälkeen..

Beisla, Kiitos tsempeistä soittoa varten. (en oo vieläkään uskaltanu soittaa). Mulla menkat yleensä kestää sen neljäpäivää tai kolme jos on lyhyet mut neljä on se normi. nyt siis tää et kp3 ei enää mitää vuotoa kummastuttaa. Tein testin kp30/28 ja nega oli ja siitä seuraava päivä oli kp 1/28.

Ajattelin et jos ovuloimaton kierto olis ollu, mut eiks sillon yleensä oo runsaammat menkat?
Nyt menossa kp 7/28 ja tietty kun otin talviloman tälle viikolle tuun kipeeks. flunssa meinaa iskee. torstaina olis tarkotus lähtee risteilee tallinnan päiväristeilylle :)

be, mikäs kp siellä?


ONNEA JA TARRASUKKIA JA LIIMAA JA VAIKKA MITÄ KAIKILLE PLUSSANNEILLE!
kuka testaa seuraavaks!!?? ihanasti tätä plussa aaltoa pidetty yllä!:dummy::dummy1:
 
Niin joo, eilen illalla alko tuntua omituisia "kuplintoja" alamahassa, niitä kuplimisia on ollut nyt aamunkin vähän väliä.
 
Mymmelisti,eikös ovuloimattomissa kierroissa ollu niukat menkat eikä runsaat?
Itellä ei oo kokemusta,mut muistelen lukeneeni.
Mulla on aikalailla aina runsaat menkat ja väh 5päivää :/
 
Mymmelisti lähti se jo lauantaina :D mulla tänään kp8. Viime kierrossa sä olit päivän edellä ;)

Myykö se oli ketä kuumeen kourissa. Paranemisia sinne. Itsellä kesti sen 2 viikkoa melkein :/

Nyt lisää vaan plussia <3
 
Azalea: mulla kuplii myös välillä. Ja menkkaolo"kohtauksiakin" tulee, kestää alle minuutin kerrallaan. Ja nyt tänään alkanu repiin vasemmalta alavatsasta noustessa ja yskiessä. :o
 
Azalea. Mehän mennään lähes samoilla päivillä! Koska meinaat testata? Voin kertoo että meikäläinenkin tippuu kovaa ja korkeelta viikonloppuna mutta jospa se täti nyt tajuaisi pysyä pois ;)
Meikäläisellä on kans tissit ollu kipeet hetken aikaa tosin uskon sen johtuvan siittä kahvista.. On tissit kyl myös kasvanu mut veikkaan että kaikki se mitä oon saanu itteeni lihotettua.. Onkin vaan rasvana tisseissä..(pessimisti ei pety:D) samoin eilen kun likka lakkas kyntensä ja tuli niitä näyttämään ja pyysi saada lakata vielä munkin kynnet olipakko sanoo toiselle ettei nyt koska se kynsilakan haju oli ihan tajun voimakas ja rupes ihan salamana särkeen päätä.. Etiäisiä on taas mutta viimekskin kun niitä oli kävi huonosti tosin niin oli likastakin etiäisiä ja tuossa se mennä touhottaa ;) en tiiä miten jaksan odottaa testiä.. Sen teen kuitenkin vasta sunnuntaina aikaisintaan( koska halppis liuska vielä näyttäis kaapissa olevan)
 
Mä testasin jo eilen ekan negan, kun oli vaan pakko saada dipata yks liuska :D Aattelin, et josko nyt dpo 12 asti malttaisin :D
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top