Raskaaksi 2015

Anskunen: joo aamulla uus testi :) tai kattoo kuinka heräilen ku vast iltavuoro :) kävin vähä shoppailemas liuskoja työajalla kun TA oli fyssas :D

Murkku: joo latasin :) http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=374110 :) ja joo dpo 12 omien laskujen mukaan mut toi countdown to pregnancy näyttää et ois dpo 13? No, mennään sillä millä tähänkin asti :)

Zorro: minä muistan ainakin :) hurjasti onnea!! Niinhän sitä sanotaan et kaikki hyvä tapahtuu silloin kun vähiten odottaa :)
 
Äsken testasin, aamulla ei kerennyt.

Lataan pari kuvaa, sanokaa näättekö enää mitään? Tänään siis dpo 10.

ImageUploadedByVau Foorumi1424103921.693438.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1424103979.490090.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1424104009.271726.jpg
 
Murkku: kyl siinä joku inan tummempi kohta näkyy, mut en muista yhtään minkämoinen se oli viimeks. Ainaki kahdes ylimmässä nään jotain.
 
Ootteko löytänyyt testejä, jotka ei anna viivanpaikkoja? Onko sellaisia edes? Sofilla oon testannut, mutta huomasin viime kierrossa, että niissä aina näkyy jotain, vaikkei raskaana olekaan.
 
Zorrolle oikein paljon onnea plussasta! :) Ja kiitos ihanasta tsemppiviestistä! Voin uskoa vaan miten raskas taival tuo 1.5 vuotta on ollut tai no enhän mä voi niin oikeasti sanoa, mutta itselle kun tämä kolme kuukautta on ollut henkisesti raskasta, vaikka kuinka olen yrittänyt pysyä positiivisena.. Ja tämä on niin lyhyt aika kuitenkin verrattuna tuohon teidän yritysaikaan, että te todella olette ansainneet plussan! :)

Ja muutenkin nämä kaikkien plussauutiset luo itsellekin toivoa. :)
 
Liisu: mulla ainakin apteekin testi antanu vaan täysin negan tai sit plussan. saa nähdä mikä toi tän päivänen on.. Ja rfsu Pelkkää negaa :D
 
Tässä vielä yksi testiajan ulkopuolelta, ainakin livenä näkyy paremmin kuin kaksi edellistö testiä. Mut tiiä sitten, kun ne veriarvot oli aika huonot. Kuvat siis otettu kännykällä, kun en oikeeta kameraa viitsi kaivaa kun mies on kotona...

ImageUploadedByVau Foorumi1424106025.564053.jpg
 
Silv, ehkä sit luotan apteekin testiin. Vaikka nyt jos toi sun testi on jostain syystä nega, ni menee usko siihenkin!
 
Silv, varovaiset onnittelut! Kyllä siellä on haamulainen eli sille vahvistumista! Tää taitaa vihdoin olla se teidän kierto! :dance011

Milttis, paras kevennys ikinä :grin

Nuuhku, onnittelut onnistuneesta painon lisäyksestä! :grin Täällä se on vielä saavuttamatta, eikä tule tässä työssä onnistumaan, sen verran tulee askelia päivässä..

Super isot onnittelut Zorro!!! :joyful:

Murkku, keskimmäisessä ihan kuin näkisin jotain hailakkaa, mutta en ole varma. Tossa viimeisessä ainakin näkyy haamun esiaste (testiajan ulkopuolella otettu kuva).

Kysymys: Mitenkähän kauan kunnallisella labralla kestää, että kilppari- ja keltarauhashormonikokeiden tulokset valmistuu? Viikko vai vähemmän?

Ensi viikon ke olisi se lekuri ja ovis ei ole vielä mun mielestä ollut (vaikka oloista päätellen on ihan kohta tuloillaan). Ne keltsiarvot pitäisi ottaa oviksen jälkeen, jotta siinä testissä olisi järkeä, mutta jos tulosten valmistumisessa kestää viikko, niin viimeistään nyt ke pitäisi käydä siellä labrassa. Mitä teen? :D Ehkä sama käydä siellä labrassa oli ovis ollut tai ei? Kyllähän sekin kertoo jotain mun kierrosta, jos kp 19 ei oo ovista ollut ja kierron pituus on aina vaan sen 27 kuitenkin.
 
Komppaan liisua, että Nyytti, Silv, muurahainen ja Meritähti mukaan plussa-aaltoon! Oliko muita piinailijoita? Kaikki mukaan! :biggrin :wav

Liisu, harmi että ovis jää hyödyntämättä. Jos jotain positiivista pitää hakea, niin toivottavasti rentouttaa tauko piinailusta. Me ollaan mietitty, että jos ei nyt tärppää niin melko varmasti pidetään taukoa ensi kuukaus. Mulla on niin ajatukset kiinni tässä vaikka kuin yrittäis ajatella muuta, että ehkä kuukauden tauko tekis hyvää. Ja hyvä tosiaan vertailla oireita, kun tietää ettei ole mahiksia olla raskaana. Mä aion kyllä pitää päiväkirjaa. :wink
Testeistä, oon testannut kahdesti Sofin puikolla, ja en kyllä ainakaan helpolla löytänyt siitä viivanpaikkaa. Tosin enpä oo jäänyt ihan tihrustamalla tihrustamaan, kun ekalla kerralla jo tiputteli ja seuraavalla menkat alko puol tuntia testistä. Jos ei varmasti halua viivanpaikkaa, taitaa digi olla ainut varma vaihtoehto.

Muurahainen, halaus sinne. :hug013 En osaa kuvitella kuinka raskas teidän taival on. Kumpa, voi kumpa olis ihme käynyt. Mä oon tosi huono näkemään haamuja, en osaa sanoa testeistä... :confused:

Zorro, ihana kuulla teidän tarina! Nyt hurjasti tarrasukkia pienelle. :)

On. Flunssa jatkuu, edelleen lämpöä. Tänään kp21, dpo6. Iltapäivällä rintoja alkoi aristaa oikein kunnolla, jatkuu edelleen. Yleensä niitä aristaa vain juuri ennen menkkoja. Niitä tosin aristi viikon verran myös ekassa yk:ssa, eikä siitä mitään seurannut. Tokassa yrityksessä oli etomista mutta ei rintojen aristusta. Haha, ehkä mun yhden puolen munasolut aiheuttaa rintojen aristuksen, ja toisen puolen aiheuttaa etomista. :p
No ei vaiskaan.
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, mulla ainakin kilppariarvot tuli parin päivän päästä, keltarauhasesta en tiedä .. Sinuna menisin sinne labraan niin, että varmasti tulokset ehtii lekuriin mennessä :)

Beisla, samaa mieltä, että pieni pakollinen tauko tekee varmasti hyvää. Vaikka nyt oon sitä mieltä, että mulla oli valemenkat ja oon megarunsaista menkoista huolimatta raskaana :D oliko se Minniee, kellä kävi niin, vai kuka... Että tätä tää mielikuvitus teettää! :D tiedän itsekin järjellä ettei se oo niin, mutta jostain syystä haluun elätellä toiveita...

Eipä enää kauaa ni pääset Beisla jännäämään!! Ehit vielä plussa-aaltoon:)
 
Zorrolle onnea plussasta!! ♡

Liisu: Eilen tuli samanlaista vaalean haaleaa veristä vuotoa valkkarin seassa kuin lauantainakin. Tänään tuli miehen kanssa harrastelun jälkeen selkeä verijuova valkkarissa. Sori yksityiskohdat!:D Eli kp 24/25-26 ja dpo 12. Jos ei menkat ala niin torstaina testaan (jos millään maltan odottaa! :D )
 
Hampaaton, mulla noi yksityiskohdat ainakin olis hyvä enne ;) eli torstaiaamuna kärppänä täällä! Hmm lupasin itelleni et pysyn kuukauden pois, mut ei näköjään onnistu :D
 
Hampaaton tuo kuullostaa tulevalta plussalta. Itellä esikoista oottaessa tuli plussaamisen jälkeen vaaleanpunaista paperiin. ;)
 
Hampaaton, olisikonan plussa tulossa! :grin

Liisu, kiitos kommentista! :) Käyn siellä labrassa hyvissä ajoin eli nyt keskiviikkona. Löysin keltsin viitearvot eri kierron vaiheisiin eli kyllä se ovulaation tienoilla otettu arvokin jotain kertoo :wink Ja kyllä se tauko tekee välillä hyvää (meillä on nyt kolmas ja viimeinen taukokierto menossa). Jännäillään sitten yhdessä maaliskuun lopussa, eiks jeh! :wink
 
Beisla: Ikävää, kun sua vaivaa vieläkin tuo flunssa. :sad001 Heh toi oli hauskasti sanottu toi munasolu juttu. :joyful:
Liisu: Mäkin oon itelle luvannu,että oon täältä pois, mutta enhän mä siihen pysty. :)

Itsekin oon aina noita rfsu:n testejä vaan tehny, että taidan itsekin seuraavaksi ostaa noita apteekin testejä, jos ne on parempia. Tai ainakin vissiin näyttää paremmin sen plussan (?) :wideyed:

smiley-chores003 Tämän hymiön innoittamana lähden ottaa pyykit pois koneesta ja meen nukkumaan. :)
 
Takaisin
Top