Raskaaksi 2015

Niin ja Silv, mun miehellä oli 2 lasta ennen naimisiinmenoa ja selkeästi kertoi jo alusta asti, ettei lapsia enää halua. Olin surullinen, mutta en painostanut mitenkään. Sitten yks päivä sanoi mulle, että no voitas me se lapsi tehdäkin :) Eli kyllä niitten miesten mielet voi muuttua. Niinkun nytkin, oon todellakin ollut painostamatta asiassa ja sitten viime menkkojen aikaan mies sanoi, että noo odotatko, että sun masu alkaa pian kasvaa?;) ja sitten halus nähdä mun profiilin täällä vau:ssa "kun kerran nyt sitä vauvaa aletaan yrittämään niin kai mun pitää nähdä noi sun sivus ja sieltähän näkee hedelmälliset päivät".

Mies on kyllä alkanut ihan tosissaan hommiin ;) Muutenkin kyllä erittäin aktiivinen on petipuuhiin, mutta nyt nauttii selkeesti kun voi tulla loppuun asti siellä "kotiluolassa" :p
 
Niin ja Silv, mun miehellä oli 2 lasta ennen naimisiinmenoa ja selkeästi kertoi jo alusta asti, ettei lapsia enää halua. Olin surullinen, mutta en painostanut mitenkään. Sitten yks päivä sanoi mulle, että no voitas me se lapsi tehdäkin :) Eli kyllä niitten miesten mielet voi muuttua. Niinkun nytkin, oon todellakin ollut painostamatta asiassa ja sitten viime menkkojen aikaan mies sanoi, että noo odotatko, että sun masu alkaa pian kasvaa?;) ja sitten halus nähdä mun profiilin täällä vau:ssa "kun kerran nyt sitä vauvaa aletaan yrittämään niin kai mun pitää nähdä noi sun sivus ja sieltähän näkee hedelmälliset päivät".

Mies on kyllä alkanut ihan tosissaan hommiin ;) Muutenkin kyllä erittäin aktiivinen on petipuuhiin, mutta nyt nauttii selkeesti kun voi tulla loppuun asti siellä "kotiluolassa" :p
 
Silv,mä näen haamun! Ihanaa! Jokohan uskaltais ainakin varovaisesti onnitella :)

Omassa navassa ei muutoksia. Kp30/29 ja dpo14. Täti vielä omilla teillään. Aamusta oli menkkamaisia tuntemuksia,mut ne loppu hyvin pian. Onhan tässä vielä aikaa,jos tänään meinaa tulla. Toivottavasti ei ainakaan lähtis kierto venymään ja harvoin kai se näin loppupäästä eli luteaalivaiheesta venyy? Ovis oli viime kiertoa aiemmin,joten hassulta tuntuis. Mut ei auta kun ootella.
Tyttön kun saan nukkumaan,niin aletaan pojan kans leipomaan :)
Ihanaa aurinkoista päivää kanssakuumeilijat :)
 
Silv: Minä näen myös haalean viivan tuossa viimeisessä testissä ainakin, toivottavasti saat vahvemman viivan vielä lähipäivinä! :)

Meritähti: Sun on lähettävä testien ostoon, niin pääset testailee, jos se täti ei kurvaa paikalle. :)

Lauruskaah: Toivottavasti saisit ensi yönä nukuttua edes vähäm paremmin, sillä tuo unettomuus ei tee kenellekään hyvää. Ja nyt vaan peittoja heiluttelee, jos ovis on lähellä. ;) Toivottavasti jaksatte myös viikonloppuna heilutella peittoja, vaikka teillä on raskas ja surullinen viikonloppu tulossa. Tsemppiä kovasti! ❤

Täällä podetaan ihan perus maananantai väsymystä. Ja itseäni saan tästä syyttää, kun valvoin liian myöhään eilen ja tänään herätys 5.30. Tää hoitotäti puki hoitolapselle ensin pipon väärin päin ja laitto myös kengät vääriin jalkoihin.. :D Plussantäytteistä ja ihanaa alkanutta viikkoa naiset! :)
 
Silv:llä näky viimesessä kuvassa ihan selkee viiva :) vahvistusta hänelle.

Täällä täi on laskurin mukaan myöhässä 3päivää ja terojenkin puolesta pitäisi alkaa tänään tai ihan viimestään huomenna. koitan pitää pään kylmänä mut samakla vähän tietenki toivoskelen etteivät alkaisikaan. Eilinen r-testi ei kyllä ollu kovin toiveita herättävä. mutta jos ei huomenna täti tuu niin koitan jaksaa vielä oari päivää ootrlla ennen ku teen seuraavaa.

Kuinka muuten on, missä vaiheessa jos menkat on myöhässä ja r-testi näyttää negaa niin kannattaa alkaa soitteleen tk:hn labra-aikaa?

Pinna on yleiseri ottaen kireällä. Muutto olis patin viikon sisään enkä tiedä koska saan sinne avaimia. En oo pakannut ensimmäistäkään tavaraa vielä kun en kestä niitä ympäriinsä lojuvia laatikoita.
Myös eräs läheinen ystävyyssuhde on todenteolla alkanut kaihertaa. On semmiinen tunne että niin tärkeä ja lährinen kuin se ihminen mulle onkin niin mä oon hänelle vaan joku semmonen jota voi pyytää tekemään kaikenlaista hänen puolesta mutta aina kun kysyn että nähtäisiinkö pitkästä aikaa kunnolla niin ensin lupaa ja sitten tuleekin heti kohta muutoksia suunnitelmiin ja homma peruuntuu. Hän perutelee tän sillä että on kokenut juuri burn outin töiden vuoksi ja kyllä mä sen ymmärrän että se on raskasta ja toipuminen vie aikaa, mutta silti tuntuu pahalta kun tiedän itse kuinka paljon oon häntä auttanut siinäkin asiassa.
Pahoittrlut rutinasta.

Loppukevennyksenä vielä voin kertoa että Oulun fb-kirppiksellä joku näyttää kauppaavan kierukkaa :D on kuulemma tullut toisiin ajatuksiin sen laitosta.
 
Toivotaan Milttis et nyt olis tärpännyt!!! :)

Esikoinen ei päikkäreitä näköjään suostu nukkumaan eli suunnataan ihanaan auringonpaisteeseen ulkoilemaan! :) jos samalla reissulla hakis raskaustestin varuiks ;) huomenna olis esikoisen neuvola ni olis hyvä hetki aamulla plussailla ni sais neuvolassa heti varailtua aikaa. Mut ei mennä asioiden edelle, en jotenki usko, et plussa pärähtäis tikkuun.
 
Anzeliina, haha, voi ei. :hilarious: Ei auta kuin huomenna harjoitella uudestaan.

Tyttötiikeri, sunkin mies vaikuttaa hyvin lämmenneen vauvaprojektille. Niin sitä pitää! Selvästi toimi jos lakkasit puhumasta ja jätit ehkäsyn miehen vastuulle. :grin

Silvin ekassa testikuvassa en erottanut oikein mitään, mutta tokassa kyllä. Sieltä se viiva vahvistuu! :)

Meritähti, kuulostaa lupaavalta, testiä vaan kehiin. :) Nyt en muista, testasitko jo tässä kierrossa?

Luckycharm, hyvähän on testillä varmistaa ovis, jos se onkin eri aikaan kuin mitä laskurit antaa. Tietäis ainakin milloin talletella.

Lauruskaah, voimia hautajaisiin. Ei ihme jos on halut huonot, on se surutyökin pakko tehdä. :sad001

Mukkis, teilläkin on mies jo kunnolla mukana, tuskin se enää nyt mieltään muuttaa.

Nyytti, joo, yleensä oviksen aika on se joka vaihtelee eikä luteaalivaiheen pituus (vaikka ilmeisesti sitäkin tapahtuu). Etkö sä sanonutkin, että aiemminkin oot plussannut vasta kun menkat kunnolla myöhässä? Ehkä pääset pian testaamaan uudestaan. :)

Milttis, toivon tosissaan sullekin plussaa. Hankala tilanne sun kaverin kanssa kyllä. Ei varmaan huvita olla kaverisuhteessa, jonka kokee tosi yksipuoliseksi. Toisaalta jos ihmisellä tosiaan on masennus/burn out, voi normaali kanssakäyminen olla liian vaikeaa. (Vierestä seuranneena parikin kertaa...) :hug013
 
Milttis: Onpas ikävä tilanne sinulla ystäväsi kanssa. Kuten jo Beisla sanoi, niin hänellä voi olla normaali kansakäyminen vaikeata ja rankkaa, kun on polttanut itsensä loppuun töiden takia. Mutta kyllä mä sua ymmärrän täysin siinä, että jos oot häntä paljon tukenut, niin tottakai sitä jokainen odottaa samanlaista tukea ystävältä takaisin. Mutta tsemppiä tuon muuttotouhun kanssa, se ei oo kyllä kaikista kivointa hommaa. :(

Meritähti. No jokos on raskaustesti/ testejä käyty ostamassa? ;)
 
Mukkis: nii joo piti sitä vielä sanoa, et minäkään en oo asiassa painostanu mitenkään, sillon viime toukokuussa ajattelin et otan asian puheeksi sen kans mut en ehtiny, kun mies ite sano et hän on paljon asiaa pohtinu ja tullu siihen tulokseen et kyl hän lapsen mun kans haluais :)
 
Beisla, jokusen päivän ollu joo aina myöhässä(2-4vrk) mutta oon sillon siis testannu ekaa kertaa,eli en tiedä miten olis näkyny aiemmin.. Esikoisesta sain kyllä silloinkin "vaan haamun"ja kävin sen verikokeessa varmistamassa.
En haluais turhia toivoja herätellä,joten odotellaan nyt vaan. Menkkamaisia tuntemuksia vilahdellu välistä,mut vuoto ei vaan ala.
 
Mä testasin perjantaina negan, sillon oli kp29/31. Tänää kävin ostaa parit testit ni kait se on aamulla testattava sitte. Huomenna olis sitte kp 33/31. Ei vieläkää oo mitää tuntemuksia. Pari krt tuntunu et jotain lorahtaa mut valkkaria ollu vaan. Selässä pari pv sit oli vähän menkkajomotusta. Turhauttaa jos taas kierto venyy. Stressiä ei ainakaa nyt voi syyttää, sen verta hyvin tuli ainaki viikonloppuna rentouduttua :D

Nyytti vissii samassa veneessä mun kanssa. Mikä kiertopäivä siel on menossa? (Luki varmaan jossain mut ei muisti pelaa)
 
Onpa täällä tosiaan jänniä fiiliksiä Meritähti, Nyytti, Silv.. Toivottavasti leffaviivoja pärähtelee loppuviikon aikana! \o/
Mies lähti tänään reissuun, eli viikonlopun ovis jää hyödyntämättä. Seuraavat jännäilyt täällä vasta maaliskuun lopussa. Kiva kyllä kerran kattoa millaiset oireet pystyy keksii itselleen vaik mies ei oo ollu lähimaillakaan otolliseen aikaan!
 
Ihanaa SILVIN viivat vahvistuu!! Latasitko sinne kuvan arvioitavaksi? Onk sul tänään dpo 12? :)

On: neuvolaan soitin tänään, täti sanoi että verikokeen tulokset ei kovin hyviltä näytä. Saattaapi olla että ensi kierrossa tuplataan clomit. En jaksais pettyä enää, joko riittää minun osaltani? Voi kun olisi ihme tapahtunut ja pikkuinen olisi jo mukana...
 
Moi kaikki kuumeilijat sekä jo ne, joilla tärpännyt :) Olin tuolla raskaaksi 2014 porinoissa, kunnes jäin piiitkälle tauolle kuumeilusta, enkä tiedä onko täällä kauheesti ketään, jotka muistaa mua :D nuuhku? kiivilintu?

Mutta tästä foorumista oli mulle tosi paljon hyötyä iloissa ja suruissa ja vaikka tää on kovin aikaista, niin tänään testi vihdoin näytti 1,5 vuoden odotuksen jälkeen plussaa!!! <3 halusin vaan tulla kertomaan, että ne, joista tuntuu, ettei raskaudu millään, niin se voi kun voikin tapahtua silloin kun vähiten odottaa. Mulla diagnosoitiin pco ja kävin vuosi sitten kesällä jo hormonihoidoissa, kun ei mitään tapahtunut. Nyt kuitenkin, kun ei tunnu yhtään sen erilaisemmalta kun yleensä, niin testi näyttikin mitä näytti :)

Tsemppiä kaikille plussaa toivoville! Uskon, että jokainen saa vielä oman vauvelin syliinsä, vaikka siinä voi hetki vierähtää ;) älkää luovuttako!
 
Takaisin
Top