Raskaaksi 2015

Silv, minä nään haamulaisen! Vaikka en yleensä nää mitään. Vahvistumista haamulle :)
 
Liliina niinpä.. Oon aina ollu kyllä laiha ja pieni. Mutta kironnu sitä jo monta vuotta.. Jospa nytlähti paino kunnolla nousuun kosa se 10 kiloo onnihan tervetullutta. :)

Noista pillereistä en kyllä tiiä itte kun en muista koska viimeks oon syöny.. Mutta ehkä joku viisaampi osaa vastata:)

Silv:illä siellä haamulainen näkyy!! :)
 
Kauheesti taas tullu juttua viikonlopun aikana! Puhelimella ku selaan ni en yhtään pysy mukana! :D

Mä en kyl varmaa näitä testejä osaa tulkita ollenkaan, koska en Silv:n testissä nää mitään :( mut vika lienee mussa kun muut näkee haamuja eli toivotaan että vahvistuis viiva!

Täällä kp32/31 eikä tätiä näy. Testejä ei oo kotona ollenkaan eli pitäis varmaan kaupassa käydä, jos ei tän päivän puolella täti kurvaa paikalle
 
Silv: mä kanssa en näe mitään viivoja, mutta en mä näe missään muissakaan testeissä. Vahvistumista <3

Onnea myös kaikille plussanneille. Jippiii!

Täällä menossa kp10 ja on todella vahvat tuntemukset, että olisi ovulaatio aluillaan. Munasarjoja nippaa ja on paineen tunnetta ja kosteat paikat. Voiko se tulla näin aikaisin !? Taidan repiä kaapin pohjalta testin ja varmistaa. Jos ovis näillä tienoilla, niin ihmekkään jos negaa pukkaa :D
 
Silv! Mäki näen haalean haamun! On vähän vahvempi yläreunastaan. Toivottavasti se vahvistuu pian!! ♡

Luckycharm: Täällä oli tässä kierrossa ovis kp11 ja olin täysin yllättynyt! Testillä on hyvä varmistaa :)
 
Silv; mä näen tossa kyllä tooooosi tosi hailuran viivan, mutta kyllä siellä nyt pakko on olla jotain kun herkät testitkin antaa haamuja.. mä toivon niin vahvistumista sinne!

Ja huomenta muut ihanaiset ihmiset! Mulla tosi huono yö takana ja kortisoni unettomuuden lisääjänä ei oo niin kiva. Kohta viikko mennyt ja perjantaihin asti pitäisi viel syödä. Ovis olis womanlogin mukaan sunnuntaina ja vaun mukaan 25.pvä. mut tarkotus ois talletella huomisesta eteenpäin kun alkaa noi hedelmälliset päivät olee käsillä :) täällä kp5/28.

Viikonloppuna vaan huono kun ovis ja hautajaiset samaan aikaan. Iskee kunnon surutyö päälle niin en tiedä noista haluista niin hirveästi.. mut pidetään peukkuja!
 
Mun dpo 8 aamu :D Jos nyt malttais muutaman päivän....tai sitten ei :D
 

Liitteet

  • 1424076425045.jpg
    1424076425045.jpg
    47.2 KB · Katsottu: 199
Niin ja siis nyt ainakin oon vähän sitä mieltä, että jos nyt joskus ensin plussan tultua tulee km, en tiedä haluanko enää yrittää...se olis jo kolmas sitä laatua mulle niin ehkä sitten kaks lasta riittäiskin...
 
Se on kyl raskas :/ mä haluisin 2-3 lasta, koska oon ite isosta perheestä ja oon tykänny siitä et aina on joku leikkikaveri kotona.. Mies taas ei ois alkuun halunnu enempää lapsia (sillä yks exän kans) mut nyt jo taipunu haluun yhden vielä, ni ehkä sen sais puhuttuu ympäri jos tää ekakin nyt saatais aluilleen..

Tossa viä
ImageUploadedByVau Foorumi1424077239.291276.jpg
 
Miten näitä ovia testejä nyt sitten kuuluu tulkita. Oon siis aivan monttu auki näiden kanssa. :D Auttakkee! Joka päiväkö näihin pissittään ja tsekataa millon vahvin tulee :D:D
 

Liitteet

  • WP_20150216_021.jpg
    WP_20150216_021.jpg
    552.7 KB · Katsottu: 141
Silv: Katsoin uudestaan sun r testi kuvia ja mä ihan oikeasti saatoin saada tihrustettua toisen viivan !! :)
 
Minniee: joo tasavahvoja metsästetään :) mä tein joka päivä kahdesti (kun alko vahvistuu) ettei vaan mee ohi :D
 
Takaisin
Top