Raskaaksi 2015

Mulle iski taas epätoivo. Mies yritti kovasti lohdutella omalla tyylillään, että jos meille ei vaan ole tarkoitettu vauvaa tulevaksi... :(
Tuli taas siis tosi vahva tunne, ettei tässäkään kierrossa tärpännyt...
 
Huhhuh, ei muutoksia olossa ainakaan vielä.. :) vuoroin niin kylmä et vois pukee kaikki maailman vaatteet päälle ja niin kuuma et pienikin vaatekappale on liikaa.. :D jännää! Taidan mennä kuumaan suihkuun hetkeks ja sit vattaan viereen nukkuun, tuli syötyy "myöhäinen ystävänpäivälounas" miehen kans pizzeriassa :D
 
Hampaaton ja Anskunen: Kiitos hyvistä ideoista! :) Meillä on pihavarasto, joka on kylläkin aika täynnä, mutta kyllä sinne varmaankin vois mahtua nuo kamppeet, mutta sisälle ei mahdu millään ainakaan piiloon.. Ja anoppihan kysy, että tarvisko se mun sisko, joka saa toukokuussa vauvan.. Minä tosin sanoin sille, että siskolla taitaa olla jo kaikki valmiina, kun on kuitenkin jo neljäs lapsi tulossa. Mutta ehkä mä yritän miettiä jonku hyvän syyn siihen, että miksi mä voisin ne ottaa.. ;) Tosin mies ei varmaankaan oo myötämielinen, kun ei kuumeile samalla tavalla kuin minä, eikä varmaan osta mitään vauva tavaroita ennenkun vauva on oikeesti meille tulossa.. Ehkä minunkaan ei pitäisi taas ajatella asioita liian pitkälle, kun eihän sitä tiedä kauanko me joudutaan odottamaan vauvaa..
 
Kellä sile oli kyllä ja jollain oli kuuma? Täällä kans välillä tulee kuumia aaltoja ja välillä saa olla peittojen alla värjöttelemässä.. Mistä lie johtuu.. ;)

Ai niin pitikin kertoo.. ne jota tuol 2014 ryhmässä oli saatavat muistaakkin mutta oon saanu jo lihotettua itteeni 3,5 kiloo! Mä oon ihan supertyytyväinen ja vielä sais lisää tulla! Mutta oon tyytyväinen jo tähänkin nyt on kuitenkin 50 kg ylitetty! :)
 
Mullakin on tänään koko päivän ollu ihan hervoton vilu! Ei meinannu töistäkään tulla mitään, kun toppavaatteista huolimatta koko ajan vaan hytisytti (vaikka siis heiluin milloin lapion ja milloin talikon varressa) :rolleyes:
 
Milttis, voi harmi. :sad001

Nnipsu, tervetuloa! Onhan se hyvä "harjoitella" tjottailemalla. :grin

Pisama, pahoittelut tädistä. On se aina musertavaa. :sad001

Minttulaku, tervetuloa! Onpa harmi jos toisen teko kestää niin. Toivottavasti pian tärppäis.

Sohwia, hankala tilanne joo jos ei halua kertoa ja ymmärrän kyllä ettei. Onko teidän anoppi sitten täysin haluton säilyttämään tavaroita vielä? Mietin vaan, olisko mahdoton ajatus kertoa sille jotain tyyliin "Kyllä me ollaan ajateltu hankkia lapsia jossain vaiheessa, vaikka vielä ei ole tietoa ihan milloin. Oltais mielellämme otettu tavarat sitten käyttöön." Tai sanoa ton ja viedä ne sinne ulkovarastoon jos ei anoppi halua säilyttää. Vaikka sun mies ei olis niin vauvakuumeessa, voihan ton järkisyin perustella aika isolla rahallisella säästöllä. Kyllä lapsen kanssa niitä rahareikiä keksii varmasti muutenkin.

Late onnea ovisplussasta! :biggrin

Nyytti, kylläpä se täti pitää sua nyt jännityksessä.

Voi muurahainen. :sad001 :hug013

Nuuhku, hienoa että oot saanut painoa lisää! Ei se lihotuskaan aina niin helppoa ole.
 
Mä voisin luovuttaa näitä kilojani vaikka kuinka monelle tarvitsijalle...oon nyt _taas_ saanut muutaman kilon pois, ja _taas_ uskottelen itelleni, että nyt tää suunta jatkuu... Totuus lienee tälläkin kertaa se, että muutaman viikon päästä se painon putoominen hidastuu ja kiinnostus koko touhuun menee taas miinuksen puolelle. No, tiputampa nyt ainakin mahdollisimman paljon siihen mennessä, niin kestää sitten edes vähän kauemmin niillä kiloilla se takas tuleminen :D
 
Mulla menee azalea kans just noin :D kahdesta neljään viikkoon menee ihan hyvin mut sit iskee epätoivo ja kaikki palaa takas hitaasti mutta varmasti :D

Pitkä, kuuma suihku autto vissiin tasaan lämpöjä ainakin hetkeksi :D nyt taidan mennä peiton alle pyöriin, rankkoja nää viikonlopun työvuorot :D aamulla palaan asiaan ;)
 
Pahoittelut tädin kohdanneille. Voitte neuvoa sille mun osoitteen ja kehottaa jättämään teidän rauhaan. Mä voisin majoittaa tädin muutamaksi päiväksi, että pääsis seuraavalle yrityskierrokselle.

Ja ovisplussan bonganneille liehuvia peittoja!

Nuuhku, hienoa, että toivottuja kiloja on löytynyt! Voi se painonhallinta noinkin päin olla vaativaa. Minäkin tosin jakelisin mielelläni kilojani niitä tarvitseville, mutta olen seurannut sivusta ystäviä, joille juurikin tuon maagisen 50kg rajan yläpuolella pysyminen on tuottanut tuskaa.

Sohwia, voitko vain tarjoutua "hävittämään" jotenkin ekologisesti lastentavarat anoppisi puolesta? Ehkä olet ihan sattumalta juuri vuokrannut kirpputoripöydän myydäksesi jotain vanhoja vaatteitasi, ja tarjoudut samalla myymään lähes uuden vauvantarvikkeet pois (sinne pihavaraston perälle, pelaatte vähän tetristä, niin eiköhän sinne jotain sovi :grin )

Tiedättekö, voiko pilereiden jätön seurauksena sekoileva hormonitasapaino aiheuttaa monen viikon pahoinvointia? Aluksihan ihan iloisesti pidin jatkuvaa etomista hyvänä merkkinä, mutta nyt, kun toivo plussaamisesta on aika lailla mennyt, alkaa huolestuttaa, kun päivästä toiseen ruokahalu on nollassa ja kaikki, mikä ei ole jogurttia tai hedelmää yököttää. Ehkä pitäisi mennä lääkäriin valittelemaan nimenomaan pahoinvointia ja pyytää ohimennen jotain kiertojen tasaamiseen.
 
Liliina, mulla ainakin kierukan poiston jälkeen oli seuraaviin menkkoihin asti hirmu huono olo ja muitakin ihan selkeitä raskausoireita ja jostain luin, että niitä saattaa liittyä noiden hormonaalisten ehkäsyjen lopettamiseen. Toivottavasti kuitenkin enteilis plussaa ;)
 
Ja siis tosiaan, ekat menkat kun lopulta suostu tulemaan, ne oireet katos lähestulkoon samantien :)
 
Liliina, mulla oli pillereiden jälkeen varmaan 3kk vähänväliä sellanen paha olo. Tai siis etenkin ruoat, pesuaineet, vahvat hajut yms aiheutti etovaa oloa ja ekan 3vkn aikana oksensin n. 5krt viikossa ihan vaan jostain syystä, en jaksanu mennä lääkäriin ku ei sinne muutenkaan saa aikoja, ni toi tuntu ehkä vähän pieneltä syyltä sitten.. :(

Minttulaku, tervetuloa! Toivottavasti pääset lyhyellä visiitillä eteenpäin :)

Late, paljon onnea ovisplussan bongaamisesta, nyt heiluttelemaan peittoa ;) :)
 
Arrrghhh! Miehelle ilmotin jo töihin lähtiessä et klo.22 treffit makuuhuoneessa. Noh kaikki meni hyvin siihen asti kunnes päästiin loppuhuipennukseen... miehinen elin liuskahti pois lämpimästä kolostaan ja mies sai sitten meidän talletuksen mahalleen... Ei näin! Tytöt hei camoon ei näin. Nyt ketututtaa mut samalla niin hulvaton tilanne. Noh huomenna uusiks. Jos nyt viikon yrittäs joka toinen päivä peittoa heilutella. Tsemppiä naiset. Huoh..
 
Tervetuloa uusille! Toivottavasti pysähdys tässä ketjussa on lyhyt! :)

Siellä oli nega jollekin tullut! Pahoittelut! Onneks myös joku oli ovisplussan saanu! Tärppionnea!

Nii kauhee tahti täällä taas ollu et ei edes nimet pysyny muistissa. Meillä typy on ekaa kertaa kuumeessa, tai no melkein lämmöksihän tuo vissiin pienillä lasketaan kun kainalosta mitatessa oli 38,0. Mut kuitenkin, enemmän on sylissä viihtynyt ja nukkunu päivällä... Nyt yöunilla.
Mut päivän positiivisuus oli et pitkästä aikaa miehen kanssa heiluteltiin peittoja, eikä edes puhuttu kumeista. :D Oviksen kannalta oli turhan aikasta, 29 päivän kierrollakin ovis olis vasta ens pe. Mut mua ilahduttaa se että ei tuo mies niitä kumeja näytä enää niin edes miettivän... :)
 
Beisla: Anopilla on joku tarve hävittää nyt kaikki ylimääräiset tavarat, kun se muuttaa pienempään asuntoon. Järkeväähän se tosiaan olis, kun noihin tavaroihin menee monta sataa euroa, jos uutena ostaa.

liliina: Mun anoppi on kyllä henkeen ja vereen ekologinen ihminen, että tuo selitys voisi tepsiä. Joo se taitaa olla vain järjestely kysymys, että miten ne tavarat sinne varastoon mahtuu. :D

Antzeliina: Voi ei, kun teille kävi noin ikävästi. Ei muuta, kun uutta yritätte uudestaan. ;)
 
Silv ja azalea : Ystävän neuvona se, että painon jojoilua heikentää munasarjojen laatua. Miten olisi normaalin painon hakeminen ja siinä pysyminen. Ois paremmat mahkut saada pieni <3 Ja jep, konsultoin usein naistentauteihin erikoistunutta kolleegaani.
 
Noniin naiset.. Mä teen vaan noita haamutestejä!! Mut ikinä en oo apteekin omaan tollastakaan saanu, ne on aina ollu ihan rehtiä negaa. Pliiiis kertokaa etten näe aivan omiani...
ImageUploadedByVau Foorumi1424068269.082499.jpg


Tohon viä tommonen epätoivonen värien kääntö :D
ImageUploadedByVau Foorumi1424068307.153259.jpg
 
No, normaalia painoa mä joka kerta tosiaan lähden hakemaan, mut matkalla jo motivaatio loppuu ja kun se loppuu, kilot hiipii aina takas :D
 
Takaisin
Top