Pahoittelut tädin kohdanneille. Voitte neuvoa sille mun osoitteen ja kehottaa jättämään teidän rauhaan. Mä voisin majoittaa tädin muutamaksi päiväksi, että pääsis seuraavalle yrityskierrokselle.
Ja ovisplussan bonganneille liehuvia peittoja!
Nuuhku, hienoa, että toivottuja kiloja on löytynyt! Voi se painonhallinta noinkin päin olla vaativaa. Minäkin tosin jakelisin mielelläni kilojani niitä tarvitseville, mutta olen seurannut sivusta ystäviä, joille juurikin tuon maagisen 50kg rajan yläpuolella pysyminen on tuottanut tuskaa.
Sohwia, voitko vain tarjoutua "hävittämään" jotenkin ekologisesti lastentavarat anoppisi puolesta? Ehkä olet ihan sattumalta juuri vuokrannut kirpputoripöydän myydäksesi jotain vanhoja vaatteitasi, ja tarjoudut samalla myymään lähes uuden vauvantarvikkeet pois (sinne pihavaraston perälle, pelaatte vähän tetristä, niin eiköhän sinne jotain sovi
)
Tiedättekö, voiko pilereiden jätön seurauksena sekoileva hormonitasapaino aiheuttaa monen viikon pahoinvointia? Aluksihan ihan iloisesti pidin jatkuvaa etomista hyvänä merkkinä, mutta nyt, kun toivo plussaamisesta on aika lailla mennyt, alkaa huolestuttaa, kun päivästä toiseen ruokahalu on nollassa ja kaikki, mikä ei ole jogurttia tai hedelmää yököttää. Ehkä pitäisi mennä lääkäriin valittelemaan nimenomaan pahoinvointia ja pyytää ohimennen jotain kiertojen tasaamiseen.