Raskaaksi 2015

Pikainen kysymys kun en ole ennen ovista edes ajatellutkaan. Testejä en käyt, mutta tänään valkovuotoa ollut reippaammin lenkillä pikkarit märkänä. Ja pinnistäessä koskee vasemmalle alamahalle. Voisko nää olla nyt ne päivät et kannattas harrastaa vaakamamdoa ihan urakalla?
 
Nnipsu, tervetuloa joukkoon! :)

Beisla, kiitos tiedosta :) Eilen tuli nimittäin sellanen stressimasennuskohtaus, kun tajusin etten ihan oikeasti varmaan ikinä pysty pidättää neljää tuntia.. Mut täytyy kokeilla tolla mikä on mahdollista! :)

Silv, ei ole hyvä tuo :( toivottavasti on jo vähän tasaantunut tuo paleleminen! :) toivottavasti et ole kipeeksi tulossa..

Antzeliina, kyllähän tuo ihan lupaavalta kuullostaa! ;) mulla tosin tulee huomattavasti runsaammin määrin joskus yli viikonkin
Muoks. Lähti vähän etuajassa kun oli tiessä monttu :D
Ja siis jos oon oikein ymmärtäny, niin se oviksen ajankohta olisi kaiketi sitten viimesenä "märkänäpäivänä" :D mutta tuskin kaikilla näkyy niin selvästi, eikä muutenkaan jokainen tuohon muottiin välttis mene :)
 
Silv, en nyt ihan sitä tarkottanu kuitenkaan, ett pitäis läkähtyäkään :D mul alkaa vihdoin olemaan ihan "normaali" olo ton suhteen :D kuumia aaltojahan ne vaan, ihan normaalia? :D :)
 
SannaMiia: Hyvä, että siellä on talletettu ja ilman muuta joka päivä, jos vaan on voimia. ;) Ikävää, että flunssa on ollut sielläkin riesana. :(

Miittis: Toivottavasti se täti ei tulis sinne vierailulle ja saisit vielä kaksi viivaa testiin! :) Mutta pahoittelut kuitenkin negasta!

liliina: Voi ei, varmasti tuommoinen on tuntunu lapsena pahalta, kun veli on saanut viettää synttäreitä huvipuistossa ja sinä et.
 
Milttis, pahoittelut negasta :sad001

Antzeliina, ovikselta tosiaan kuulostaa! Vällyjen väliin ja äkkiä! Täällä on samanlaiset olot ja salilla vatsalihaksia tehdessä sattui muniksiin todenteolla. Luulin jo, että ne räjähtää :grin Valkovuotoa on lorissut jo viikon ainakin, nyt tulee sitä kirkasta ja venyvää ovislimaa. Himot on kans omaa luokkaansa... :hilarious:

Silv, tää on selkeästi teidän kierto! Täräytä jo ne elokuvaviivat meidän iloksi :grin Oireet kuulostaa niiiiiiin siltä, että pulla on uunissa. :wink

Hampaaton, joko siellä on menkat myöhässä? Milloin testaat? :wink


Larissa kp 16/27
 
Nennaa: ne 3 kertaa kun oon ovistikuttanu ja saanu selkeän plussan niin oon pidättänyt just sen 2 tuntia. Ja en oo mitenkään kontroloinut juomista kun en muista :D
 
Kp1 :arghh: ei mulla muuta tähän väliin.

Onnea kaikille lussanneille, niitähän oli tullut ihan mukavasti. :Heartred
 
Ilpuri, seelvä! Kiitos, nyt on jo paljon paremmat fiilikset enskiertoa varten! :) kunhan nyt vaan pääsis sinne asti..
 
Heippa! En ole paljon kyseistä ketjua seuraillut, kun vasta liityin tänne vau foorumin ihmeelliseen maailmaan. Kp1 täällä myös ja ottaa päähän ja pahasti. Siksi siis vertaistuki ei olisi pahitteeksi. Meillä siis on jo yksi kolme vuotias ja oltu pidemmän aikaa linjalla, että toinen on tervetullut jos on tullakseen. Nyt kuitenkin muutaman viime kuukauden ajan on ollut ihan mieletön vauvakuume päällä. En tiedä mistä tämä johtuu, mut tänäänkin itkeskellyt vähän väliä, kun kuukautiset oli pikkuisen myöhässä ja jotenkin oli niin sellainen olo, että olisi tärpänny. Puuhailtiinkin viime kuussa oletetun oviksen aikaan paljon. Eilen kun kuukauutiset alkoivat olin ihan järkyttynyt vaikka oikeasti järjen kanssa ajatellen tiesin ettei välttämättä ole tärpännyt. Meillä kyllä eka tuli kertalaakista niin jotenkin ei yhtään osannut ajatella, että toinen voikin ottaa aikansa. Etenkin kun ei noi sänkypuuhat ole yhtä aktiivisia, kuin silloin ekaa puuhatessa. Huoh. Ihana vaan päästä purkamaan oloa johonkin. Ehkä täältä löydän yksinäisille hetkille apua. En viitsi miestäkään ihan kauheasti stressata tämän asian kanssa kun niin yllättäen tullut koko vauvakuume.. Huoh. Kiva olisi kuulla muiden plussailuista :)
 
Kylläpäs ootte ollut ahkeria kirjoittajia! Ei teidän tahdissa pysy enää millään. Paljon on näemmä sattunut ja tapahtunut. Ja täällähän on oikea plussa-aalto liikkeellä :woot:

Onnea Sazu, Tintuska, Minniee ja Vesta :Heartred paljon liimaa, tarrasukkia yms matkaan!

Pahoittelut myös tädin kohdanneille. Eikö se pirulainen voisi jo pysyä poissa...

Monella jännät paikat, ainakin Silvin muistan lukeneeni. Toivottavasti siellä pikkuinen olisi kyydissä :Heartred

Milttikselle tsemppiä luovuttajan kanssa. Toivottavasti edes ymmärtäisi mitä sammakoita suustaan päästi.

Jokos Larissa pääsee pian tositoimiin? :p

Niin ja hyvää myöhästynyttä ystävänpäivää ihanat :Heartred :Heartbigred :Heartred

Napaa. Mä olen täällä nyt vaan tyytynyt taustailemaan. Suunnilleen viikon päästä pitäisi tädin saapua kylään. Jos jotain mystisiä oireita taas mahtaa ilmaantua niin nauran niille vaan :grin eipähän ota päähän kp 1 niin paljon kun viime kerralla.
 
Pisama: Pahoittelut kp1:stä. Tiedän miten pahalta tuntuu, kun alkaa uusi kierto. Tsemppiä!

Mun on pakko tähän väliin tulla purkaa pahaa oloani. Anopin luona äsken käytiin ja hän on nyt myymässä kaikki vauvan tarvikkeet, kun ei hänellä ole enää pieniä lapsenlapsia. Pienin ja ainoa lapsenlapsi on tosiaan jo 4-vuotias ja kaikki nuo vauvan tarvikkeet ostettiin just tälle kyseiselle lapsenlapselle ja vain häntä varten eli on melkein uusia ja vähän käytetty. Eli me saatais ilmaiseksi vauvan sänky, vauva amme ja syöttötuoli, mutta mitähän mä hälle sanoisin, että miks me muka tarvittais ne? Hän ei tiedä, että me yritetään vauvaa ja toisaalta en haluais tästä yrityksestä kertoakaan, kun en jaksa sitä, että meiltä alettais tenttaa koko ajan, että joko meillä on tärpänny? Nyt iski joku ihme negafiilis päälle, vaikka koko viime kierron pystyin olemaan positiivinen ja en stressannut turhista.. Eipähän me viitsitä turhaan noita tavaroita alkaa hamstraamaan meidän kotiin, kun ei oo vauvasta tietoakaan..
 
Minttulaku tervetuloa! :) Toivottavasti visiittisi on lyhyt!

Larissa: Nyt siis menossa kp 23/25-26 ja dpo11. Testaan vasta torstaina, jos on aihetta.. Eilen kyllä ajattelin että tänään aamulla testaan, mut mies käski odottamaan. Nyt sit järkeilly et oikeesti ootan niitä menkkoja niin ei tarvi niin korkeelta tippua. Et keskiviikkona ovat periaattessa myöhässä ja torstaina varmasti myöhässä :D Kohta tekin pääsette taas tositoimiin! :)

sohwia: Sanokaa et menee teidän kavereille ne tavarat ;) muoks. Aijuu.. ette saa niitä minnekään varastoon :(
 
sohwia, olin itsekin ehdottamassa että sanoisitte anopille että kaverille tulossa vauva että tavarat menisi heille. Mikäli teillä ei ole tilaa säilyttää niin olisiko jollain tuttavalla, ystävällä jne tilaa? :)
 
Minttulaku: Tervetuloa! Mulla on myös sama tilanne, että eka tuli kerrasta ja toinen nyt antaa odotuttaa itseään. Ja täällä myös kp 1 ja harmittaa aika paljon. Kuvittelin jo kaikenlaisia oireita kp 33 eteen päin.:(
 
Tänään tuli tämä hymy vihdoinkin :) :) :) :)

Terveisin: hätähousu
 

Liitteet

  • 1424022600194.jpg
    1424022600194.jpg
    15.7 KB · Katsottu: 128
Synttäreistä selvitty ja päivänsankaria nukuttamassa:)
Itekkin ihan puhki kun koko päivä hulinaa ja ipanat piti mua vuorotellen hereillä 04.00 asti viime yönä..
Täti ei ilmaantunut tänäänkään,mutta jospa huomenna. Oletin et kierto ois lyhentyny kun ovis oli aiemmin,mut näinköhän kierto pysyy silti samana kuin viimeksi. Tänään siis 29/29 ja dpo13
Sais jo tulla niin pääsis uuteen kiertoon!
 
Takaisin
Top