Raskaaksi 2015

Aurinkoista sunnuntaipäivää sisaret <3 Ihania plussia oli muutamilla, ja jollakin ylläriplussa menkoista huolimatta, vau! Mä oon miettiny aina et voiko muka olla mahollista et menkat tulee vaikka hedelmöittyminen olisi tapahtunut, mutta selkeesti se on mahdollista.

Täällä kp10. Ollaan tämä viikko tosiaan sairastettu koko perhe, ensin lapsi ja sitten me miehen kanssa. Edelleen meillä aikuisilla nenät tukossa mutta silti kummasti on halut olleet korkeat ja kahtena edellisiltana on talletukset tehty. Viime kierrossa mentiin joka toinen päivä, jos nyt koittais jaksaa joka päivä puuhailla. Heh.

Mä oon NIIIIIIIIN turvonnut koko ajan. Sormus ei lähde sormesta ja vatsa on kuin seitsemännellä kuulla olisi. Olen siis luonnostaan pyöreä, mutta nyt maha ei ole pehmeälöllykkä vaan aika pinkeä koko ajan. Huoh.
 
Hei muuten! Mistä vois johtuu järkyttävä syväjääkohtaus?? Oon eilisestä asti ollu aivan jäässä, nukuinkin kerrasto päällä, villasukat jalassa ja paksu peitto korviin vedettynä.. Eikä tää nyt tunnu menevän ohi :((
 
Silv, täällä just päinvastoin: tänään tuntunu ett tekis mieli heittää vaatteet pois ja mennä ulos kierii lumihankeen, kokoaika hikoon ku pieni possu. Ja mä oon niiin turvoksissa myös! Sormukset ei liiku ees eikä taas ja mä voin tuntea kuinka mun maha pyrkii ulos mun paidan ja housujen välistä (oon siis aika laiha, ~50kg) ja hyvä että sain edes noita farkkuja jalkaan, oli kyl pakko käydä heti perään vaihtamas collareihin :( :D ja eilen en tosiaan syönyt mitään mille olisin yliherkkä, en karkkia, en siis yhtään mitään mikä tän vois aiheuttaa :D
 
Mul oli just ennen kuin täti sit saapui että farkut puristi ja sit jouduin käyttää mukavempia housuja. Ei tullut kuuloonkaa lähtee farkuis mihinkään kun ahdisti farkut.
 
Joo! Mulla on aina ollut todella epäsäännölliset! Kerran menkkoja ei tullu puoleen vuoteen, kunnes kävin semmoisessa akupunktio hieronnassa ja samointein! Niin joo! Tosiaan suosittelen myös lämpimästi niitä hierojia jotka hieroo akupunktio pisteitä auttaa ovuloimiseen ja raskaaksi tulemiseen! :)

Itse nimittäin sain uudenvuoden aikaan anopilta (joka on myös kätilö) akupunktio piikeillä hoitoa + reikihoitoa tähän että tärppäis niin tammikuussahan se on sit tärpännyt ;)
 
Nennaa: joo on kyl sit ihan päin vastoin :D mä täällä tärisen töissä viltti niskassa ja fleecetakki päällä, TA ihmettelee ku ite on ihan hiestä märkä ja liihottaa pelkkä toppi päällä eteenpäin :D ei käsitä. Normaalisti yölläkin tulee jossain kohtaa kuuma jos oot erehtyny menee nukkuu vaatteet päällä mut nyt tärisin koko yönkin kaikki vermeet niskassa :D
 
Silvillä pukkaamassa päälle joku kyytiläisen aiheuttama flunssa, kun niin paleltaa?! :wink
 
Nennaa, mä oon mielestäni saanut paremmat viivat ovistestiin kahden tunnin pidätyksellä kuin neljän, vaikka olisin yrittänyt vähentää juomista. Liian kova hätä tekee laimean näytteen.

Unicorn, voi pahus tädille. :sad001 Mutta tykkäys sun asenteelle, että löydät paljon positiivista elämästä samalla. On sulla tosiaan pitkä odotus kierron kanssa!

Siira, olipa hieno tarina sulla, toivottavasti saa ansaitun päätöksen!

Nyytti harmi ettei tullut plussaa, mutta synttäreitä on aina kiva viettää silti. :)

Tyttötiikeri, tsemppiä oviksen tikutteluun, toivottavasti löytyy!

SannaMiia, hyvä että saitte talletukset tehtyä flunssasta huolimatta. Ärsyttävä tauti sekin, kun kiertää koko perheen.

On. Täällä minkäkin flunssan kourissa. Kurkku kipee, lämpöä pikkasen mutta ei väsytä/palele. Puoliso juuri toipumassa omasta kuumeestaan.
 
Kyllä se täti varmaan pian tulee ku näin puhtaan valkosen testin tein aamulla :/
 

Liitteet

  • 2015-02-15 11.33.06.jpg
    2015-02-15 11.33.06.jpg
    82.7 KB · Katsottu: 140
Vuorokausi poissa linjoilta ja sivuja on tullut vaikka kuinka :happy: Kaiken luin, mutta yksittäisten kommentointi jää nyt. Toivotan vain yhteisesti onnea kaikille viikonlopun aikana plussanneille:talk017
 
varovasti tulen kurkkimaan, meillä sellainen tilanne että ihan virallinen yritys olisi tarkoitus aloittaa huhtikuussa mutta nyt ollaan päädytty nämä pari viimistä kuukautta menemään tjot-meiningillä...ja esikoinen toiveissa :)
 
Siiralle onnea plussasta! ♡ Toivottavasti pikkuinen on tarrannut lujasti kiinni!

Milttikselle halit! Täti sais jättää tulemattaja seuraava testi näyttää tuplaviivoja! :)

On: Tänään ei taas mitään menkkoihin liittyvää. Öisin oon kärsiny alaselän kivuista ja illallakin vihloi oikeaa puolta ihan kiitettävästi. Ja hassuinta on se, että näen joka yö unia, vaikka yleensä näen unia vain, kun saa nukkua aamulla pidempään.

Muoks: Tervetuloa Nnipsu!
 
Sen verran muuten jäi mieleeni teidän viikonlopun keskusteluistanne, että täällä oli pohdittu kesä- ja talvivauvojen etuja ja haittoja. Joku jo totesikin, että molemmissa on puolensa, mutta itse kevättalven lapsena olin kyllä katkera, kun juuri minun synttäreitäni ei koskaan päästy juhlimaan huvipuistoon niin kuin kesällä syntyneen pikkuveljeni :grin
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Takaisin
Top