Raskaaksi 2015

Sazulle hurjan paljon onnea plussasta! ❤ :)

Vestalle myös varovaiset onnittelut ainakin haamusta :) ❤

Voikun sama plussatahti jatkuisi! :) :)
 
Sazu onnea!! <3

Vesta mun silmään tuo on plussa onnea <3

Miuk onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)

Beisla mun pomo on jo eläkeiän saavuttanut. Ja yrittää musta vissiin jatkakaa. Pakko jaksaa saada tää nopeesti pois alta ;)
 
Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa kaikille plussanneille!! <3

Mariska, onneks kaikki olikin hyvin ja kohdun ulkoinen olikin väärä hälytys!<3
pepe, saisinko ripauksen tota sun asennetta!? :) <3
soma, pahoittelut sun km:stä. :( <3 ihana asenne myös sulla!!

on. Kp 3/29 eli siis menkat ollu 3päivää tai no oikeestaan 2 kun en oo vuotanut tänään.. 2 päivän menkat onko normaalia!!? :O
Pari päivää olin tosi väsyny, en edes jaksanu tulla tänne kurkkaa teijän kuulumisia. viime kierto veny 30:neen. No ei mua edes sillee harmita, kun enhän mä talvi vauvaa haluiskaan (joo ihan ku sillä olis edes väliä millon se syntyis, kunhan olis terve ja edes semmosen saisin alulle..) :D
En oo vieläkään päättänyt millon soitan ja millon mulle olis hyvä aika varata aika sinne väestöliiton lapsettomuusklinikalle.. hitto kun yks puhelin soitto voi olla hankala.
 
Jes jes jes!!! Nyt se plussa aalto lähti liikkeelle!!! Hurjan paljon onnea tintuska, sazu ja vesta!!!! Ja tähän kaikki tuuletus hymiöt, joita ei kännykällä saa lisättyä!!!! :) :)


Mä niin vetelen taas uikkarit päälle ja alan juosta jo aaltoa kohti, saatan ehkä aikaistaa testi päivää, tänään on jo dpo 7, tuskin malttaa viikkoa odottaa testaamiseen. :)
 
Mymmelisti mä laitan sulle tulemaan tuulen mukana :) tsemppiä uuteen kiertoon <3 kannattaa soittaa mahdollisimman pian vaikka vaikeelta se tuntuisi, jotta asiat saadaan käyntiin.


Nyytti ja muurahainen bikinit päälle ja odottelemaan aaltoa ;)
 
Paljon onnea sasu ja tintusta! Ihanaa. Ja vestan tila vaikuttaa lupaavalta. Vautsi vau vau.

Täällä on 41/33-42. Jos huomenna ei tätiä näy, niin sitten on kyllä jännät paikat. 42 on nimittäin ollu kierron maksimi pituus tähän mennessä. Turvonnu olo ja tissejä ehkä aavistuksen kihelmöi.
 
Onnea Sazu ja Vesta myos! :) Ihana aalto, nyt kaikki mukaan!

Mulla on vielakin ihan allo olo vaikka oon seka syony etta nukkunu. Olis ehka kannattanu yrittaa oksentaa sen tokan verikokeen jalkeen, mutta kun sillon oli hetkellisesti muka parempi olo.. Kauheeta kidutusta kylla se sokerirasitus, toukokuussa sit uudestaan.. :sour:
 
Tän plussa-aallon myötä olen niin päättänyt, ett alle vuoden yrittämisellä mennään täälläkin! Eikun etsimään uikkarit valmiiksi siis :D :) sanoinhan aikasemmin ett mulla on tänään hyvä fiilis kaikkien kohdalla, vaikken tosiaan edes muistanu ketkä testailee ;) :D
Oi miksi on näin kovin pitkä kierto, ei millään jaksaisi odottaa näin pitkään ett pääsee aina testaamaan/odottamaan uutta kiertoa :D
 
täällähän oli jo plussaneita, jei! onnea teille:smiley-bounce005 vestanko(?) testissä minäkin uudelleen katsottaessa olin näkevinäni jotain, vahvistumista sille:) noh, ostinpa minäkin sitten kuitenkin vielä paketin rfsun testejä, tosin tiedä sitten testatako vai ei...huaaarghh... oliko täällä muita lyhyillä kierroilla olleita, siis kp alle 20?
 
Takaisin
Top