Raskaaksi 2015

Onnea sazu ja tintuska :) tarrasukkia ja vauvaliimaa pavuille oikeennpaljon. Mä täällä vielä jännäilen. Menkkaoireita ei oo ollut yhtäänvaan vieläkin vaan kiinnittysmikuvun oloisia nippailuja. Ei pariin päivään oo ollu ees tuhrua. Jospa tästä vielä noustas mukaan aaltoon :)
 
Mäkin tein aamulla testin, nyt siis kp30/30-31. Oon saanut aina täydellisen negan, ettei oo jättäny arvailulle varaa. Nyt mä kuitenkin nään tässä testissä jotain?
 

Liitteet

  • rtesti.jpg.jpg
    rtesti.jpg.jpg
    51.4 KB · Katsottu: 197
Muokattu viimeksi:
Heippa! Paljonpa ootte taas kirjotellu. Plussanneilla onnittelut! Mariskalle tsempit, aikamoinen kokemus. Toivotaan, että ens viikon ultrassa näkyy papu sykkeen kera. :) Plussatuulia kaikille!

Tulin vähän omanapailemaan. Tänään nt-ultrassa käyty ja kaikki kunnossa. :) Laskettu aina aikaistui viidellä päivällä, viikkoja onkin kasassa 11+1 sijaan 11+6. Huh, mikä helpotus että tää yks etappi on saavutettu onnellisesti.
 
Tintuska ja Sazu, mahdottomasti onnea ja tarrasukkia!

Silvillä näen optimistina ihan häivähdyksen, mitähän näkyy kahden päivän päästä? :signs003

ja Vesta, siinähän on haalea viiva! Onnea!

:talk017:talk017:talk017

Kaikki hyppää nyt aaltoon mukaan!
 
Kiitos onnitteluista kaikille! :)
Ja onnea Tintuskalle, sä sen aallon ehditkin jo aloittaa, en hoksannu ku olin niin tohkeissani :D

Ja Vesta, mun mielestä tuossa on haamu, vahvistumista haamulle :)
 
Katapultti, kuulostaa kyllä tosi inhottavalle noi sokerirasitustestit. No, ainakin on tältä erää ohi.

Silv, lupaavalta kuulostaa sun oireet. :)

Mulla ei ole viivalaseja, enkä oikein erota Milttiksen testissä mitään. Mutta toivoa on toki vielä!

Pepe, älyttömältä kuulostaa sun pomon puheet, toivottavasti saat pian oppisopimuksen pois alta. Onkohan sun pomo jotenkin epävarma asemastaan kun tollasta puhuu? Joka tapauksessa sais pitää suunsa kiinni ja kohdella alaisiaan asiallisesti.

Höh negalle Meritähti, mutta ehkä oli vaan liian aikaista. Täti saa pysyä poissa!

Tintuska, paljon onnea plussasta! :wav
Nyt sitten muut piinailijat perään aaltoon! :smiley-bounce012
 
Mä niin aijon plussata tässä kuussa!! Äijän kanssa talleteltiin äsken pari kertaa ;) se on hyvä alottaa tälleen ;) onnea kaikille plussista ja toivon kaikille plussaa tässä kuussa!!
 
Sazu ja Tintuska: Onnea!!!!!!

Vestanki testissa naan jotain, haamulaiselle vahvistumista!

Silvin testissa en minakaan nae mitaan :( mut ehka jo parin paivan paasta...

Pahoittelut kp 1, toivotaan etta on viimeset piiiiitkiin aikoihin.

Jotain muutaki piti sanoa mut unohtu taas...

ON: oisko kp 25-26, rinnat hellat ja nippailee. Kp 1 "toivottavasti" kolkuttelee ovella. Tietty se plussa ois kivempi mut toisaalta nyt ku leikkaus ois varmaa ens kuun alkupuolella...
 
Moikka täältäkin suunnalta pitkän tauon jälkeen! Tosiaan ollut niin paljon kiirettä kun ollut taas töissä ettei ole täällä foorumeilla kerennyt pyörimään :D

Onnea KAIKILLE plussanneille, ja pahoittelut vastoinkäymisiä kohdanneille <3

On. Muutaman viikon maha tykyttänyt elohiirimäisesti, samalla tuntuen aika inhottavalta. Väsymystä on ollut ja vähän semmosta öllöä oloa. Sekä tietty nyt on alkanut alapää vuotamaan jotain kirkasta lirua :o tiedä sitten mistä on kyse, mutta oispa tää nyt SITÄ :D kierto mulla on edelleen pitkä ku mikä kiitos ehkäsyrenkaan lopetuksen.. Nyt menee kp 69/149.. Viikonlopun aikana testiä kehiin ja jos se näyttää negaa niin maanantaina soittoo perhesuunnitteluneuvolaan.. :)
 
Silvinkään testistä en osaa sanoa, mutta ehkä parin päivän odottelu auttaa tilanteeseen. :wink

Wau ja Sazu myös! Nyt tosissaan lähti aalto käyntiin, mahtavaa! Hurjasti onnea teille. :smiley-bounce016

Vesta, ehkäpä... On tässä vielä aikaa päästä aaltoon mukaan. :)

Miuk, ihana kuulla että kaikki on hyvin. :)
 
.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 20.2.
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
Ilpuri yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
DarkMimosa yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14
Hampaaton yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 16.2
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Soma yritystä 8/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
elmiina tjottia 9/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 13.2.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
lime- yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 23.2.
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 26.2.
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Tassu yritystä 12/14
Taikatuuli74 yritystä 1/15
be yritystä 1/15
liliina yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
SannaMiia yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Tintti-8 yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(71 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Sazu87 yritystä 7/14 LA?

Vestaa en vielä uskaltanut siirtää plussanneisiin, mutta eiköhän parin päivän päästä. :)
 
Muokattu viimeksi:
Sazulle onnea ja Vestalle varovaiset onnittelut! Hieno plussa-aalto lähdössä liikkeelle.
 
Kiitos varovaisista onnitteluista. Kävin ostamassa Apteekin oman raskaustestin ja teen sen huomenaamusta. Mulla on kyllä kassillinen noita halpisliuskoja, mutta en uskalla luottaa niihin. :grin Mulla on jotenkin kauhunsekainen olo nyt, kun olin asennoitunut jo seuraavan yrityskierron aloittamiseen, katellut yrttejä ja vitamiineja ynnä muita avuksi. Ja kun tuo häivähdys punasta näkyikin aamun testissä, multa tuli oksennus. Siis oksensin ihan kunnolla aamukahvit ulos :puke Jännityksestä/yllätyksestä varmaankin :p

Nyt oon töissä ja mietin, että olis pitänyt sittenkin jättää vielä huomiselle tuo testaaminen, nyt ei meinaa pysyä ajatukset kasassa. Toivottavasti siellä on joku tarrautumassa lujasti kiinni :Heartred

Tosiaan aika huippu perjantai 13. kun Sazu ja Tintuska päräytti plussat, onnen päivä! :wink
 
Tintuskalle, Sazulle ja Vestalle onnea plussista! Wau, mikä mahtava 13. päivä perjantai!! Jos mun silmät näkee liuskatesteissä jotain, niin kyllä siellä masussa silloin joku kyytiläinen on!
 
Wau naiset!!!! Hurjasti onnea! <3 vesta lukeutuu myös näihin, selkeästi siellä haamu näkyy! Vahvistukoon huomiseen testiin <3

Toffee: häivähdys se vain onkin, superhaamuksi muuttui aikojen päästä :) toivottavasti pääsen teidän aaltoon mukaan <3<3

(Tänään on selkeästi Elämä-on-ihanaa-päivä edellisten itkupäivien perään :D)
 
Takaisin
Top