Raskaaksi 2015

Huh, sain litkut pidettya mahassa! Taalla ei muuten oteta siina yhden tunnin jalkeen verta ollenkaan, niinkuin kasittaakseni Suomessa? Jos on jotain haikkaa niin soittelevat maanantaina, hui! :oops:

Harvoin oon kylla ollut niin onnellinen kun paasee syomaan! Sairaalalla jo huitasin banaanin huiviin etta jaksoin ajaa kotiin, nyt makaan sohvalla ja syon miniluumutomaatteja, ja mietin etta mitahan seuraavaks sois.. :grin
 
Katapultti: joo mulla ainakin otettiin ensin paasto, sit juotiin se litku ja tunti siitä ni otettiin ja sit vielä yks.
 
NONNIIN. Tästä tää hulluus alkaa, että kiitti vaan Larissa yllytyksestä! XD

Olin näkevinäni siinä viivanpaikan ja käänsin värit väärinpäin. Vieläkin olen näkevinäni. Ehkä ne viivat kumminkin piirtyy silmiin eikä testiin, who knows :D kahden tunnin pidätyksellä eikä ees aamupissasta mut kummiskin. :D
ImageUploadedByVau Foorumi1423829094.544327.jpg
 
Silv tänne ainenkin näkyy jotain ;) nyt joka aamu meijän iloks vahvistunut viiva kuva?
 
Mäkin jouduin ekassa raskaudessa käymää kaks kertaa sokerirasituksessa.... Koska sukurasitetta ja ylipainoa. Kamalaa se oli :(


Mä en kyl tos Silv:n testissä nää mitää :D aluks olin näkevinäni mut sit uudelleen ku katoin ni ei :/ ehkämulle ei vaan niitä viivalaseja oikeesti oo viel kehittyny . Mut kannattaa tehä uus testi jos niitä kaapista löytyy eika täti kurvaa paikalle
 
Onnea Tintuskalle!! Jos ei ois kierto vasta alussa niin voisin vaikka luulla olevani raskaana. Kauheet ilmavaivat joita oli myös esikoisen raskauden alussa.
 
Silv, ei mun viivasilmätkään nyt näe tossa sun testissä mitään :sad001 Mutta dpo 9 on tooooosi aikaista, että mitään näkyisi! Ja ala tekemään vaikka joka toinen päivä niitä testejä :wink Ehtii hcg lähteä nousuun.
 
Silv, en nyt tuossa näe kyllä mitään :( mutta ehkä muutaman päivän päästä! :) vaikutti ainki hyvin lupaavalta! :)
 
ei ollenkaan paha 13.pvä perjantai ;) jatkakaas muut sitten plussa-aaltoa kans :) voi että oon onnellinen!!!!!! Ja vähän säikähtänytkin että nytkö se on totta!!
 

Liitteet

  • 1423834117725.jpg
    1423834117725.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 165
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top