Raskaaksi 2015

Ai niin sullahan vaihtui juuri uusi kierto käyntiin Pepe eli tietty plussaat TÄSTÄ kierrosta! :grin Kyllä ne kai aika äkkiä alkaa vaikuttamaan ne miehes tropit. 2-3 viikossa?
 
Ma oon ollu hereilla 1.30 asti kun on yovuorojen jalkeen rytmi taas pyllyllaan. Kattelin sit maha muristen kaikkia tallennettuja telkkariohjelmia ja vahan valia tuli mieleen etta mita tekis mieli syoda, ennen kuin aina tajus etta ei.. ja sit viela kun tulin niin ajoissa sairaalalle niin ajattelin etta tassahan ehtis juoda kupin kahvia, eiku ei..
clear.png
 
Täällä onkin jo kp 30/31. Koko ajan oon ollu päivän jäljessä ;) aamun kunniaks ihan puhdas nega testattu eli jäädään odottelee mitä tapahtuu. Ei oo mitään oireita mihinkään suuntaan, testit loppu kotoota ja vieraita viikonloppuna. Jos ei sunnuntaihin mennes oo alkanu menkat ni vois hakee testin ja ma aamuna testailla.

Silv, kuulostais aika lupaavalta toi sun juttus ;) testiä vaan kehiin!
 
Katapultti tsempit sinne. Vitsi aika menee nopeesti vastahan plussasit. :) hui. Mulle yleensä 12 on jo sellanen aika että väkisin menee silmät kiinni. Miten oot jaksanut töissä nyt?

Larissa toivotaan että vaikuttaa pian :) jos kerkeis vaikuttamaan tähän kiertoon jo. Ja et mä ovuloisin!
 
Aamuvuoroja en oo pystyny tekee oikeestaan ollenkaan koska en saa nukuttua niita ennen, iltavuorot on suht ok, pari kertaa joutunu lahtee aikasemmin kotiin ku on tullu niin huono olo, ja yot on ihan jees koska ne on niin hiljasia. :)
 
Milttis; Kyllä mäkin nään sun testissä haamujen haamun,vahvistumista :Heartpink
Silv; Toivottavasti plussa sinne nyt tulisi,ainakin lupaavalta kuulostaa :)
Pepe; Muistan joskus lukeneeni"jostain" että siittiöt uusiutuu noin 70 päivän välein.
Katapultti; Tsemppiä :)
 
Pepe, mitä pillereitä syötät miehelles? :D Siemenneste kai uusiutuu palleissa 3kk:n välein, eli kyllä siihen kai aikaa hetki ainakin menee :/
Meillä syötin foolihappoa, sinkkiä, seleeniä ja monivitamiinia miehelle. Mutta nykyään menee vaan monivitamiini ja foolihappo. Tiedä sitten sitäkään että kuinka niistä on oikeasti hyötyä..
 
Diku joo tarkastin noista lapsettomuus esitteistä ja niissä oli että 72vrk. No siihen on sitten aikaa höh.

timbe mä syötän miehelle foolihappoa, sinkkiä, gele royalea, homeopaattisia. Näiden lisäksi mies juo aloe veraa, käyttää aminohappojauhetta sekä vita-aktivia. Oliskohan siinä kaikki :D
 
Katapultti tsempit vielä! Hassua miten raskaudet on erilaisia. Äitini käy aamu vuorossa nyt vaan kun illat on ihan puhki eikä jaksa juuri mitään tehdä.
 
Pikainen napailu.. Täällä tänään kp 28/28, piruuttaan aattelin tuhlata kaapinpohjalla makoilevan digin vaikkei mitään oireita olekkaan ja niinhä se oli positiivinen..!! :) nyt varovasti ootellaan pari viikkoa josko kaverilla olis tarrasukat matkassa ja viikot lisääntyy digiin.. :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    641.7 KB · Katsottu: 172
No ma oon muutenkin aina ollut aamujen vihaaja ja yokukkuja, tan raskauden myota vaan tullut vaikeammaksi muuttaa rytmia ja sit jotenkin stressaan niita aamuja niin etten saa nukuttua yhtaan, mika myos sekottaa rytmia entisestaan. Toivon etta saisin vaihdettua pois edes suurimman osan aamuvuoroista niin kauan kun toissa viela oon..

En makaan kylla enaa jaksa esim. ruokiksella juosta kaupungille shoppailemaan niinkuin ennen. Tai etta yovuoron jalkeen lahtisin kaupoille tai menisin tallille ratsastamaan.
 
Tintuska, todellatodella paljon onnea!!❤ :) toivottavasti pieni pysyy matkassa loppuun asti! :)
 
Onnea Tintuska! :dummy: :dummy1: :sign19:sign17:wav

pepe, luulis että mahikset alkaa teillä hissuksiin paranemaan jo muutaman viikon päästä. Ei kai ne simpat kaikki kertarysäyksellä uusiudu..? laughing7 Äsken luin jostain, että sen 3 kk menee simppojen valmistumiseen, mutta niitä valmistuu tuhoton määrä joka päivä! Luulisi, että ne jotka lähtee tekeytymään nyt kun tropit on aloitettu on sitten 72 vrk päästä "priimaa" ja ne jotka on nyt jo tekeytymässä on valmistuttuaan jo himpun parempia... Onkohan tässä mun päättelyssä mitään järkeä :grin:grin:grin
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top