Raskaaksi 2015

Tesrasin aamulla negan. Olin näkevinäni kuitenki pikkuruisen hailuran siinä mutta testialueessa oli joku painauma viivan paikalla joten voi jphtua siitä. Kamera otti vain epäselviä kuvia ja töihin oli kiire.

Muok. Kp 29 dpo? Mut niin kauan ku täti pysyy poissa, on toivoa :D
 

Liitteet

  • 20150213_060842.jpg
    20150213_060842.jpg
    559.8 KB · Katsottu: 178
Milttis: se painauma on tos alhaalla? Ku mielestäni näen samas kohtaa ylhäälläkin tummempaa? Olisko se ;)
 
Milttis kyllä siinä jotain näkyy! Onko se haamun alku vai painauma testiliuskassa? :woot:

Nennaa, ainakin isommista S-Marketeista löytyy noita Pregcheckin ja RFSU:n ovistestejä myös :wink

Minniee, jos hajut ja muut oireet kovasta sua häiritsee niin samahan se olisi testi tehdä vaikka menkat olikin :wink Itse tuhlaan yleensä yhden testin menkkojen jälkeen, ihan vaan varuilta että tiedän missä mennään. Eipähän tartte sitten miettiä, että voiko esim. saunasiiderin ottaa rauhassa vai ei

Silv, joko testaat pian??? :grin
 
Painauma siinä on muttaminusta myös haamua samassa kohtaa. Piyää testataparin päivän päästä uudelleen painaumattomalla testilöä ellei täti tuu. Ei oo kyllä oireita.
 
Kylla makin nakisin Milttiksen testissa jotakin. Peukut ja varpaat pystyssa! :thumleft

Ite istun taalla sokerirasituksessa taas, eka kerta epaonnistui kun oksensin kesken kaiken, ja epailenpa ettei taa kerta suju yhtaan sen paremmin.. :puke_r
 
Ois kylla ihan parhautta jos Milttis plussais nyt sen kaiken luovuttajan tyhmailyn jalkeen! :)
 
Larissa: tänään meinasin testata mut oli niiiin kova hätä aamulla etten ehtiny haeskelee mitään testejä tai kippoja :D nyt ois dpo 9? Et ei siellä vielä varmaan edes mitään näkyis.. Periaattees, jos ois järkevä, ni tekis nää 3 aamuvuoroa eka ja sit tiistaina ku ei ois kiire aamusti mihinkään ni testais.. Mut saa nähdä :D
 
Katapultti: se sokerirasitus on aivan jostakin sieltä ja syvältä :/ kyökityttää jo ku miettii sitä ällölitkua, hyi! Varsinkin tyhjään mahaan, yhhyh.. Tsempit <3
 
Silv musta se litku ei ees ollu niin kamalaa ku etukateen pelkasin, tosin viimeks oli kyl paremman makusta ku tanaan. Mut mulle tulee yokko olo muutenkin jos oon liian pitkaan syomatta, saatika sit 12 tuntia. :sorry:

Mut nyt sain sentaan oman huoneen missa voin tappaa aikaa ja voin pitaa ikkunaa auki, ettei tarvi tuolla taydessa odotushuoneessa pakehtya. :)

Niin joo ja mahan joudun tan huvin kaymaan uudestaan lapi sit viela vkolla 28 (tanaan 16+0), oh joy! :yuck:
 
Muokattu viimeksi:
Katapultti: miksi sä niin usein siellä joudut käymään? Onko arvoissa jotain heittoo? Radi? Muistan kun viimeks jouduin käymään, en muutenkaan siis syö makeeta ni oli se sit ihan hirveetä se litku! Mulla siis veljellä diabetes ja sen takia joudun niihin testeihin heti :/
 
Larissa, luulen ett mein S on liian pieni silti :( ja seuraava isompi on lähes 30km päässä, joten jos keksin nyt jonkun tarpeen lähteä kaupunkiin, ni se on aika se ja sama sitten :D auto pitäis ainki käydä tankkaamassa.. Vielä kun jotain keksisi :D

Silv, odotan niiin innolla jo sun testiä! :) mulla on nyt jotenkin niin positiivinen fiilis kaikkien kohdalla, tiiä sit miksi :o

Katapultti, tsemppiä sokerirasitukseen! :)
 
Silv sä niin plussaat!!!!!

Milttis mäki nään haaleen haamun myös. Testaappa uudestaankin ++++

Katapultti miten sulla muuten mennyt raskaus?

Larissa missä vaiheessa sun kierto? Koska pääsee odottamaan sun seuraavaa kiertoa? :D Eiks se tän kierron jälkeen ollut kun alatte taas yrittämään?

Itsellä menossa kp4 kävin aamulla verikokeessa. Nyt se hoidettu pois alta. Joka päivä odotan postia kuin kuuta nousevaa mutta vieläkään ei sitä toivottua kirjettä oo tullut :( mutta sanoivat olevan 2kk jonot joten 6viikkoa vielä :D kai sen ajan pian pitäis kuitenkin tulla?

Mulla ollut kauhee stressi. Mä oon taas sairaslomalla tän flunssan takia. Mun pomo on tän mun oppisopimus ajan aikana muuttunut täydeksi kusipääksi. Siltä tulee milloin mitäkin ihmeellisiä vaatimuksia. No nyt näyttää siltä että mä valmistuisin 7kk aikaisemmin. No toivosin että oisin raskautunut viime kierrosta niin olisin jäänyt äippälomalle siitä. Mutta nyt mietin mitä mä teen sen jälkeen kun valmistun. Pomoni selittää kaikille että ajoin ostaa häneltä tämän yrityksen. Itse en ole ikinä ollut sitä mieltä. Mä haluun vaan pois sieltä ja pian. Haaveilen omasta hoitolasta ja samalla ehkä muutaman yrityksen kirjanpidon hoitamista. Mutta en kuitenkaan heti halua. Haluan nauttia siitä että kun meille lapsi suodaan että saan olla kotona vauvan kanssa. Plääh tulipa sekametelisoppa enkä edes tiedä miksi mä tän edes kirjoitan.. No antaapa tulla :D
 
pepe nyt on kp 14/27 eli ovista oottelen, yleensä neiti O suvaitsee saapua kp 17 tienoilla. Juu ja ens kierto on THE kierto :grin Toivottavasti myös plussausmielessä :wink

Ja aika hullu pomo sulla... Mitä se on tommosta menny muille selittämään? :shifty: :wideyed: Sovitaan, että plussaat seuraavasta kierrosta (mun kanssa :wink)
 
Ootteko kattonu sitä syke -ohjelmaa? Tuli tosta pepen pomosta mieleen se salla-lääkäri :D olisikohan pikkusen samaa patologisen valehtelijan vikaa??

Heh, ihanat :) kauhee paniikki vaan sen testin suhteen, et jossei siinä ookkaan mitään?? Ku ei yhtään tie kuinka mulla hormonit nousee, elokuvaviivat sain sillon 2012 mut testasinkin 8+ :D

Katapultti: kyl luulen et jos nyt paksuks paukahtaa niin joudun minäkin käymään samaa tahtia siellä, aika mukavasti on kilot tarttunu lanteille :D
 
Larissa käy ;) tosin mä ehkä vähän suunnittelin jo tätä kiertoa. mun pomo on oikeesti ihan järkky. Tän takia mä haluun hoitaa tän oppisopimuksen nopeesti pois. Vaikka se vaatiikin vähän enemmän töitä kuin muuten mutta oon valmis tekemään mitä vaan.

Tietääkö kukaan kuinka nopeesti mahtaa tehota nää kaikki dropsit miehen näytteeseen? :)

Hei ei enää monta viikkoa ett pääsen nuuskimaan pienen pientä veljeä <3 laskettu aika lähestyy. Tosin meiltä ajaa isälle 3h :( mutta on ainenkin syy lähteä. Sain tehtyä veljen villapuvun valmiiksi. Tosin täytyy käydä etsimässä täydelliset napit vielä.

Ja kesällä saan tuplasiskot<3 Te jotka ootte lukenut mun valitusta tuosta että saan sisarukset mutta en omaa. Mä oon päässy siitä yli ja odotan innolla sisaruksia. Tää tunne on paljon ihanampi kuin se ikuinen itkuisuus.
 
Pepe kiitos kysymasta, ihan hyvin on mennyt, vasymys, ruokahaluttomuus/jatkuva nalka, oksentelu ja erilaiset tuntemukset mahassa lienee kuitenkin ihan normaaleja raskausoireita.. :)

Tunti pitaisi viela pidatella oksennusta, jippii. Istuessa tulee huono olo, joten seisoskelen tassa raollaan olevan ikkunan edessa ja koitan hengitella syvaan.. oikeasti tekisi mieli kayda makaamaan..
 
Takaisin
Top