Raskaaksi 2015

Mariska, ihan käsittämätöntä et lääkäri ultraa ja antaa tuollaisen tuomion ja lähetteen leikkaukseen, jos se ei olekkaan totta! Aika räikeä virhe!
Onneks ei ollu samainen lääkäri hoitamassa hommia, tai sut ois voitu leikata ihan turhan, voi tsiisus mitä toimintaa!
Kai teet ilmoituksen asian tiimoilta?
Millä rv sulla on se tarkistus, eli onko vasta sitten kun sykkeen pitäisi näkyä? Tsemppiä kovasti ja toivotaan ettäs iellä olisi pikkuinen hyvissä voimissa ja kaikki huoli olisi ollut turhaa :)

Anzeliinalle tervetuloa :)
Larissa, ihanaa että siellä alkaa asiat etenemään ja pääsette pian kunnolla yrityksen makuun :happy:

soma, kovasti tsemppiä uuteen kiertoon! Kiva lukea nopeasta toipumisesta ja siitä että oot positiivisin asentein menossa uuteen yritykseen:)
Me alettiin viimeksi myös yrittämään heti kkm jälkeen ja vain yhdet menkat ehti tuleman ennen pysyvää plussaa, toivottavasti teilläkin tärppää nopeasti :happy:

be, kiva että siellä vointi helpottanu! :)

Sazulla onkin superjännät paikat! :wideyed::)

Milttikselle tsempit! Toivottavastis e plussa sieltä pärähtäisi :)

Vestallekkin tsempit, ollaan aika samassa vaiheessa kiertoa :)

Pisamalle sympatiahalaukset!
Tupakoinnin lopettaminen on hankalaa tiiän.. Kolmasti oon jo lopettanu, eli aina kun raskautunu. Kun varhaisultrassa selvis kkm ennen kuopuksen raskautta,niin mies tarjos tupakan ihan pyytämättä heti ulos kun päästiin, tuli tarpeeseen. Lopetin sit taas kun pysyvä plussa saatiin ja varmistui että kaikki on ok. Edelleen tekee välillä mieli..

Valemenkoista, mulla tai kellään tutulla ei ole koskaan ollut, ei ainakaan ole tullut puheeksi ja parissa ryhmässä olen kirjoitellut fb:ssä+ täällä. Ite en oo koskaan epäilly olevani raskaana jos menkat on tullu, mut sattuuhan noita näköjään. Paljon harvinaisimmaks oon itekkin luullu, kun mitä täältä lukemalla nyt mielikuvaa saa :)

napailua; kp26 ja dpo10. Oireetonta on ollu. nyt illasta on muniksissa ollu pieniä tuntemuksia, mutta epäilen että enteilee tädin saapumista ja kierron lyhenemistä. viime kierto oli 29, mutta nyt ovis tuli pari päivää aiemmin,jotenkiertokin vois olla pari päivää lyhyempi eli 27.
 
Nyyti kiitos tsempeistä :) ensi viikolla olis näillä näkymin ovis,jos kierto pysyy säännöllisenä :) Eli peitot heiluu meillä pitkin viikkoa:love017:love022

Yritetään nyt olla ajattelematta sen enempää tulevaa... rennoin rantein ja lapsi tulee silloin,kun sen on tarkoitus tulla. Mutta vähän jos yrittäisi ajoittaa pupuilu hommat oviksen aikoihin ;)
 
Ai niin, piti vielä uteliaan tietämättömän kysyä: miten kipu nivusissa kuuluu kierron johonkin vaiheeseen?
 
Mariska: Miulki tuli itku ku luin siun viestin.:sad010Sitten ku luin eteenpäin kuulumisia, niin selvisikin, että ultraaja oli tehnyt virhe-arvion ja siellä onkin kaikki hyvin ja pikkuinen mahdollisesti oikeassa paikassakin. Mie pien myös sormet ja varpaat ristissä, että pikkuinen on oikeassa paikassa ja kaikki menisi hyvin.:smiley-angelic001Tsemppiä ja hali.:hug013

Dreamer: Pahoittelut menkoista:sad001 ja onnea tähän kiertoon.:)

Nennaa: Ei tarvii pahoitella ku en miekään nois kuvissa nähny haamua.

Mukkis: Kiva kuulla, että miehesi alkaa lämmetä vauva-ajatukselle.:) Niinhän sitä sanotaan, että hiljaa, hyvää tulee.:)

Beisla: Kiitos ku selvensit testistä minnuu. Plussaonnea tähän kiertoon.:) Lupaavilta kuulosti siun ovis-oireet.:)

Larissa: Joo, taidan tilata muutaman testin netistä, ni ei tarvii miettii mistä niitä lähtee hankkimaan ku testi tulee ajankohtaiseksi.

Soma: Pahoittelut.:hug013:welcometakaisin ja plussaonnea.:)

Psykoenkeli: Onnittelut harjoittelupaikasta.:)

Menkat oli alkanu viime yönä, todiste oli siteessä ku heräsin aamulla eli tänään kp 2. Eli ei ku uuteen kiertoon hyvillä mielin, jospa se olis juuri se kierto.:) Eihän tässä oo ennää ku kaks kierto jäljellä, jos meinaa pikkusen saaha tään vuoden puolella. :oops:Hitsi, kellohan on tosi paljon jo. Melkein ainahan se mennee näin, et mie istun tääl koneel yömyöhään ku toiset on jo nukkumassa, vaik itekkin pitäis olla jo unten mailla.:sleep002 Aamul pitäis heräillä viimeistään yheksältä ku pienimmät lapset mennee hoitoon puol yhteentoista, et saavat siellä ruuan ja pienempi käy päikkäreille. Itellä iltavuoroon meno ja sama jatkuu koko viikonlopun ja maanantaina taas yövuoroon. Koitan käydä kurkkaamassa kuulumisia, jos vaan suinkin ehdin, mutta viimeistään sitten maanantain yövuorossa palailen.:goodnight Plussapuhureita kaikille!:talk017:talk017
 
Milttis, mulla ei ole koskaan ollut mitään raskausoireita. Ainakaan semmoista perinteisiä, että nirppais sieltä tai täältä tai oksettaisi jne. Mä väitän, että semmoset on yleensä aika pitkälle kuviteltuja oireita. Mulla ainakin raskausoireet on tullut vasta plussan jälkeen tyyliin rv 5. Ja olen siis ollut kolme kertaa raskaana. Näin jälkikäteen ajateltuna, jotenkin sen on vaan kuitenkin tuntenut ja arvannut.

Myy: loppukierrosta keltarauhanen toiminta voi tuntua jomotteluna ja repäisyinä nivuksissa. Oviksen aikaan jotkut tuntee senkin.
 
Mariskalle tsemppiä, aikamoista säikyttelyä olluto_O omanapailen itsekkäästi...ompas typerää kun nyt ei oikein tiedä missä vaiheessa kiertoa sitä on menossa...joko kp34/28-35 tai kp16/18-35, tähän asti menty hyvin tasasella kierrolla n.30 ja tuo 35 oli ihan eka kun pillerit jätin pois ja imetin vielä ja siitä lähti tasottumaan tuonne "normiin" ja nyt sit päätti alkaa temppuilemaan:rolleyes: mahaa kyllä tuikkailee ja limoja tulee reilusti joten oisko se sit olevinaan ovis käsillä?:anyone
 
Hampaaton joo tälle itsekkin nauroin mutta luultavasti näin voi olla.. Ja mä oon oikeesti juonu tota kahvia PALJON! En tiiä mistä johtuu mut kauhe himo siihen on tullut... Ennen kun riitti 2-3 kuppia päivä niin nyt menee 1-2 pannullista...
Joten se mitä luin viittaa vakaasti meikäläisen oireisiin.. Tai sit voi olla joku tulejdus tai jotain muuta.. Mut ajattelin että kokeilen kahvin vähennyksellä toimisko :)
 
Olin eilen tosi kiireinen, ja johan täällä on taas kirjoitettu! Jännä kuulla tarinoita menkoista, vaikka on ollut raskaana. Mäkin oon kuvitellut että se on todella harvinaista, vaikka no, eihän näistä ole helppoa päätellä yleisyydestä. En silti usko, että itse olisin salaa raskaana, koska viimeksi oli ne valtavat kivut erikoiseen aikaan.
Myös hyytymistä / mahdollisesta kiinnittymisyrityksestä on ollut puhetta. Oon samaa mieltä että pitää verrata omaan normaaliin. Esim. mulla tulee aina hyytymiä, mutta viimeks tuli aivan ihme kipukohtaus illalla 45 min. (mun kivut on aina aamupäivällä, ja kestää useita tunteja) jossa tärisin ihan kuin kuumeisena (ja mittasinkin sen jälkeen vähän kuumetta, joka poistui puolen tunnin jälkeen) ja kuukupista löytyi normaalin tumman hyytymän sijaan vaaleampaa kudosmaista "hyytymää". Menkat tuli ajallaan, mutta mulle normaali 3 - 4 päivän tiputtelu puuttui. Varma en ole, mutta todisteet yhdessä saavat epäilemään.

Liliina, Meritähti, Unicorn, Sazu, Milttis, Silv, Vesta, pysyköön täti poissa teiltä että pääsette testaamaan sen plussan!

Larissa, eipä sulla enää kauaa ole odottelua, jee!

Soma, teilläkin rankka kokemus takana. Hyvä että olette kuitenkin valmiita jo yrittämään uudestaan. Varmasti asian käsittely vie silti aikansa.

Psykoenkeli, onnea harjoittelupaikasta!

Pisama, voimia, kuulostaa todella raskaalta teidän tilanne. Jos tosiaan ei mitään syytä ole löytynyt, varmasti aika voimaton olo.

Taikatuuli, pahoittelut vielä menkoista. :(

Kyfi, jo on oudot kierrot sulla tosiaan. Tulis nyt kunnon menkat jos ei plussaa tule, niin tietäis mistä alottaa laskemisen.
 
Kuka testaa ? Nyt tytöt plussat kehiin :)


Täällä alkaa pää selvitä hurjista seikkailuista. Soitin omaan neuvolaan ja täti oli ihan kauhuissaan miten tuollainen virhe on voitu tehdä ! Palaute lähtee kyllä tyksiin !!
Mun onni taisi olla että lähdin yöksi kotiin, pahimmassa tapauksessa olisivat osastolla aloittaneet lääkkeet ja olisi tämäkin mahdollinen raskaus ollut siinä.
Ja luojan kiitos torstai aamun lääkäri ultrasi uudelleen ennen leikkausta joka oli jo sovittu leikkaavan lääkärin kanssa.
Viikon päästä tosiaan sitten pitäisi jo jotain näkyä jos on näkyäkseen , sitä jännityksellä odottelen.
Toivottavasti silloin asiat sujuu pienemmällä draamalla.
Onni onnettomuudessa tällä kertaa <3

Mukavaa päivää ihanat naiset ja älkää antako perjantai 13. Lannistaa !! :D
 
Hyvä nuuhku, että otit tuon mun kommentin huumorilla, kun vähän pelkäsin, et ymmäretään väärin :) Ääneen täällä naureskelin :D Toivotaan, et kahvin juonti olis oire! ♡

Psykoenkelille onnea hyvästä harjottelupaikasta! :)

Täällä on taas niin monella jännät paikat!! Mä niin toivon, et se plussa-aalto alkaa teistä ja et mä pääsen mukaan ens viikolla! :) ♡

Larissan positiivista asennetta täällä ihastelen! ♡

Tervetuloa uusille! :) Somalla oli ikävä paluu tähän ketjuun, mutta tuolla sun positiivisuudella pääset jo pitkälle! :)

Oma napa: Näin ihanaa unta, jossa olin raskaana ja laskettu aika oli 22. marraskuuta. Olisko se enneuni? :D Nyt siis kp 21/25-26 ja dpo 9. Laskurilla piruuttani katsoin, et jos ens kierrosta tärppää niin LA olis sit 25.11 ;) :D Mutta! Unessa ei puhuttu vuodesta! :D

Esikoinen on kyläilemässä mummolassa ja saadaan viettää miehen kanssa laatuaikaa ♡ Käydään illalla syömässä ja leffassa :) Mies antoi valita, et juhlistetaanko perjantai 13:tta vai ystävänpäivää :D ♡
 
Mariska, aivan uskomaton tarina sulla kerrottavana! Ei ihan oikeasti noin voi käydä :( ja luulin ett noin voi tapahtua vain phks:ssä, jossa siis suomen eniten (ainki joku vuosi) hoitovirheitä. Mutta pääasia ett teillä on nyt kaikki sittenkin ok, ja toivotaan että pikkuinen pysyy loppuun asti mukana❤ :)

Nuuhku, miekin oon joskus kyllä kuullu ett jos useemman pannullisen kahvia juo, ni voi vaikuttaa. Tosin, voi olla että äitee on vaan sanonut noin, koska oon juonut niin paljon ja samalla valittanut tissien kipeydestä :D

Kyfi, onpa nyt omituinen tilanne kierron kanssa. Toivottavasti plussaat, tai sitten kohta täti tulis jo, niin tietäis taas kierron! :)

On. Laskurilla laskin oviksen ajankohdan (ekaa kertaa) ja molemmat erilaiset laskurit antoi ystävänpäivän ovispäiväksi! Hahah voi olla helppo päivä saada hyödynnettyä ;) :)
Nyt kyllä kovin tekisi mieli käydä apteekis ja tikuttaa ovis, mut oon sopinu itteni kanssa etten tikuta ennen enskiertoa, jos vaikka saisi pidettyä pienemmän stressitason ilman :)
 
Pikapikaa kahlasin teidän kaikki viestit taas läpi. Paljon olisi kommentoitavaa, mutta toivotan vaan nyt Soman tervetulleeksi jälleen joukkoon. Kauheita olette joutuneet kokemaan, mutta ihailtavan postiivinen asenne sulla kyllä on! Toivottavasti plussaat jälleen pian ja niin, että kaikki etenee hyvin loppuun asti! Olisit sen niiiiiin kovin ansainnut :smiley-angelic003

Huh, enää tämän päivän iltavuoro ja sitten vapaa viikonloppu murun kanssa :joyful: Taisin viettää sen huonon onnen päivän jo eilen, oli nimittäin niin tapahtumarikas ilta töissä :grin
 
Siis mulla on varmaan valeraskaus, no ei :D Mutta siis ihan hirveitä nämä raskausoireet kuukautisten jälkeen. Ihan älytöntä. Haistan kaiken todella terävästi, ja heti sen jälkeen hajusta tulee tajuttoman etova olo. Kokoajan sellainen palan ja paineen tunne kurkussa, nilaisee tuntuu että tulisi oksennus mutta ei tule. Juuri näitä samoja mitä viime raskaudessa. En kestä. Ei tätä sairaanhoitajan hommaa tehdä näin terävällä hajuaistilla hemmetti. :D Mun kroppa temppuuaa varmaan Tero kuurin jäljiltä, vaikka sen lopetin marraskuussa. :D
 
Nennaa jos aijot ovulaatiota testata kannattaa hakea jostain isommasta marketista pregcheck ovulaatiotestejä. Eikä paketti ole ees kallis oisko ollut 10kpl 8,90€? Ja itse pitänyt niitä hyvinä ja joku muukin niitä täällä käytti oisko ollu muurahainen?
 
Minniee, oisko siltikin vielä testin paikka varuilta?

Nennaa, komppaan pepeä eli pregcheckin ovistestit on ihan hyviä ja edukkaita, samoin RFSU:n ovistestit on toimineet mulla hyvin silloin kun vielä ovista testailin. :)
 
Larissa: Mä en vaan osaa uskoa raskauteen , kun kuukautiset on ollut. Vaikka ne olikin hieman erilaiset ja aika lyhyet verrattuna normaaliin. Pidän vahvasti kuukautisten tuloa sen merkkinä ettei raskautta ole tapahtunut :D Seuraillaan tätä oloa tässä vielä muutama päivä. Voihan se olla, että oon elänyt tähän asti 24/h tukkoisen nenän kanssa tajuamatta sitä. Raskaudesta viis, töissä nämä hajut on liikaa :D
 
:sorry::pPepe ja Larissa, kiitos vinkistä! :) täytyy sitten katsoa jos tulee illalla tai huomenna lähdettyä käymään cittarissa/prismassa. Muuten toi 90km lenkki tuntuu vähän hurjalta
voijee sain hymiöt! Tosin nää ei ainka täs viestiä kirjottaessa näytä menevän sinne missä kursori on... Ja tää jumii muutrnkin nyt tosi pahasti..
 
Jahah nyt se tyrkkäs koko viestin hymiöt tohon alkuun :D noh samapa tuo, kai tää illalla toimii taas niinkuin pitääkin :)
 
Takaisin
Top