Raskaaksi 2015

Silv, meinaatko malttaa odottaa testaamista maanantaihin? :p Täällä on kp29/30-31, oon kahden vaiheella uskallanko vielä huomenna tehdä testiä vai odottelisiko pari päivää. Oireita mulla ei oo ollut oikeestaan yhtään, eipä oo tämmöstä tähän mennessä vielä tapahtunutkaan... :rolleyes: Toisaalta mitään menkkatuntemuksiakaan ei ole. Jaiks!
 
Pepe mahtavaa kuulla, että suuresta menetyksestä on seurannut heti jotakin hyvää ja vielä tuplasti :)

Mariska pakko pitää pää pystyssä, että järjissään pysyy ja mies on ollut vahva tukipilarini. Vaikka hänellekin tämä oli erityisen kova paikka. Olemme yhdessä nyt vahvempia :)

Ja Silv et ollut tökerö. Aluksi suututti, kun joku sanoi että km on ollut jokin tarkoitus. Sitä oli vihaa täynnä ja mietti mikä tarkoitus sillä muka on,kun menettää jo rakkaaksi tulleen vatsastaan. Mutta nyt ymmärrä mikä tarkoitus tällä oli meille ja olen sinut asian kanssa. :)
 
Soma, olen kovin pahoillani rankasta kokemuksesta :( ilo lukea, kuinka nopeasti olette valmiita yrittämään uudelleen, toivottavasti tuottaa nopeasti tulostakin! Ootte aivan uskomattoman vahvoja :)

Vesta, Milttis, Sazu ja Silv, nyt sitä plussa-aaltoa tulemaan! :)
 
Voi eiii Soma :Heartred olipa kauheeta luettavaa. Mutta niinhän se vaan on että luonto huolehtii siitä, että heikot yksilöt ei pärjää. Oli sitten kyseessä ihmiset tai eläimet. Voimia sinne ja tervetuloa tänne 2015 ryhmään.

Mariska ihanaa, että siellä ei tarvinnutkaan leikata!!! Aikamoinen ultraaja ensimmäinen kyllä ollut.:wtf
Piinava viikko sulla edessä ennen kontrollia, mutta toivotaan että vuodot ja kivut pysyy poissa ja kaveri tarraa kunnolla kiinni.:angel13

Täällä oli puhetta aiemmin aknesta ja hormooneista. Itsellä kanssa ongelma leuan kanssa. Koko ajan useampi näppy siinä ja rupee olemaan jo arpinen iho. Välillä kesäisin rauhottuu,ilmeisesti auringolla jotain tekemistä asian kanssa. Luulin kanssa että mulla mahdollisesti keltarauhasen vajaatoimintaa koska se aiheuttaa leukafinnejä. Noh.. kun kävimme lapsettomuustutkimuksissa niin niissä oli kaikki hormooniarvot normaalit, myös se kaltarauhanen. Joten se ei ainakaan taida olla mulla syynä.:eek: Rupee vaan menemään hermo tähän naamaan.

On. kp 24 ja dpo 12.. tuhrua tullut tänään joten eiköhän se täti kurvaa huomenna tai la tänne. Ottaa kyllä niiiiiiiiiiiin paljon päähän. Fiilis että kohta ei enää jaksa. En edes tiedä monesko yrityskierto... lähellä 20 mennään. :sad001

2 kiertoa on vielä mahdollista raskautua niin että tämän vuoden puolella nyytti saatais...
 
Niin ja Pepe hyvä että teillä vihdoinkin selvisi jotain syitä lapsettomuuteen. Voi ainakin jotain yrittää tehdä sen asian eteen. :happy: Meillä kun ei mitään syitä löytynyt niin olo on hieman voimaton, ainut mitä voidaan tehdä on lopettaa tupakan poltto... ainakin minä. Se ei vaan tunnu niin helpolta.. aina kun menkat alkaa miettii, että miks lopettaisin kun en näytä raskaaksi tulevan. Sinänsä tyhmää ajattelua koska lopettaminen voisi auttaa asiaa. :cool:
 
Ihanan moni jännäilee! Aloittakaa nyt aalto ni mä pääsen ens viikolla mukaan! Tänään dpo 6, vielä pitäisi viikko malttaa odottaa et kannattais testailla... :)
 
Pisama, sama täällä. Tupakoinnin voisi lopettaa, mutta vaikka joka kerta oviksen aikana pystyisi vähentämään tyyliin 5 (tai alle) tupakkiin päivässä, niin sitten kun menkat alkaa, niin tulee sellanen tunne "ettei ole syytä", vaikka ainahan se kannattaisi! Tsemppiä ja jaksamista yritykseen! :)
 
Pisama kiva kuulla susta taas. :) ja jos et pysty lopettamaan niin koita vähentää. Tosin oon huono sanomaan aiheeseen mitään kun en ole tupakkaa edes maistanut. :D
 
Hui kun ootte ahkeria! Yritän täällä aina silloin tällöin kyllä kävästä mutta lupasin että yhtä aktiivisesti en foorumilla roiku kun vielä 2014 ryhmässä ;)


Pahoittelut kaikille keille täti sapuikin yllätäen kyllään typerää koska kyllähän sen pitäisi pois pysyÄ! Ja negan testainneille toivotaan liian hätäsiä testailuja ja plussa vielä parin päivän viivellä ruutuun pärähtäisikin!

Larissa: vau onnea uudesta työpaikasta! Ja juu ehkä ihan hyvä idea pari kuukautta odottaa että kun sitten tärppää niin pystyy kuitenkin sopparin loppuun oleen töissä ;)

Lahopää kun ei muista muuta kelle piti mitäkin sanoa.. ;/
On. Ei mitään ihmeellistä tissit on tosi kipeet mut veikkaan että johtuu yltiömäisestä kahvin juonnista... ?
 
Kyllähän mä täällä joka päivä teidän kanssa pyörin :grin. Taustalla vaan enemmän.
Kyllä mä joku pv sen tupakan lopetan. En polta nyttenkään kauheesti päivässä. Ruvennut liikaa ahdistamaan jo tuo sauhuttelu niin parempi lopettaa niin ei tarvii siitäkään stressata. Ja jos se auttais tuohon mun leukaankin.
 
Psykoenkeli: Onnittelut harjoittelupaikan saannista! :)

Joo nyt saisi se uusi plussa-aalto alkaa ja minäkin haluan siihen todellakin mukaan! ;)

Pakko kertoa tähän väliin tää, kun meillä töissä aloitti hoidon se 11 kuukauden ikäinen poika ja apua, kun se on suloinen! Ja arvatkaa vaan hellittääkö mun vauvakuume yhtään? Työkaverit on mulle naljailleet, että no jokos teille pistetään tilaukseen tuollainen pieni, kun ovat huomanneet miten mä tykkään siitä pojasta.. En oo viittiny kaikkien työkavereitten kuullen sanoa, että kova on yritys ollut, mutta vielä ei ole tärpännyt...
 
Kuinkas monella jos raskautuneella/vauvautuneella on raskautumiskierto ollut sellainen että oireet on loistaneet poissaolollaan vaikka aiemmassa kierrossa olis ollut vaikka mitä?
 
Mulla ei kakkosen kohdalla ollut kyllä mitään hajua. En tiedä johtuiko se siitä, etten uskonut raskauden mahdollisuuteen, niin en osannut kuvitella oireita vai eikö niitä oikeesti vaan ollut sillä kertaa. :D Esikoisesta oli jos jonkinlaisia oireita ja sillon tiesin jo ennen plussaa, että ne viivat todellakin tulee :)
 
Takaisin
Top