Raskaaksi 2015

Soma pahoittelut kokemastasi. Voimia <3 toivottavasti teille tarttuu pian pieni kiinni ja pysyy loppuun asti. Mä kun luulin jo että oot tulossa tuomaan hyviä uutisia. :(
 
Soma pahoittelut keskenmenosta! :( Varmasti rankka kokemus, mutta ihana kuulla että olet toipunut nopeasti ja valmiina taas yrittämään. Tervetuloa takaisin ja jääköön visiittisi lyhyeksi! :)
 
Pepe minäkin toivon, että pieni tarraa lujasti seuraavalla kerralla kiinni ja kaikki sujuu hyvin. Mutta ,kun jotain pahaa tapahtuu niin seuraa aina kyllä jotain hyvääkin :) Nämä asiat kun ei ole meidän käsissä, voidaan vaan luottaa siihen että asiat sujuisi hyvin loppuun asti. Mutta tää foorumi on kyllä tuonut paljon valoa,kun tietää että saa sitä tukea ihmisiltä jotka ovat täysillä samassa asiassa mukana ja kokemukset samoja osalla.
 
.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 20.2.
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
Ilpuri yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
DarkMimosa yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14
Hampaaton yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 16.2
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Sazu87 yritystä 7/14
Soma yritystä 8/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
elmiina tjottia 9/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 13.2.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
lime- yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 23.2.
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 26.2.
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Tassu yritystä 12/14
Taikatuuli74 yritystä 1/15
be yritystä 1/15
liliina yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
SannaMiia yritystä 1/15
Tintuska tjottailua/yritystä 1/15 TESTAA 14.2.
late- yritystä 1/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Tintti-8 yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(71 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Soma, pahoittelut keskenmenosta :( Ihanaa kuitenkin että pääsette taas yrittämään, toivon teille pikaista plussaa! Lisäsin sinut listaankin :)
 
Mariskalle ihan hirmuisen paljon tsemppiä ja jaksamista. Toivottavasti kaikki käy parhain päin. <3

Soma: rankkoja kokemuksia sinullakin. Toivottavasti uusi yritys tuottaa pikaisesti toivotun lopputuloksen.

On: Tänään on kp 40/33-42. Odottelen tätiä lauantaiksi ja testaan vasta joskus ens viikolla, jos ei kuulu. Oireina pientä flunssaista oloa, lämpöä, mahaa joskus vihloo ja nyt turvottaa. Oireet sopii siis menkkojen alkuun ja myös raskautumiseen.
 
Mariska, luojan kiitos hyvistä uutisista! Toivotaan parasta, että kaikki on kunnossa ja siellä missä pitääkin. <3 Kamalaa miten järkyttää mieltä tuollainen virhediagnoosi.
 
Soma: Pahoittelut keskenmenosta! :sad001 Voin vaan kuvitella miten rankka kokemus tuo on kaikenkaikkiaan ollut. Toivottavasti vierailusi täällä ei ole pitkä, sillä toivon sinulle kovasti plussaa! :happy:

Ja minä olen aikaisemmin kuullut, että jollakin naisilla on täti tosiaan tullut vaikka on ollutkin raskaana, mutta jotenkin mä oon aina ajatellut, että pyh se on todella harvinaista. Ilmeisesti näin ei olekaan, sillä täälläkin oli monta tapaus esimerkkiä.. :eek: Mutta itsellä ei ole tuosta pelkoa, kun täti tuli täysin normaalina kyläilemään. Onneksi se kyllä on jo pikkuhiljaa lähdössä pois ja toivottavasti ei tule pitkään aikaan takaisin.. :smiley-angelic001

Hei ja minne meidän plussa-aalto on hävinnyt? :wideyed:
 
Sohwia kokemus oli rankka ja en toivo kenenkään kokevan keskenmenoa. Mutta paljon se kasvattaa henkisesti ja sitäkin vahvempana eteenpäin :)

Suotakoon kaikille tässä ryhmässä oleville pian plussat! :)
 
Mariska: minaki olin jo pahoittelemassa mutta onneks luin myos seuraavat sivut!!! Taalla sormet ristissa etta ens ultrassa nakyy vahva syke.
 
Soma se on totta. Ja itse myös uskon että kaikella on tarkoituksensa. Mun äidillä oli tossa kesällä niin että sai keskenmenon joka selvisi ekassa ultrassa viikolla 12 ja pieni oli lopettanut kasvun jo viikolla 7. Keskenmenosta meni yksi kierto ja saan kesällä kaksi pikkusiskoa<3
 
Soma :( <3 tervetuloa takaisin, vaikka eipä se mukavaa ole palata tänne. <3

Mä en tiedä uskallanko enää missään julkisella paikalla lukea tätä palstaa, kun jo toiset kunnon itkut täältä saanut. =,( ehkä parempi että palaan illalla vasta kotona oman peiton alla. Itkuisuus taitaa johtua väsymyksestä, kumpa ensi yönä saisi nukutta, tässä nyt kahtena yönä nukkunut 10 yhteensä...
 
Soma olen pahoillani :hug013
Toivottavasti visiittisi nyt jää lyhyeksi :Heartred
Ihana asenne siellä ainakin on ! :)

Mä olen edelleen ihan pyörryksissä eilisen ja tän päivän tapahtumista. En ymmärrä miten noin virheellistä tietoa voivat antaa, leikkauskin oli jo päätetty. Huh mikä onni että vielä tutkittiin. Nyt ainakin hcg nousee edelleen ja mitään vuotoja ei mihinkään ole, eikä ole kipujakaan. Viikon päästä sitten selviää onko tuolla ketään.
Jotenkin sekään ei enää tunnu pelottavalta, pääasia että kaikki on "normaalisti" .

Iso kiitos taas olemassa olostanne ihanat naiset :Heartred
 
Mariska ihania uutisia, mutta kurja että lääkäri noin ensin säikytteli! :O

Be, toivotaan että olis kiinnittymiskipuja :)

Soma, pahoittelut ja plussatuulta teillekkin ja myös kaikille muille! :)

On: kp 31/29 ja tätiä ei näy.. nyt ehkä alkaa jo vähän elätellä toiveita kun tähän saakka kierrot on ollut aina 27-30pvää..
Vieläkin olen saanut oltua testattua, huomenna haen testin ja lauantaina testaan jos täti todellakin aikoo pysyä poissa :) jännää :D
 
Ihanaa Mariska että olikin väärä hälytys. Mikä puusilmä sua on ekana ultraillu? Pöh.

On. Täällä turhuttelu ainakin täktä erää päättynyt. Yöllä eikä työpäivänkään aikana ollut tullut mitään. Toivottavasti ei tulekaan. Menkkaoireitakaan ei oo ollut, paitsi kerran vähän jomotti menkkamaisesti pari minuuttia mutta meni ohi ku kävin isommilla asioilla. Mulla usein kakatukseen liittyy mahakipu. Mieun tässä vielä testaanko jo tänään vai vasta aamulla. Nyt siis kp28, dpo:sta ei tietoa.
Ystävä, tämä vauvan "varaäiti" olis tulossa käymään tänään ja olis ihanaa jos sais kertoa hyviä uutisia. Mutta koitan lyädä vielä jäitä hattuun kun on se aika epätidennäköistä että olisin tästä kierrosta raskautunut.
 
Koitetaan Milttis molemmat olla vielä rautahermoja ja päräytellään sitten yhdessä plussat eikö? :D
 
Soma <3 pahoittelut. Hyvä et kuitenkin rankan kokemuksen jälkeen alatte hyvillä mielin yrittää uudelleen :) ehkä kuulostaa tökeröltä mut sitä en suinkaan tarkoita: ehkä kaikella on tarkoituksensa <3

Nappaa: mä en enää tiä miten tän ajattelis :D tein keittiön tuoleihin huppuja, ja ommellessani haistoin sähkön??? What. Normi hajut vielä ymmärrän mut.. Kukaan muu ei taaskaan haistanut mitään eli tuskin se kone rikkikään on :D

ja toisekseen, minä, joka en oikeastaan ikinä syö jätskiä, lähdin illalla kauheella hädällä kauppaan 25km päähän että sain ben&jerrys keksijäätelöä! Miehelle en kehdannut edes sanoa, väitin et kävin kaverilla samalla ja jäin suustani kiinni... Mut valkoiset valheet sallitaan, eikö??

Silv kp 29/29-32 dpo 8 :D
 
Takaisin
Top