Raskaaksi 2015

Hui Mariska mikä vuorokausi sulla on takana! :hug013 Ihanaa, että olikin väärä hälytys! ❤️ Tekis mieli haastaa oikeuteen se eka ultraaja! Ei tuollalailla voi tällaisessa asiassa diagnosoida väärin! Tsemppiä uuden ultran odotteluun ja tuollaisesta shokista toipumiseen! ❤️

Minniee, työkaverilla tuli molemmissa raskauksissa kahdet tavalliset menkat ennen, kuin sai tietää olevansa raskaana.

Mukkis, hienoa, että miehesi alkaa pikkuhiljaa lämpeämään ajatukselle! :)

Beisla, jeeee! :smiley-bounce013 Nyt plussaonnea raskaustestiin!!!
 
Äää pakko omanapailla välillä. :grin

Äsken iski yhtäkkiä perhosia vatsassa- tunne, kun juolahti mieleen, että tässähän pääsee kuukauden päästä taas kunnolla jännäämään plussaa, jos saan esim. terot ton tiputtelun hoitoon. JÄNNÄÄ! :joyful: Moneen kuukauteen en ole jaksanut innostua testaamisesta ton vuodon takia, lähinnä tehnyt testin menkoista huolimatta ihan varuilta. Iiiks mie en malta odottaa! :woot: Nyt vaan pitää oottaa, että ovis tulee, jotta voin mennä labraan. Sitten pitää ootella, että on se lääkäriaika ja sitten alkaa mennkkojen ja seuraavan oviksen oottelu sekä viimeiseksi ootellaan sitä maaliskuun lopun testipäivää :grin
 
Minniee mä kans välillä mietin, etenkin jos on ollu jotenkin oudot menkat, et mitä jos kuitenkin olis... Esim nyt kun noi menkat tuli tavallaan 4-5 päivää aiemmin ja oli erilaiset kun ennen, ja nyt on ollu ihmeellistä vatsa"kipuilua" niin kyllä se ajatus välillä pilkahtaa mielessä. Mut pidän sitä silti kovin epätodennäköisenä.. :D
 
Oi mahtavia uutisia Mariska! Hurja "erehdys" kyllä ollut mutta toivottavasti tästä eteenpäin kaikki menee hyvin :happy:
 
Larissa, nyt miekin innostuin :D toivottavasti ne esim. terot auttavat tiputteluun ja sit voisitkin jo plussata! :)

Minniee, miekin oon kyllä kuullut ett voi menkat tulla silti. Kaverilla oli ainki 3 menkat ennenku huomas olevansa raskaana :D niukemmat ne oli ollut, ja saattoi olla lyhyemmätkin, en valitettavasti muista enää :)
 
Larissa, suuri kiitos, vaikka kaikkihan täällä aika ihania on :) ja arvaas, itseasiassa ilman sua en olisi edes "löytänyt" tänne foorumille :) googlasin jotain ja sun kommentti tuli siihen ja aloin tätä tutkimaan enkä enää sen jälkeen ole paljoa malttanut pysyä poissa! :)
 
Voi kauheaa, millainen vuorokausi Mariskalla on ollut! Voimia, lepäähän nyt! Olet varmasti käynyt hirvittävän määrän tunteita läpi kuluneen vuorokauden aikana. Ensimmäisen viestisi lukiessa nousi hirveä vihan tunne, ettei teille saa käydä taas näin. Onneksi uusintaultrassa kaikki näytti olevan hyvin. Kuka toope siellä on nyt luullut keltarauhasta raskaudeksi???
 
Mariska, ihan kamalaa miten ne osaa säikytellä. Mä itken täällä onnesta sun puoleta! Nyt toivotaan, että kaikki menee loppuun asti hyvin!!!! <3 <3
 
Mariska!!! Ihana kuulla hyviä uutisia!<3 <3 Olen niin onnellinen teidän puolesta ja toivottavasti ei tule vääriä hälytyksiä enää ja pieni pitäisi tiukasti kiinni loppuun asti! <3 Nyt otat vaan rauhallisesti ja koita levätä! :)

Minniee siskollani oli viime raskaudessa "valemenkat", jotka oli aika normaalit, eli runsaat, mutta kesti vain 3-4 päivää kun normaalisti kestää melkein viikon.

On. Tulin yövuorosta aikaisemmin kotiin, koska oli aivan järkyttävät kivut alaselässä ja vatsassa! Mulle on nyt tullut aika pelottavan paljon hyytymiä kuukautisvuodon joukossa. Olisikohan ne siitä kun kiinnittyminen on yrittänyt tapahtua? Nyt on parempi olo onneksi kun sai levättyä.

Plussatuulia kaikille! :)
 
Last edited by a moderator:
nennaa, toi on melkein pelottaavaa :grin Mutta, hyvä että löysit tänne :wink Mihinkähän aiheeseen se mun kommentti liittyi..?

mimmu, mulla toivottavasti pian, hehe :grin luckylla on ainakin ollut ja ehkä pepellä? Mua kans kiinnostaisi kokemukset noista. Viime vuoden Raskaaksi ketjusta ainakin MadR plussasi terot saatuaan :wink

be, on hyvin mahdollista että siellä on ollut kiinnittymisyritys/kemiallinen! Itse sain yhdessä kierrossa roskishaamun (vain noin 5-10 min testiajan jälkeen). Menkat tulivat myöhässä, alkoivat tiputellen ja tosi kivuliaasti ja hyytymiä oli myös normaalia enemmän.
 
Jos en olis tikuttamalla bongannut ovista lauantaina, niin varmaan kuvittelisin sen olevan nyt. On meinaan hyvin trooppiset olosuhteet :D Dpo 4. Ei nää päivät vaan kulu :D
 
Larissa, joo siis mulla ne on myös ollut jo kohta vuoden käytössä. Ja nyt on ekaa kertaa ongelmia eli mulla ei ala menkat niiden lopetuksesta huolimatta ja raskaanakaan en ole. Ajattelin vaan jos jollain olis ollut kokemusta.
 
Larissa, hahah joo :D en nyt tähän hätään muista :( mutta tähän ketjuun päädyin, eli raskautumiseenhan se jotenkin liittyi :)
Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksikaan että ne hyytymät voisivat siitä johtua! Sehän saattaisi ehkä selittää sen lokakuisen menkkojen parin viikon myöhästymisen (testasin vain kerran, heti kun menkat oli myöhässä, mutta mitään en testissä kyllä huomannut) ja hyytymiä oli todella paljon. Tai sitten ei liity asiaan.. Paljon on kuitenkin näköjään mulla vielä opittavaa :D :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
nennaa, voihan niitä hyytymiä muutenkin olla. Mulle vaan toi 9/2014 kierron roskishaamu yhdistettynä myöhästyneisiin menkkoihin ja normaalia kovempiin kipuihin sekä hyytymiin kielii vähän jostain kemiallisesta/kiinnittymisyrityksestä tms. Pitää vaan peilata siihen, että mikä on itselle normaalia kipua ja vuotoa ja mikä ei. :wink Säästin sen kierron roskishaamun ja piti sitä äskenkin vähän tiirailla, että oliko siinä oikeasti jotain. Säälittävää, mutta se tikku on mun ainoa, joka edes etäisesti muistuttaa plussaa :laughing021
 
Kiitos vastauksista! Kai se on uskottava, että se on mahdollista. Häkellyin niin pahasti vaan kun maanantaina alkoi samanlainen oireilu kun viime raskaudessa (keskenmeno) juuri samaa kohtaa munasarjaa arasti pitkään, haistan kaiken yli tarkkaan ja sen mitä muut ei haista yms. No kohti tätä uutta kiertoa vaan , jos vaikka tärppäisi :):)
 
Mimmu mulla terot käytössä pitämässä kierron säännöllisenä! Mulla oli yhtenä kiertona niin että täti tuli viikon myöhässä muuten tullut aina kp23-25!
 
Larissa, joo mulla on ainki aina hyytymiä, ja en sen enempää niitä tutkinu ku testi oli nega, joten en usko ett se mun kohdalla mitään sen kummempaa oli. Sitä vaan niin toivois ett sais edes jonkun merkin siitä ettei tää toivominen oo aivan turhaa :D :)

Minniee onnea uuteen kiertoon :)
 
Hei! Empä olisi uskonut tulevan tähän ryhmään. ..olin jo raskaaksi 2014 ryhmässä, mutta seuraavaa päivää kun ei osaa ennustaa. Kerron lyhyesti taustaa:

- pillerit jätin elokuussa 2014
-tjottailua 5kk:ta
-plussa tikussa 5 kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen
-jouluaattona pientä tuhruvuotoa -> päivystyksessä ultra samana päivänä,ja kaikki kunnossa Sykekkin löytyi rv 6+2 tuolloin
-8.1 aika varhaisultraan, jossa todettiin keskeytynyt raskaus rv 8+3
-9.1 tyhjennys lääkkein kotona
-14.1 kovat vatsakivut,sairaalareissulla, diagnostinen laparoskopia josta löytyi endoa.
-täti tuli km jälkeen 7.2
Ja pakkasi kamansa tänään,eli päästään yrittämään :)

Tänään yövuoroon ja siellä luen koko ketjun tekstit läpi, että pääsen juttuun mukaan.
 
Takaisin
Top